Jos oli pakko luopua jostain kodinkoneesta, mikä se näistä olisi?
Pyykinpesukone, astianpesukone, kahvinkeitin vai pölynimuri?
Kommentit (42)
Älyttömän helppo valinta. Kahvinkeitin. Juon kahvia, mutta ei se ole samalla tavalla välttämätön kuin nuo muut. Voisin ruveta teenjuojaksikin.
Kahvinkeitin, pannukahvi on parempaa. Tiskikonekin tuli kuvioihin vasta kun muutin mieheni luokse. Minun puolestani joutaisi pois.
Kai se sitten olisi kahvinkeitin. Juon kyllä kahvia, mutta ehkä siirtyisin murukahviin. Nuo muut koneet on niin tarpeellisia.
Tiskikone ja kahvinkeitin. Tiskikoneesta ei tarvi luopua, sitä ei ole ja kahvinkeitinkin on espressokone
Helppoa. Astianpesukone. Ainut nuista mitä minulla ei ole.
Kahvinkeitin. Pannukahvi on ihan yhtä hyvää, ellei parempaakin.
Mä voisin ihan helposti luopua kahvinkeittimestä ja pölynimurista, en niitä nytkään juurikaan käytä.
Astianpesukonetta ei olla koskaan omistettu. Hyvin on 10 vuotta pärjätty ilmankin. Kahvinkeittimestä voisin luopua myös.
Astianpesukonetta meillä ei ole ja pannukahvia keitellään, joten luopua voisin sitten vaikka imurista. Pyykkikoneesta en luopuisi ihan heti, sillä meillä tulee pyykkiä ihan kiitettävästi.
Kahvinkeitin. Olen alunperinkin oppinut keittämään kahvia kattilalla, pannulla ja sellasella suppilolla. Äiti osti ekan kahvinkeittimen joskus 80-luvun puolivälissä.
Kahvinkeitin täälläkin, periaatteesta kyllä haluaisin enemmän eroon kännykästä sillä se tuntuu rajoittavan aivan liikaa elämää, sitä oikeaa elämään. Tosin nykyään siinä on kuva nyytistäni (kotelon tein http://www.designskins.fi) joten en siitä tunnesyistä voi luopua.