Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko miehesi mustasukkainen tämmöisestä asiasta?

Vierailija
06.03.2019 |

Jos joku toinen mies kehuu sinua kauniiksi esim. Instagramissa?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tietenkin. Tosin jos olet jo suhteen alussa ollut tunnetusti instaheruttaja, niin sittenhän se on vaan pakko niellä "mitäs läksit" asenteella.

Vierailija
2/20 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ainakaan miehenä olisi. Kuulostaa sairaanloiselta mustasukkaisuudelta. Vaimoni (nykyisin ex) sai joskus mustasukkaisuuskohtauksen kun eräs työkaverini lähetti viestin missä sanoi penikseni olevan tosi ihana

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On tietenkin. Tosin jos olet jo suhteen alussa ollut tunnetusti instaheruttaja, niin sittenhän se on vaan pakko niellä "mitäs läksit" asenteella.

Ei ki se vaadi että olis instaheruttaja, että joku kehuu kauniiksi 😅

Vierailija
4/20 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan ole. Ja hänkin saa aivan vapaasti kehua kavereitaan jos siihen on aihetta.

Vierailija
5/20 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei todellakaan ole. Ja hänkin saa aivan vapaasti kehua kavereitaan jos siihen on aihetta.

Avataan nyt vähän tätä asiaa.

Mies: Olet kaunis=Haluan panna suo

Mies voisi ihan vaan ajatella näin mielessään, mutta hän kertoo tämän asian sinulle koska, kysymyksessä on epäsuora mielipidetiedustelu siitä, olisitjo itse kiinnostunut asiasta.

Voit kokeilla tämän teorian paikkansapitävyyttä vastaamalla sinua kauniiksi kehuneelle vaikka "Sinäkin olet minusta komea". Vähän veikkaisin, että tuon jälkeen ei montaakaan viestiä tarvitse vaihtaa, ennenkuin jonkinlaisia ehdotuksia lähemmästä fyysisestä kontaktista alkaa tulemaan.

Eli kyllä poikaystävällä on oikeus ja lähes velvollisuus olla vähän nyrpeä näistä viesteistä.

Vierailija
6/20 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi 😔 Vanhemmiten hänelle on tullut tuollaisia piirteitä. Nuorena ei edes välittänyt, vaikka joku olisi vieressä flirttaillut minulle avoimesti.

Vierailija
7/20 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies voisi ihan vaan ajatella näin mielessään, mutta hän kertoo tämän asian sinulle koska, kysymyksessä on epäsuora mielipidetiedustelu siitä, olisitjo itse kiinnostunut asiasta.

Voit kokeilla tämän teorian paikkansapitävyyttä vastaamalla sinua kauniiksi kehuneelle vaikka "Sinäkin olet minusta komea". Vähän veikkaisin, että tuon jälkeen ei montaakaan viestiä tarvitse vaihtaa, ennenkuin jonkinlaisia ehdotuksia lähemmästä fyysisestä kontaktista alkaa tulemaan.

Eli kyllä poikaystävällä on oikeus ja lähes velvollisuus olla vähän nyrpeä näistä viesteistä.

En ole samaa mieltä! Koettu on käytännössä, ja usein ne kehut on vaan ihan vilpittömästi semmoista ihailua.

Vierailija
8/20 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olisin mustasukkainen jos hyvännäköinen nainen viestittelisi miehelle ja kehuisi.

Vierailija
9/20 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole.  (Ja hyvä niin, mustasukkaisuus on inhottava piirre ihmisessä.) 

Vierailija
10/20 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No esim instassa nuoret lähettelee toisilleen sydämiä ja kehuu nätiksi ihan muuten vaan. Jos 18-vuotiaan tyttäreni poikaystävä ryhtyisi mustasukkaiseksi jokaisesta "oletpa kaunis", "ihana" kommentista niin ei tulisi siitä suhteesta mitään. Tyttären jokaiseen kuvaan kommentoi tämän tyylisiä kommentteja 20-50 poikaa. (Eikä ne oo mitään herutuskuvia eikä tyttäreni ole mikään julkkis)

Vierailija
11/20 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin olisin mustasukkainen jos hyvännäköinen nainen viestittelisi miehelle ja kehuisi.

No viestittely on vähän eri ku jättää jonku kommentin kuvan alle 😁

Vierailija
12/20 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten mies saisi asiasta tietää? En minä ainakaan raportoi kaikkea miehelleni ja mieheni ei ole missään instagramissa.

Vierailija
13/20 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipa tuo riippuu tilanteesta. Jos joku mies kerran toteaisi vaimoni olevan kaunis, se on ihan okei. Jos hän alkaisi heruttaa rouvani ihanuutta ylen aikaa, en tykkäisi. 

Vierailija
14/20 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en osaa kuvitella tilannetta etta a) musta olisi kuva instassa, b) joku mielenhäiriössä kehuisi sitä kuvaa ja c) mies seuraisi instaani ja saisi tietää kehusta. Mutta mies ei olisi mustasukkainen, kyllä se mut ja mun kaverit tuntee, mun bestis on mies.

Vierailija
15/20 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten mies saisi asiasta tietää? En minä ainakaan raportoi kaikkea miehelleni ja mieheni ei ole missään instagramissa.

No ehkä tällä tarkoitettiin, että jos mies on kans instasda 😂😂

Vierailija
16/20 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuule, meidän 20-vuotinen suhde kestää taatusti sen, jos joku sanoo minua kauniiksi ja miestäni komeaksi. Meillä ei ole tapana mitään panojuttuja ja kontaktiviestejä lähetellä instassa tai muuallakaan, ei suoraan eikä piilotellusti. Ehkä sinäkin ymmärrät tämän kunhan kasvat aikuiseksi.

Vierailija
17/20 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahahaa

Vierailija
18/20 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se vähän, mun mielestä normaalia

Vierailija
19/20 |
07.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On

Vierailija
20/20 |
07.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miksi olisi mustasukkainen siitä, jos joku kehuu minua? Silloin olisi syytä, jos minä olisin se muita miehiä kehuva osapuoli. Niin kauan kun minä en lähde mukaan siihen, kun joku kehuu minua niin ei ole syytä mustasukkaisuuteen. Saan paljon kehuja ulkonäöstäni sekä miehiltä että naisilta, sekä netissä että livenä, mies saisi olla loukkaantumassa koko ajan.