Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko kukaan käynyt selvännäkijällä?

Vierailija
06.03.2019 |

Osasiko kertoa tulevaisuudesta mitään? Haluaisin käydä, mutten tiedä täältä pääkaupunkiseudulta ketään varteenotettavaa. Tuntuu, että kaikki hyvät ennustajat ovat kuolleet. Netistä bongasin nimen Naomi Mesin, kellään kokemusta hänestä?

Kommentit (53)

Vierailija
21/53 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt Aino Kassisen luona 50 vuotta sitten. Tiesi ja näki, mutta emme osanneet tulkita. Vasta jälkeenpäin tajusi, että ohjeet oli ihan oikein.

Kysymys oli kadonneen ihmisen etsimisestä. Kassinen tiesi, että henkilö on jo kullut ja neuvoi, mistä vainaja löytyy.

Vierailija
22/53 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile YouTubesta pick a card tarot ennustuksia. Valitset siis vain sen pinon johon tunnet eniten vetoa. 

Itse tykkään mm seuraavista lukijoista

https://www.youtube.com/channel/UC7Ra1SCLCwIVGWjs1dpCiuQ

https://www.youtube.com/channel/UCKd-UGfz3gEKCLysjoFFn0Q

https://www.youtube.com/channel/UCdmIDse5tdK_1QySwbezrHw

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/53 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Raamattu kieltää ja varoittaa näistä.

Ihan syystä?

Mikä on syy ja mitä haittaa siitä on, että hakee ohjausta korteilta jos ihminen tosiaan tuntee, että saa apua elämäänsä näistä? 

Vierailija
24/53 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt teininä vajaa 30 vuotta sitten kädestä ennustajalla. Kaikki mitä sanoi on pitänyt paikkansa mm. miesasiat, menetykset ja muutot. Myös sellaiset asiat joihin en itse ole voinut vaikuttaa. Olen hieman perehtynyt asiaan itsekin ja osaan jonkin verran kädestä katsoa.

Jos katsotte esim. oikean käden kämmensyrjää (jos olet siis oikeakätinen) pikkurillin alla näette siinä todennäköisesti vaakaviivoja. Jokainen viiva edustaa suhdetta, johon liittyy kiintymystä. Ajallisesti alimmat ovat nuoremmalla iällä ja ylemmät vanhemmalla iällä. Viivoissa voi olla haarautumista, katkoja ja saarekkeita, jotka kertovat erilaisista suhteen ominaisuuksista. Yksi suora, syvä ja pitkä viiva kertoo onnellisesta, tasapainoisesta suhteesta. Kädessä on muuallakin toki muitakin merkkejä liittyen parisuhteisiin ja siksi pelkkiä viivoja pikkurillin alla ei kannata tuijottaa.

Vierailija
25/53 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis vieläkö nykyään löytyy ihmisiä jotka tosissaan ottavat moisen huijauspotaskan? Kun tarpeeksi ympäripyöreitä latelee ja sit katsoo asiakkaan naamaa mihin reagoi niin saahan siitä jotain jutuntynkää.

Vierailija
26/53 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle ei Naomi Mesin nähnyt mitään, ihan höpönlöpöä jutteli. Jotkut toiset näkijät ovat nähneet kyllä.

Vierailija
27/53 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis vieläkö nykyään löytyy ihmisiä jotka tosissaan ottavat moisen huijauspotaskan? Kun tarpeeksi ympäripyöreitä latelee ja sit katsoo asiakkaan naamaa mihin reagoi niin saahan siitä jotain jutuntynkää.

Alalla on todella paljon huijareita, mutta löytyy myös ennustajia, jotka osaavat kertoa todella tarkkoja kuvauksia elämäntilanteestasi ja tulevaisuudestasi. 

Vierailija
28/53 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen, monta kertaa. Ja meediolla viime viikolla. Ei kannata!

Vierailija
29/53 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen käynyt teininä vajaa 30 vuotta sitten kädestä ennustajalla. Kaikki mitä sanoi on pitänyt paikkansa mm. miesasiat, menetykset ja muutot. Myös sellaiset asiat joihin en itse ole voinut vaikuttaa. Olen hieman perehtynyt asiaan itsekin ja osaan jonkin verran kädestä katsoa.

Jos katsotte esim. oikean käden kämmensyrjää (jos olet siis oikeakätinen) pikkurillin alla näette siinä todennäköisesti vaakaviivoja. Jokainen viiva edustaa suhdetta, johon liittyy kiintymystä. Ajallisesti alimmat ovat nuoremmalla iällä ja ylemmät vanhemmalla iällä. Viivoissa voi olla haarautumista, katkoja ja saarekkeita, jotka kertovat erilaisista suhteen ominaisuuksista. Yksi suora, syvä ja pitkä viiva kertoo onnellisesta, tasapainoisesta suhteesta. Kädessä on muuallakin toki muitakin merkkejä liittyen parisuhteisiin ja siksi pelkkiä viivoja pikkurillin alla ei kannata tuijottaa.

Mun käsiä ei pysty lukemaan. Ne on ns. tuhoutuneet.

Vierailija
30/53 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alalla on todella paljon huijareita, mutta löytyy myös ennustajia, jotka osaavat kertoa todella tarkkoja kuvauksia elämäntilanteestasi ja tulevaisuudestasi. 

