Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko ketään saanut häätö ilmoitusta?

Vierailija
03.03.2013 |

Voiko sitä pidentää mitenkään?? Asumme yksityisessä vuokra asunnossa.

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhyy, mä en ole päässyt neljään vuoteen, kuin kerran ruotsin miniristeilylle. Töitä tehnyt, mutta kun palkka on mikä on. EN SILTI JÄTÄ VUOKRIANI MAKSAMATTA!!

Te pääsette kadulle, onneks lapset saa jostain uuden kodin, kunnes olette laittaneet oman elämänne kuntoon.

Vierailija
42/50 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paska provo. Kirjoittaja kuulostaa ihan siltä yhdeltä jauholakilta joka tehtailee typeriä provojaan hevostalli.nettiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että eikun lomalle lompsis vain ;)

Vierailija
44/50 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.03.2014 klo 00:04"]Yhyy, mä en ole päässyt neljään vuoteen, kuin kerran ruotsin miniristeilylle. Töitä tehnyt, mutta kun palkka on mikä on. EN SILTI JÄTÄ VUOKRIANI MAKSAMATTA!!

Te pääsette kadulle, onneks lapset saa jostain uuden kodin, kunnes olette laittaneet oman elämänne kuntoon.

[/quote]

Huomasitko, että aloitus on YLI VUODEN VANHA?

Vierailija
45/50 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.03.2014 klo 00:05"]

[quote author="Vierailija" time="18.03.2014 klo 00:04"]Yhyy, mä en ole päässyt neljään vuoteen, kuin kerran ruotsin miniristeilylle. Töitä tehnyt, mutta kun palkka on mikä on. EN SILTI JÄTÄ VUOKRIANI MAKSAMATTA!!

[/quote]

Huomasitko, että aloitus on YLI VUODEN VANHA?

[/quote]

Ihan sama. Alko sieppaamaan tommonen p*skan jauhanta.

Kuka edes nostelee yli vuoden vanhoja juttuja? Eli lapset on jo päässyt turvalliseen kotiin ja vanhemmat leikkii spurguja. Onneks talvi oli leuto.

Vierailija
46/50 |
17.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä tarina on tosi eli maksamatta jääneitä vuokria tai edes vesimaksuja ei kannata päästää siihen pisteeseen, että menee ulosottoon. Tiedän tapauksen, jossa oli vain kahden kuukauden vesimaksut maksamatta kahdelta henkilöltä eli 2 x 28 e niin lopulta nämä nuoret maksoivat yli 600 niistä maksamattomista vesimaksuista, kun vuokranantaja laittoi maksut perintään. Muuhun oli varaa, mutta ei maksaa vesimaksuja. Mielestäni vuokranantaja toimi oikein niin huomasivat, että ei ihan miten vaan voi rellestää. Kaupanpääliseksi saivat maksuhäiriömerkinnän, että sillai. Kannattaa siis miettiä onko loma kuitenkaan sen arvoinen, että saa maksuhäiriöt jne. , mutta jokainen päättää omasta elämästä, mutta minä en voisi ajatellakaan, että minulla olisi maksuhäiriö.

Vierailija
47/50 |
17.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korjatkaa jos olen väärässä, mutta eikös ne vuokrasta saadut rahat laiteta jonnekin asunnon kunnostustilille, vai miten vuokranantaja hoitaa huoneiston pikaiset kiirelliset puutteet? Olen joskus asunut yksityisellä, joka oletti että ostan hänen omistamaansa asuntoon uuden lieden, jonka tietysti jätän sinne lähtiessäni.Sitten kun kyselin rikkimenneen lieden tilalle edes vastaavaa, niin vuokranantaja tuhahti, että jossain oli myynnissä 100e, mutta ei ostanut koska omansa olisi silloin ollut vanhempi ja huonompi(!?)eikä kuulemma ollut siihen lieteen varaakaan.

Vierailija
48/50 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläkin häätöpaperit odottaa poliisiasemalla. Oma syy? Ehkäpä. Saadaan ttt:a, tuloiksi  lisättiin maksusitoumus, jota ei koskaan saa tehdä. Eli 300€ miinuksella tulot sen ansiosta, sama 300€ lisättiin vielä seuraavalle kuulle tuloksi.  Yksinhuoltajan taloudessa se on niin iso summa, että sitä ei pysty kirimään millään kiinni. Takana raskas oikeudenkäynti, tulos ex mies sai 4 vuoden ehdottoman tuomion oman lapsen hyväksikäytöstä ja pahoinpitelystä. Samalla meni talous aivan nollille. Onko missään mitään järkeä?

Vierailija
49/50 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2013 klo 09:48"]

No haloo, se yksityinen vuokranantajakin kuule tarvitsee ne rahansa. Jostain ne teidänkin yhtiövastikkeet on maksettava, samoin mahdollinen laina.

Oot kyllä vähän vajaa ja vastuuton. Otsikon järkyttävien kielioppivirheiden lisäksi.

[/quote]

Jokin kokoelma saattaa olla vajaa, ihminen ei!

Vierailija
50/50 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eiköhän siihen ole syy miksi sellaisen olette saaneet ja jos ois mun vuokralaisista kyse ja olisin joutunut päätymään häätöön niin en edes sympatiaa antaisi. Ala-arvioista käyttäytymistä. Juuri tuollaisten takia olemme tässä suossa! Ette maksa velkojanne tai sitten olette häiriintyneitä!! kadulle vaan

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yksi