Jos exäsi ilmestyisi juuri nyt ovellesi
Ja pyytäisi anteeksi kaikesta menneestä, mikä johti aikoinaan eroon, ja sanoisi tajunneensa, että olet hänen elämänsä rakkaus, niin mitä sanoisit hänelle?
Kommentit (85)
Elämäni rakkaus tuli juuri siskonsa kanssa kaupungilta. On tosin yksi nainen, jonka katoaminen elämästäni tuntuu pahalta, mutta suhteemme oli kuitenkin aika kimurantti. Varmaan minä kuitenkin sanoisin, että valitettavasti en nyt kutsu sisälle, mutta jos haluat jutella, ota yhteyttä Facen kautta. Tuskin minä enää vuosien jälkeen mihinkään mahdottoman syvällisiin keskusteluihin alkaisi, mutta jos toinen motivoituisi tulemaan tänne asti ja pyytämään anteeksi, olisi tahditonta sivuuttaa hänen asiansa kuin risa rukkanen.
Veisin hänet pikimmiten makuuhuoneeseen. Saisi siellä vakuutella olan takaa.
Sanoisin että kello on nyt aika paljon ja tiedät että menen aikaisin töihin. Ehkä kysyisin mikä sai tulemaan ovelle asti kun voisi soittaa ja tämä asia on käyty läpi jo muutama vuosi sitten.
Vierailija kirjoitti:
Veisin hänet pikimmiten makuuhuoneeseen. Saisi siellä vakuutella olan takaa.
Olan takaa kuulostaa kyllä aika erikoiselta seksiasennolta.
Kehoittaisin palaamaan sen miehen luo jonka kanssa petti ja perusti sittemmin perheenkin.
M
"voisitko nyt vihdoinkin jättää mut rauhaan?"
Sanoisin, että "höpö höpö, menes nyt Kaisan luo kotiin, te sovitte paljon paremmin yhteen kuin me ikinä".
En avaa ovea, jos joku soittaa ovikelloani, eikä mulla ole ovisilmää. Ja olipa se sitten kumpi tahansa kahdesta "eksästä", niin olisin aika ihmeissäni, koska kummankaan ei pitäisi tietää missä asun.
Sanoisin, että vai niin, no minä olen kyllä sitä mieltä, että koko meidän yhteinen juttu oli tuhoon tuomittu alun perinkin, mutta kun nyt tänne asti vaivauduit, niin kahvit voin kyllä tarjota.
Itkuhan siinä tulisi. Rakastan vieläkin sitä naista ja päivittäin on mielessä. Olisin onnellinen.
"Oi kultaseni..." Ja sisäinen ääni: "Apua...!?"
Luultavasti kääntyisi itse kannoiltaan nähdessään vauvamahani.
Ustjugov kirjoitti:
Itkuhan siinä tulisi. Rakastan vieläkin sitä naista ja päivittäin on mielessä. Olisin onnellinen.
Mutta sinullahan on jo nainen. Onko hän pelkkä korvike? (ei äidinmaito-)
Kysyisin että miksi hän pyytelee anteeksi minun vieraissakäyntejäni.