Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

40 v naisen pika-analyysi

Vierailija
03.03.2013 |

Kun tapaatte keski-ikää lähestyvän naisen ekaa kertaa, niin mistä asioista päättelette parissa minuutissa sen, että onko nainen menestynyt elämässään? Tarkoitan tilanteita, joissa ei ole aikaa pidempään keskusteluun, vaan "tuomio" tehdään ensivaikutelman perusteella ja ihminen ei välttämättä kerro itsestään small talkia enempää.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
03.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menestynyt?

Kai pidän ihmistä menestyneenä, jos on selvästi tyytyväinen elämäänsä, vaikuttaa onnelliselta ja tulee tunne, että ihminen on saanut elämässään haluamansa.

Ah, vai tarkoititko, että on ns. tehnyt uraa ja kohonnut uralla asemaan, jota voisi luonnehtia menestymiseksi? Vai tarkoitatko vain, että ihminen vaikuuttaa varakkaalta?

Vierailija
22/31 |
03.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:tä ärsyttää se, että minua kohdellaan usein tuntemattomissa paikoissa kuin ilmaa, vaikka olen mielestäni ihan hyvin elämässäni menestynyt omalla alallani ja varallisuuttakin on. Joku ulkoisessa olemuksessani kuitenkin mättää. Olen hoikka ja urheilullinen, enkä mikään susiruma, vaikka en kaunotarkaan. 

En saa esim. kunnollista palvelua hienommissa kaupoissa, kahviloissa, ravintoloissa. Kiinnostaisi tietää, että millä kriteerillä mut arvioidaan sellaiseksi, että ei kannata palvella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
03.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mittapuuni mukaan menestynyt on sellainen, joka on "löytänyt" itsensä, on siis sinut itsensä ja elämänsä kanssa, kokee, että työ on sopivan haastavaa, on löytänyt tasapainon työn ja vapaa-ajan suhteen, ihmissuhteet ovat kunnossa.

Vierailija
24/31 |
03.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menestyksellä tarkoitan vaikutusvaltaa ja varallisuutta.

Vierailija
25/31 |
03.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2013 klo 16:55"]

Ap:tä ärsyttää se, että minua kohdellaan usein tuntemattomissa paikoissa kuin ilmaa, vaikka olen mielestäni ihan hyvin elämässäni menestynyt omalla alallani ja varallisuuttakin on. Joku ulkoisessa olemuksessani kuitenkin mättää. Olen hoikka ja urheilullinen, enkä mikään susiruma, vaikka en kaunotarkaan. 

En saa esim. kunnollista palvelua hienommissa kaupoissa, kahviloissa, ravintoloissa. Kiinnostaisi tietää, että millä kriteerillä mut arvioidaan sellaiseksi, että ei kannata palvella.

[/quote]

Niin metsä vastaa...

Vierailija
26/31 |
03.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä ole tyly, vaan normaalin ystävällinen.

Vierailija
27/31 |
03.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut töissä ns. hienoissa paikoissa asiakaspalvelussa, eikä niissä suinkaan palvelun laatu riipu siitä, kuinka vaikutusvaltaiselta tai varalliselta asiakas vaikuttaa, vaan jokainen asiakas on saanut laadukasta palvelua. Minäkin epäilisin, että ap:n oma käytös aiheuttaa palvelun laadun laskun.

Vierailija
28/31 |
03.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä omaa käytöstä se on, että jos menee baariin, niin ovella sanotaan, että on täyttä. Kuitenkin muutaman sekunnin päästä lappaa porukkaa sisään?

Tai kalliimmassa huonekalukaupassa myyjä ei viitsi hakea varastosta haluamaani tuotetta?

Tai kun sovitan juhlamekkoa kalliimmassa butiikissa, niin myyjä sanoo tympeästi, että olethan oikeasti ostamassa? Mista sellaisen voi tietää, ennenkuin on sovittanut?

Vierailija
29/31 |
03.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme johtopäätös, että palvelun laatu riippuisi siitä, miten menestyneeltä asiakas näyttää...

Vierailija
30/31 |
03.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sitten ulkonäöstä puhutaan niin paljon naistenlehdissä yms, jos sillä ei ole mitään merkitystä? Tuo palvelun saaminen on yksi juttu vain. Uusia ihmisiä tapaa monissa muissakin paikoissa, missä ihmisille ei makseta palkkaa siitä, että he ovat tasapuolisia kaikille.

Vierailija
31/31 |
03.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalliit vaatteet ja merkkikäsilaukku + -huivi. Ne siitä varallisuudesta kertoo paremmin kuin mikään muu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan seitsemän