Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jestas että tuo 2,5 vuotiaan elämä on hankalaa

Vierailija
04.03.2013 |

miten tuota vinkunaa oikein jaksaa aamusta iltaan? Äitiäitiäiti-ulina alkoi tänäänkin heti aamulla ja loppua ei näkyvissä.

Kaiken pitäisi lapsella olla ihan hyvin eikä mikään kuulemma ole pipikään, onko tuo nyt sitten vain ikään kuuluvaa ja jos on niin miten tuota oikein jaksaa päivästä toiseen?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
04.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ihan pieni vauva? Meillä oli tuo vaihe 2,5v kanssa vauvan ollessa noin kuukauden. Nyt vauva on 3kk ja mennyt ohi. Kaipasi vain aiempaa enemmän rauhallisia halihetkiä. Tuota kesti jonkun 1-2vko. Anna extrahuomiota niin ei koe itseään syrjäytetyksi. Kyllä se siitä normalisoituu. :)

Vierailija
2/5 |
04.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun meilläkin vinkuisi äitiä, mut kun iskä hetkeks kääntää selän, niin alkaa hirvee huuto: "Isi, isiiiii, ota syliin!"  Ja 2,5 v myös kyse.

Olen alkanut jo epäilemään, että olen jotain pahaa tehnyt lapselleni ja jonkun trauman aiheuttanut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
04.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loppuuko vähän pidemmäksi aikaa jos huomioit ihan kunnolla vaikka jonkun 10-20min? Meillä ainakin se auttaa. Ja välillä joutuu ihan oikeasti sanomaan, että mene vaikka rakentamaan legoista tai tee junarata tai jotain muuta tekemistä keksiä lapselle ja sit leikkii itsekseen.

Vierailija
4/5 |
04.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko lapsella tylsää?? Jospa ulisee huomionhalussa. Nosta pyllysi koneelta ja keksi lapselle tekemistä. Menkää ulos tai jotain. Meillä ainakin alkaa vaatteissa roikkuminen ja jankkaaminen kun on tylsää ja se kyllä rassaa hermoja.

Vierailija
5/5 |
04.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi on isän kanssa ulkona ja vauva nukkuu, siksi ehdin koneelle :D

Huomiotahan hän varmaan hakee, varsinkin kun on tosiaan tuore isosiskokin. Mutta kun mikään ei riitä! Mä touhuan hänen kanssa aamusta iltaan, isä ei kelpaa mihinkään vaan aina äiti. En ehdi huomioida vauvaa lainkaan tarpeeksi eikä isompaa huvita auttaa hoidossa, vaikka kuinka kehuisi ja kannustaisi,  vaan tahtoo mun huomion aina kokonaan itselleen.Ja siitä huolimatta päivät ovat tuollaisia. Lapsi on aina kaivanut paljon huomiota muttei ennen ole noin vinkunut koko päivää.

alan olla aika väsynyt tuohon!