Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on ammattisi, jos et mielellään kerro sitä ns puolitutuille?

Vierailija
06.03.2019 |

Ja miksi?

Kommentit (661)

Vierailija
401/661 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palveluneuvoja, koska surkea palkka hävettää. 

Vierailija
402/661 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juristi olen. En kylläkään pidä työstäni enkä muista lakimiehistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
403/661 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taksikeskuksen työntekijä.. jaksa sitä kelataksi kyselyä

Vierailija
404/661 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen valtion virkamies, en tässä halua kertoa virastoa. Mutta, jos kerron sen kenelle tahansa niin aletaan puhua viraston substanssiasiasta. Itse työskentelen vuraston tiedonhallinnan parissa, joten niistä viraston käsittelemistä luvista ja valvonnasta en tiedä mitään. En siis halua sitä mainita, jotten joudu keskustelemaan jostain, mitä en työkseni tee mitenkään.

Sama. Lisäksi olen henkilökohtaisesti vastuussa kaikista virastoni asioista. Mutta kuitenkin samaan aikaan en ilmeisesti tee muuta kuin juon kahvia päivät pitkät.

Pääjohtaja?

Vierailija
405/661 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos sanon olevani sihteeri, heti tulee kuittailua tyyliin ”ai sä oot kahvinkeittäjä”.

Samaa sarjaa lähihoitajasta.

”Ai perseenpesututkinto, kirjekurssinako suoritit? Sinnehän nuo ”tulijatkin” lykätään, ei pyllyn pyykkäykseen kielitaitoa tarvita.”

Niin, tätä on kuultu. "Tulijat" ja niiden "pesutaidon" kyllä huomaa.. osa mummoista ei edes anna heidän tulla huoneeseensa. Tiedätte varmaan syyn. Pian mutki korvataan insinööritieteilijä perseenpesututkinnon omaavalla "tulijalla".. ajankysymys vain.

Vierailija
406/661 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen kanttori-urkuri, valmistunut 1980-luvun alkupuolella. Sairastuin jonka vuoksi menetin kykyni soittaa. En kehtaa sanoa koulutustani, koska sitten aletaan pyytää soittamaan tai joudun muuten vaan ihmetyksen kohteeksi kun en enää kykenekään soittamaan.

Vierailija
407/661 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entinen ammattini, metsuri, miehille ei todellakaan kannattanut tapailuvaiheessa kertoa. Sen jälkeen sai kuunnella kuinka nainen semmoiselle alalle opiskellut.... Paras oli "En usko, et voi olla, kun on niin isot tissit". Jep jep.

Vierailija
408/661 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen kanttori-urkuri, valmistunut 1980-luvun alkupuolella. Sairastuin jonka vuoksi menetin kykyni soittaa. En kehtaa sanoa koulutustani, koska sitten aletaan pyytää soittamaan tai joudun muuten vaan ihmetyksen kohteeksi kun en enää kykenekään soittamaan.

Täällä toinen kanttori. Ammattitaidossa ei vikaa, mutta monella on stereotyyppinen kuva aiheesta, enkä koe itseäni ollenkaan sellaiseksi. Lisäksi se kuulostaa vielä köyhemmältä kuin todellisuudessa onkaan.

Vierailija
409/661 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Insinööri. Heti kärkytään palveluksia

Vierailija
410/661 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prostituoitu. Heti aletaan ruinaamaan ilmaisia panoja.

Vierailija
411/661 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pappi. Tunnelma jotenkin lässähtää tämän kerrottuani. Plus kiroilua pyydetään heti anteeksi.

Tunnen monta fiksua pappia, mutta kieltämättä tunnelma voisi lässähtää, jos kuka tahansa kertoisi, että on uskovainen. Ei se ole minulle suoranainen ongelma, mutta olemme tällöin ehkä vähän turhankin erilaisia. 

Vierailija
412/661 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kelan etuuskäsittelijä.

Kelalta olenkin aina saanut kaikki päätökset tosi nopeasti. Toista oli työttömyyskassan kanssa, meni yli 6 kk että saivat lähetettyä kirjeen jossa sanottiin että soviteltua päivärahaa ei makseta. Kelalta päätökset tulee parissa viikossa tai jopa nopeammin. Aina moititaan Kelaa mutta minulla on vain hyviä kokemuksia.

Vierailija
413/661 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiskari :(

En mielellään kerro heti kättelyssä koska tämä on hirveintä ja tyhmintä hommaa mitä tiedän ja pelkään, että annan tyhmän ensivaikutelman. En ehtinyt jäädä etsimään parempaakaan työtä (jätin opinnot kesken, haen nyt "omemmalle" alalle yhteishaussa) ja tätä tehnyt reilu 6 kk. Punahome on tullut tutuksi, hyvää ruokahalua!

Vierailija
414/661 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjailija.

Reaktiot menevät aina saman kaavan mukaan:

1.

"Joo, kyllä minäkin voisin kirjoittaa kirjan. Minullakin on muutama hyvä idea mielessä."

Minä: "Joo, ja minäkin voisin ryhtyä olympiatason urheilijaksi, kunhan vain saisin treenattua. Tai vaikka aivokirurgiksi. Pitäisi vaan saada luettua ne lääkiksen pääsykoekirjat ensin."

2.

"No paljonko sä tienaat?"

Minä: "No kerro sinä ensin että paljonko sinä tienaat."

3.

"Koskas meinaat mennä oikeisiin töihin?"

Minä: "En koskaan. Entäs sinä?"

Vierailija
415/661 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hammasalalla ja jos muut kuulevat niin heti alkaa: "hyi miten sä pystyt?? Hyi en ite todellakaan pystyis olemaan tolla alalla..."

Vierailija
416/661 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etupyllykkä

Vierailija
417/661 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähihoitaja. Vanhustyön osaamisala.

Niin, oletuksena tuntuu olevan että minä en muuallekaan päässyt opiskelemaan ja työkseni kiusallani makuutan mummoja likaisissa vaipoissa samaan aikaan kun sairaanhoitaja tekee kaikki "oikeat työt".

Vierailija
418/661 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämäntapatyötön.

Vierailija
419/661 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osakesijoittaja.

Joskus tulee kommenttia, että rahaa tulee liian helposti - vaikka tilanteeseen pääseminen on vaatinut

hyvin pitkän, kurinalaisen ja säästeliään alkutaipaleen.

Vierailija
420/661 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kiinteistösijoittaja. Myös vuokranantaja ja isännöitsijä. Ei kannata kertoa on uhattu jopa kuristaa. Aiheuttaa jossain piireissä itkupotkuraivarit. Olen kyllä päivätöissä ihan virkamies. Ei edes sukulaiset tiedä. Työtovereista vain yksi tietää, hän on nimittäin itsekin asuntosijoittaja. Tämä on tosi hauska ketju, pistää ajattelemaan mistä kaikki viha kumpuaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kolme