Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos exäsi ilmestyisi juuri nyt ovellesi

Vierailija
06.03.2019 |

Ja pyytäisi anteeksi kaikesta menneestä, mikä johti aikoinaan eroon, ja sanoisi tajunneensa, että olet hänen elämänsä rakkaus, niin mitä sanoisit hänelle?

Kommentit (85)

Vierailija
41/85 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisi varmasti munaa eikä minulla ole mitään panohommia vastaan ja exä on kyllä peto sängyssä ja hyvät vehkeet, muuten olikin ihmisenä todella vaikea.

Vierailija
42/85 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katoa painajainen hus hus

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/85 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halaisin oikein pitkään enkä sais sanaa suustani. Sitten joko kutsuisin sisälle tai sanoisin, että meidän pitää puhua kunnolla ajan kanssa.

Vierailija
44/85 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniisti sanoisin: suksi kuuseen ja ...ittuun!

Vierailija
45/85 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilahtuisin jos löytäisin exän oven takaa. Vaikka hän oli se joka lopulta petti, olen saanut enemmän traumoja siitä että hän ei koskaan halunnut selvittää välejä eikä puhua mistään. Suhde oli siis jo valmiiksi loppumassa, joten nyt vuosia myöhemmin voin sanoa että ihan sama kun pettikin. Mutta kun vaan olisi kunnioittanut pitkää suhdetta ja hyviä aikoja sen verran että asiat olisi käyty läpi. Kun näin ei käynyt, en ole saanut asiaa tietyllä tavalla käsiteltyä loppuun vaikka elämä onkin mennyt eteenpäin.

Rakkaudentunnustukset saisivat jäädä väliin, kun olemme molemmat tahoillamme naimisissa.

Vierailija
46/85 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole ketään. Eikä hänen jälkeen enää mikään tunnu samalta. Sydän meni jo.

Vierailija
47/85 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En uskoisi sanaakaan.

En uskoisi minäkään. En tosin ehtisi kuulla noitakaan valheita, sillä vetäisin oven nenän edestä kiinni jo oman turvallisuuden vuoksi.

Vierailija
48/85 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panisin ja toivoisin että vaimo ei herää.

Vierailija
49/85 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin, aha ja sulkisin oven.

Vierailija
50/85 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyisin hakkaako nykyistä kumppaniaan ja lastaan samoin kuin minua aikanaan. Ilmoittaisin että anteeksiantoa ei täältä heru ja löisin oven kiinni.

Vierailija
51/85 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin että ”30 sekuntia aikaa häipyä meidän markilta, sitten päästän koirat irti.”

Vierailija
52/85 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

lol ei minulla mitään eksiä ole

Vierailija
53/85 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyytäisin sisälle, ja sitten saisi selvittää kaiken, mikä aikoinaan jäi selvittämättä. Sillähän se selviäisi, onko opittu rehellisyyttä vai onko repertuaarissa edelleen pelkkiä lurituksia.

Vierailija
54/85 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaha, että sama vanha virsi taas. Mutta ilmeisesti vaimosi kanssa taitaa mennä huonosti. Tietääkö hän jo sun salaisista pikku harrastuksista? Voi kuule, niin makaa kuin petaa. 

Vierailija
55/85 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin tsemppiä ja mulla on uus nainen jo.

Vierailija
56/85 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin että voidaan harkita uudelleen yrittämistä kunhan heivaa nuo toisen miehen kakarat jonnekin.

Vierailija
57/85 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi skenaario: Ilmestyt eksäsi ovelle ja olet juuri painanut ovisummeria kun viihahöyryt häviävät päästäsi! Mitä teet? :D

Vierailija
58/85 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teillä suurimmalla osalla tosiaan noin hirveitä exiä? 😲

Vierailija
59/85 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keittäisin kahvit ainakin parille heistä. Juttelisin ja kuuntelisin, miten menee. Voisimme muistella menneitä, mutta kimppaan en enää halua lähteä kenenkään kanssa. Nautin niin yksinolostani. Lapsikin on jo aikuinen ja kerrankin minulla on aikaa ja mahdollisuus olla ja tehdä asioita. Treffeilläkin voisin käydä exien kanssa joissakin paikoissa.  Mutta vain joissakin, sillä on niin kiva kulkea yksin erilaisissa kissanristiäisissä ja silloinhan törmää kivoihin ihmisiinkin.  

Vierailija
60/85 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyytäisin sisälle, enkä päästäisi koskaan pois.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yksi