Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Liekki viestin edessa, mita tarkoittaa?

Vierailija
15.02.2013 |

??????

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
15.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että aloittaja on hottis.

Vierailija
2/6 |
15.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pah, teidan kanssa!

Yritan ihan oikeasti saada vastauksen, mita se liekki tarkoittaa, eiko kukaan tieda????

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
15.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun sitä on kysytty jo kerran tänään. Ja siihen on vastattu, vaikka ei etusivulla olekaan.

Ja sitten monet on sen keksinyt ihan itse.

eikö sinulle tule edes vähän tyhmä olo kun et ole tajunnut että leikki kuvastaa sitä että keskustelu käy kuumana?

Paljon vastauksia lyhyen ajan sisällä?

Vierailija
4/6 |
15.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2013 klo 01:47"]

Kun sitä on kysytty jo kerran tänään. Ja siihen on vastattu, vaikka ei etusivulla olekaan.

eikö sinulle tule edes vähän tyhmä olo kun et ole tajunnut että leikki kuvastaa sitä että keskustelu käy kuumana?

[/quote]

Ok, olen sitten tyhma.

Siis liekki tarkoittaa, etta monet ovat kommentoineet lyhyella aikavalilla, olisi sen kylla selvemminkin voinut sanoa kuin " aloittaja on hottis" ym.

Kiitos kuitenkin, muistutan myos, etta ei kaikki palstan lukijat ole olleet taalla vuosikymmenia ja ymmarra teidan sisapiirien insider-juttuja.

Vierailija
5/6 |
15.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2013 klo 02:08"]

[quote author="Vierailija" time="15.02.2013 klo 01:47"]

[/quote]

Ok, olen sitten tyhma.

Siis liekki tarkoittaa, etta monet ovat kommentoineet lyhyella aikavalilla, olisi sen kylla selvemminkin voinut sanoa kuin " aloittaja on hottis" ym.

Kiitos kuitenkin, muistutan myos, etta ei kaikki palstan lukijat ole olleet taalla vuosikymmenia ja ymmarra teidan sisapiirien insider-juttuja.

[/quote]

Anteeksi, mutta se "aloittaja on hottia" oli tyhmä vitsi, ja toiseksi ei se liekki ole mikään insider-juttu, ja kolmanneksi niin ei se vaadi mitään liikoja ihmsestä että pystyisi päättelemään ihan itse mitä se liekki mahtaisi tarkoittaa.

Vierailija
6/6 |
15.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo uudistus tuli palstalle varmaan vuosi sitten, ja kyllä mä ainakin tajusin sen heti. Olen samaa mieltä, että ei vaadi älyltä paljoakaan miettiä, mitäköhän se voisi tarkoittaa.