Haluaisin söpön miehen
Tai komean. Mutta mieluiten söpön. Nykyinen miesystäväni ei ole kumpaakaan.
Katson kaihoisasti miellyttävän näköisiä miehiä kadulla, kaupassa, töissä... En haluaisi ajatella näin, mutta en voi ajatuksilleni mitään.
En tietenkään kerro tätä hänelle, en missään tapauksessa halua loukata. En ole puhunut tästä myöskään ystävieni kanssa. Mutta teille kerron.
Kommentit (13)
Koiranpennut on söpöjä. Ja pikkuiset tytöt ja pojat. Ei raavaat miehet.
[quote author="Vierailija" time="03.03.2013 klo 10:33"]
Koiranpennut on söpöjä. Ja pikkuiset tytöt ja pojat. Ei raavaat miehet.
[/quote]
Ymmärrän pointin, näinhän se on, mutta tarkoitin lähinnä sitä, etten haluaisi mitään Mr. Finlandia tms. vaan söpön, viehättävän, vilkkusilmäisen miehen. Olen myös itse aika pikkuinen, mielestäni lyhyet miehet ovat monesti seksikkäämpiä kuin "isot, raavaat miehet".
Minulla on komea mies. Tavatessamme oltiin nuoria, joten hän on huimasti "kehittynyt" , kypsynyt tms sen jälkeen. Itse olen varsin tavallinen ja vielä ylipainoinenkin.
Ei ole kiva olla komean miehen vaimo. Toiset naiset kikattelevat ja flirttailevat, onpa tullut iskuyrityksiä vaikka olen samassa tilassa. Ilmeisesti katsotaan ettei lihavasta vaimosta tarvitse välittää..
Ei myöskään ole kiva kommentti " ai SE on sun mies" kun jollekin selviää asia..
Voin luottaa mieheeni, mutta ei se silti ole kiva kuunnella muisten naisten lirkutuksia. Pahimmat postaavat hänen facebooksivuilleen ihan ihme vamppausyrityksiä ( mieheni työkaverit , yleensä).
jos ei kolmen vuoden aikana ole pitänyt miehen ulkonäöstä, on vaikea uskoa, että se asia yhtäkkiä muuttuisi.
Itse rakastuin vaimoni ulkonäköön, ja luulen, että ensisilmäys jos ei natsaa, niin turha toivoa loppuelämän suhdetta.
Outoa että olet ollut jo niin pitkään yhdessä jos ulkonäkö ei innosta!
Itselleni ulkonäkö oli osa kriteereistä , muttei tosiaankaan se tärkein. Jos jokin asia jäiritsee toisessa tai suhteessa alusta asti, niin ei hyvältä vaikuta!
Ex-poikakaverini kanssa mulla hiersi alusta asti jokin, tuntui että jokin ei vaan ole kohdallaan. Hyvä mies, fyysisesti vetävä jne, mutta meillä oli liian erilaiset arvot joiltain osin, enkä tuntenut syvempää yhteyttä hänen kanssaan. Oli vaikeaa erota kun miehessä ei ollut mitään vikaa, vaan meidän välinen suhde ei vain toiminut täysin. Ero oli silti paras ratkaisuni ikinä, kun löysin myöhemmin sen minulle oikean miehen jonka kanssa vaan on niin hyvä ja turvallinen olo, eikä mikään häiritse eikä tarvitse vilkuilla muita miehiä.
Kiitos ysi tarinasta. Hyvä, että asiat kääntyivät parhain päin.
Ja 10, uskon olevani aika söpö. Mies kehuu myös usein mun ulkonäköä ja mun on vaikea olla, kun en vastavuoroisesti voi kehua luontevasti häntä...
ap
Mun ex on kaunotar. Kauniimpi kuin yksikään missi. Tämä aiheutti ongelmia suhteellemme, sillä miehet pörräsivät hänen ympärillään menimme mihin tahansa. On selvä, että tästä aiheutui mustasukkaisuutta - ei ole hauskaa seurata jatkuvia iskuyrityksiä.
Exäni oli pitkään uskollinen, mutta eräällä ulkomaan reissulla hän ihastui toiseen mieheen ja jopa kertoi tästä mulle. Totesin, etten voi jatkaa suhteessa. Tällainen vaikutti itsetuntooni ja erosimme periaatteessa sovussa.
Kauniit ihmiset saavat niin paljon huomiota, että jossakin vaiheessa tehdään syrjähyppy. Siinä ei ole sinänsä pahaa, jos molemmat hyväksyvät tilanteen, mutta itse en voinut. Ehkä mä nyt voisinkin hyväksyä, mutta silloin en.
En ole kateellinen suosituille miehille, koska mies ei saa koskaan paistatella ulkonäöllään. Mies saa olla hurja ja epäilyttävä mörökölli, joka tarjoaa kontrolloituja kauhukokemuksia kuten tivolin kummitusjuna. Toki pikkutyttöjen Disney-leffoissa näytetään jotain miesnäyttelijää muka naisten ihasteltavana mutta tuntuu että näissäkin enemmänkin tintataan tyttöjen päähän se ajatus että "tuosta sinun pitää tykätä!" ja se miehen ihmeellisyys tulee sen tekojulkisuuden kautta eikä luonnostaan. Pyörittelen silmiäni (kuvaannollisesti) aina kun naiset kertovat "himoistaan" ja "haluistaan" tai jäljittelevät miesten seksuaalisuutta jollain muulla tavalla. Se on kuin lapset juoksisivat vanhempiansa vaatteissa.
[quote author="Vierailija" time="04.03.2013 klo 00:01"]
Mun ex on kaunotar. Kauniimpi kuin yksikään missi. Tämä aiheutti ongelmia suhteellemme, sillä miehet pörräsivät hänen ympärillään menimme mihin tahansa. On selvä, että tästä aiheutui mustasukkaisuutta - ei ole hauskaa seurata jatkuvia iskuyrityksiä.
Exäni oli pitkään uskollinen, mutta eräällä ulkomaan reissulla hän ihastui toiseen mieheen ja jopa kertoi tästä mulle. Totesin, etten voi jatkaa suhteessa. Tällainen vaikutti itsetuntooni ja erosimme periaatteessa sovussa.
Kauniit ihmiset saavat niin paljon huomiota, että jossakin vaiheessa tehdään syrjähyppy. Siinä ei ole sinänsä pahaa, jos molemmat hyväksyvät tilanteen, mutta itse en voinut. Ehkä mä nyt voisinkin hyväksyä, mutta silloin en.
[/quote]
Ei se niin mennyt että tämä huomion saaminen vaikutti itsetuntoosi vaan itsetuntosi oli jo valmiiksi alhainen. Kyllä minuakin ahdistaisi olla yhdessä miehen kanssa joka mustasukkailee minulle saamastani huomiosta. Kieltämättä ennen pitkää etsisin jonkun tasapainoisemman.
Ei se vika ole kauniissa ihmisissä. Eivät he petä sen enempää kuin muutkaan vain siksi että olisi tilaisuuksia. Petturit pettävät.
oletteko olleet kauan yhdessä