Minua ei itseäni niinkään kiinnosta yhden ihmisen kokemus luennasta vaan se, kuinka suuri osa ennustuksista osuu oikeaan, jos katsotaan koko asiakaskuntaa. Veikkaan, että on aika kolikonheittoo. Yleensä ne, joilla menee homma nappiin, ovat myös äänekkäämpiä asiasta kuin ne, joille näkijä on kertonut puutaheinää. Moni, joka on mennyy näkijälle, kokee kuitenkin, että heillä on tietty auktoriteetti ja tuota auktoriteettia ei kehdata vastustaa.

Vierailija
31/53 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua ei itseäni niinkään kiinnosta yhden ihmisen kokemus luennasta vaan se, kuinka suuri osa ennustuksista osuu oikeaan, jos katsotaan koko asiakaskuntaa. Veikkaan, että on aika kolikonheittoo. Yleensä ne, joilla menee homma nappiin, ovat myös äänekkäämpiä asiasta kuin ne, joille näkijä on kertonut puutaheinää. Moni, joka on mennyy näkijälle, kokee kuitenkin, että heillä on tietty auktoriteetti ja tuota auktoriteettia ei kehdata vastustaa.

Toki joskus sattumalta voi huonokin ennustaja osua oikeaan, mutta jos käy samalla ennustajalla vuosien ajan ja tämä aina osuu oikeaan niin kyllä siinä taitoa on. Itselle on tullut aivan älyttömän tarkkoja ennustuksia esim. ovat esimerkiksi pystyneet kuvailemaan juuri edellisenä yönä näkemäni unen todella yksityiskohtaisesti, miten ja missä tapaan sielunkumppanini, uramuutoksen, perhetaustani ja lapsuuden ongelmat.

Vierailija
32/53 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt 15 vuotta sitten tällä pienellä naisella joka asui Töölössä (tummat pitkät letillä olevat hiukset).

Hän näki tulevaisuuteen asioita joita ei mitenkään olisi voinut keksiä, ja mitä silloin kovasti ihmettelin. Nyt ne asiat ovat toteutuneet.

Vierailija
33/53 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naomi ei tosiaankaan juttele mitään höpöhöpöjuttuja. Lienet erehtynyt henkilöstä. Sen selkeämpiä ja parempia vastauksia kysymyksiin ei ole kyllä ainakaan minulle vielä keltään muulta ennustajalta tullut ja useilla olen häntä ennen käynyt.

Vierailija
34/53 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei, koska selväNNäkijöitä ei ole.

Astral TV. Ja kabbala noidat . Ei varmasti ole oikeasti mitään näkijöitä vaan noitia velhoja ja rahasta loitsuaa . Ne ottaa rahaa siitä. Rahan takia medioidaan .

Vierailija
35/53 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noituus pois . Niiden rahat pitäisi olla verotettavaa tuloa . Rahastaa hyvä uskoisilta . Ennemmin pitää tehdä töitä ja huolehtia toisista .

Vierailija
36/53 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä tänne vedellään kaikkialle jotain 50v sitten toimineita näkijöitä. Tuossa Naomista kokemuksia kyseltiin niin toimii siis tänä päivänä ja on todella hyv. sellainen vanhanajan malliin todella aito ja oikea näkijä. 

Ei ne paljon auta sellaiset jotka ei ole enää kymmeniin vuosiin toimineet vaikka niitä täällä kuinka vedeltäsiin  nimiä esiin ja miksi niin tehdään. 

Olen Naomin vakituinen asiakas ollut jo pioan 15 vuotta ja se joka väittää että "muija ei mitään nähnyt" ei ole joko koskaan hänellä käynyt tai sitten muuten vaan ulalla. tai hosuu niitten asioitten kanssa tai käsittänyt väärin.

Syitä varmaan monia mutta kyllä nyt jokaisen sellaisen joka on aidolla näkijällä käynyt pitäisi ymmärtää sellaisella olleensa. Kateuksissaan tietysti voi sellaisia tänne käydä joku näkijäksi surkeasti kinuava lahjoja vailla oleva käydä kirjoittelemassa.

Vierailija
37/53 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen käynyt, eikä muija tiennyt yhtään mitään.

Sentään oli selvän näköinen.

Ymmärsinkö nyt oikein eli siis SELVÄnäkijä oli SELVÄN näköinen mutta asiakasko niin pöhnäksissä ettei muistanut käynnistään mitään.

Vierailija
38/53 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon käynyt, ennusti että oon raskaana ja silloinen poikakaveri ei ole lapsen isä. No en ollut sillä hetkellä, vuoden kuluttua kyllä ja mieskin oli vaihtunut..

Vierailija
39/53 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän yhden hyvän Helsingistä.

Hän tiesi kaiken.

Ota jotenkin yhteyttä niin kerron kuka.

Vierailija
40/53 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon käynyt, ennusti että oon raskaana ja silloinen poikakaveri ei ole lapsen isä. No en ollut sillä hetkellä, vuoden kuluttua kyllä ja mieskin oli vaihtunut..

No se ei ole sitten ollut ainakaan Naomi. Luin jostain ettei kerro kahta asiaa ja nee on syntymä ja kuolema enkä usko että mikään oikea näkijä sellaista kertoisi. Kannattaa varmaan seuraavalla keralla valita ennustaja vähän paremmin.