Kokoomuksen jäsenenä ketuttaa hallituksen toimet. Ajetaan Suomi sekaisin
Ja ihan oma egon takia. Parempi olisi sopia. Loppuvuosi meneekin sitten hyvin riidellessä milloin mistäkin.
Kommentit (21)
Kokkarit ja persut ajaa maan kaaokseen, onneksi ihmisten silmät alkaa aueta. Tämä nykyinen kauhukabinetti on pahinta mitä Suomelle on koskaan tapahtunut.
Vierailija kirjoitti:
Kokkarit ja persut ajaa maan kaaokseen, onneksi ihmisten silmät alkaa aueta. Tämä nykyinen kauhukabinetti on pahinta mitä Suomelle on koskaan tapahtunut.
Näin valitettavasti joutuu toteamaan.
Minä äänestin Kokoomusta juuri sen vuoksi, ettei SAK sanelisi enää politiikkaa. Toiveeni ei toteudu, jos SAK:lle annetaan nyt periksi.
Vierailija kirjoitti:
Eivätkä edes saa taloutta kuntoon.
Ihan kohtuulliset leikkaukset on saatu kasaan ja lisää tulossa.
Noniin laitahan Riku pullo kiinni ja nukkumaan. Huomenna sitte taas isolla palkalla aiheuttamaan tuhoja.
En kyllä arvosta tällaista, että maan asiat sotketaan ja mistään ei voi rakentavasti neuvotella ja puhua. Mennään ideologian vallassa laput silmillä seurauksista välittämättä. Miksei hallitus halua PARANTAA suomalaista työelämää? Ainoa päämäärä tuntuu olevan varmistaa, että Suomen työelämäasiat ovat huonoiten kaikista Pohjoismaista.
Ei sitä voi lähteä kyselemään, mitä lakeja SAK:n herrat sallivat säätää. Niille pitää näyttää 💪
Vierailija kirjoitti:
Eivät varmasti saa!
Vierailija kirjoitti:
Minä äänestin Kokoomusta juuri sen vuoksi, ettei SAK sanelisi enää politiikkaa. Toiveeni ei toteudu, jos SAK:lle annetaan nyt periksi.
Joutuvat antamaan SAK:lle periksi, koska SAK ei tule sopimana hallituksen kanssa vientivetoisesta palkkamallista vaikka kuinka ruinaisivat neuvottelupöytään. En minäkään menisi. Pitäköön tunkkinsa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eivät varmasti saa!
Munki mielest vaan kakkaa syövät demarit saa olla vallassa!
-winner-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joutuvat antamaan SAK:lle periksi, koska SAK ei tule sopimana hallituksen kanssa vientivetoisesta palkkamallista vaikka kuinka ruinaisivat neuvottelupöytään. En minäkään menisi. Pitäköön tunkkinsa.
Kyllä. Eivätkä voi lakiin kirjata koska se on perustuslain vastainen sopimusvapauden osalta. Siksi Kokoomus kovasti haluaisi liittojen kanssa "neuvotella" allekirjoitusten kera jolloin kukaan ei voi valittaa perustuslain vastaisesta toiminnasta.
Vierailija kirjoitti:
Heh, Kokoomuksen jäsenenä, olipas tällä kertaa halpa provo !!
Niinhän sitä voisi luulla. En mä nyt kaivoon hyppää kenenkään perässä.
On se kumma, että työläiset ajavat työnantajien etuja kovin kiivaasti. Itse ajan ainakin omia etujani en muiden enkä etenkään työnantajien.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heh, Kokoomuksen jäsenenä, olipas tällä kertaa halpa provo !!
Niinhän sitä voisi luulla. En mä nyt kaivoon hyppää kenenkään perässä.
Mutta söisitkö paskaa kuten demarit kehottaa?
Sun pitää hakea sit ens puheenjohtajavaalissa puheenjohtajaks. Voi olla ettet pääse jos oot avoimesti vasemmistolainen.