Hei :)
Kommentit (63)
[quote author="Vierailija" time="05.03.2013 klo 20:13"]
Kun aloit käydä terapiassa, siellä ilmeni heti aluksi, että olet seksiriippuvainen. Oletko miettinyt sitä?
[/quote]
On se käynyt mielessä.( En muista oliko sitä mieltä se ensimmäinen hörhö, josta hankkiuduin eroon, vai se pysyvä tapaus.) En osaa sanoa, en tiedä, mikä on määritelmä. En sen vuoksi ainakaan ole kihlattuni kanssa vaan ihan puhtaasta rakkaudesta.
ap
[quote author="Vierailija" time="05.03.2013 klo 19:53"] Hän on sanonut, että ei aio kostaa mulle, mutta kyllä mä sitäkin pelkään.
ap
[/quote]
Onko tämä ketju sinun:
http://www.vauva.fi/keskustelu/1778369/ketju/en_koskaan_koskaan_kerro_tata_kenellekaan_/sivu/3
Kommentissa nr. 68 lukee näin: "Mullekin on valehdeltu ja multa on salattu asioita. Ehkä me ollaankin nyt tasoissa mieheni kanssa."
Jos sun tekosi on nyt kerran tasannut tilejä, niin miksi hän vielä kostaisi sulle uudestaan?
Tuhoon tuomittu suhde, mutta ei muru nyt voi sallia että ettei tule häitä kun se nyt vaan olisi niin täydellistä kun suvut tulee keskenään toimeen.
Ja sit pitäs löytyä joku toinen joka olisi komea ja rikas ja hyväksytyistä piireistä ja vaikutusvaltainen ja hyvä sängyssä, ja muru ehtisi täyttämään 30v ennen kuin pääsisi naimisiin! Eihän sellainen sovi murulle.
Jos ei muuta niin naimisiin edes kulissien takia!
[quote author="Vierailija" time="05.03.2013 klo 20:28"]
[quote author="Vierailija" time="05.03.2013 klo 19:53"] Hän on sanonut, että ei aio kostaa mulle, mutta kyllä mä sitäkin pelkään.
ap
[/quote]
Onko tämä ketju sinun:
http://www.vauva.fi/keskustelu/1778369/ketju/en_koskaan_koskaan_kerro_tata_kenellekaan_/sivu/3
Kommentissa nr. 68 lukee näin: "Mullekin on valehdeltu ja multa on salattu asioita. Ehkä me ollaankin nyt tasoissa mieheni kanssa."
Jos sun tekosi on nyt kerran tasannut tilejä, niin miksi hän vielä kostaisi sulle uudestaan?
[/quote]
On. Kyse on erilaisesta asiasta, ei samasta.
ap
[quote author="Vierailija" time="05.03.2013 klo 20:31"]
Tuhoon tuomittu suhde, mutta ei muru nyt voi sallia että ettei tule häitä kun se nyt vaan olisi niin täydellistä kun suvut tulee keskenään toimeen.
Ja sit pitäs löytyä joku toinen joka olisi komea ja rikas ja hyväksytyistä piireistä ja vaikutusvaltainen ja hyvä sängyssä, ja muru ehtisi täyttämään 30v ennen kuin pääsisi naimisiin! Eihän sellainen sovi murulle.
Jos ei muuta niin naimisiin edes kulissien takia!
[/quote]
Rakkauden vuoksi mä olen naimisiin menossa. Totta on kuitenkin se, että meidän eroa surisivat muutkin kuin me, surivat jo aikaisemminkin. Mun kihlattuni on ollut opiskelija, kun me aloimme seurustella, ei vaikutusvaltainen mies. Kaikki muukin on sattumaa. Rakas löytyy usein läheltä.
ap
En tarkoittanut kihlattuasi vaan sitä, että petit häntä. [quote author="Vierailija" time="05.03.2013 klo 20:21"]En sen vuoksi ainakaan ole kihlattuni kanssa vaan ihan puhtaasta rakkaudesta.[/quote]
[quote author="Vierailija" time="05.03.2013 klo 20:31"]
[quote author="Vierailija" time="05.03.2013 klo 20:28"]
ap
[/quote]
Onko tämä ketju sinun:
[/quote]
On. Kyse on erilaisesta asiasta, ei samasta.
ap
[/quote]
Ai muka tuon toisen ketjun aihe ei ollut sun pettäminen?
Ihan puhtaasta rakkaudesta hän oli viime keväänä niin tylsä että sinun piti hakea jännitystä elämään, ja ihan puhtaasta rakkaudesta kihlattuasi kohtaan hyppäsit sänkyyn toisen kanssa.
Juupajuu, luuletko ihan oikeasti että kihlattusikaan uskoo sinun puhtaaseen rakkauteen?
[quote author="Vierailija" time="05.03.2013 klo 20:38"]
En tarkoittanut kihlattuasi vaan sitä, että petit häntä. [quote author="Vierailija" time="05.03.2013 klo 20:21"]En sen vuoksi ainakaan ole kihlattuni kanssa vaan ihan puhtaasta rakkaudesta.[/quote]
[/quote]
Ymmärsin kyllä, jatkoin vain itse miettimistä.
ap
[quote author="Vierailija" time="05.03.2013 klo 20:39"]
Ihan puhtaasta rakkaudesta hän oli viime keväänä niin tylsä että sinun piti hakea jännitystä elämään, ja ihan puhtaasta rakkaudesta kihlattuasi kohtaan hyppäsit sänkyyn toisen kanssa.
Juupajuu, luuletko ihan oikeasti että kihlattusikaan uskoo sinun puhtaaseen rakkauteen?
[/quote]
Luulen, että uskoo, mutta on pettynyt. Virheitä ei tehdä rakkaudesta, mutta niitä voi tulla rakkauden keskelläkin. Paitsi tietysti sinulle, joka olet täydellinen ja virheetön.
ap
Ei tarvitse olla täydellinen ja virheetön, riittä ettei petä miestä jota rakastaa. Jättää, palaa yhteen, pettää.. ja vielä puhuu rakkaudesta....
[quote author="Vierailija" time="05.03.2013 klo 21:08"]
Ei tarvitse olla täydellinen ja virheetön, riittä ettei petä miestä jota rakastaa. Jättää, palaa yhteen, pettää.. ja vielä puhuu rakkaudesta....
[/quote]
Niin, vielä puhuu. Kyllä mä itse tiedän, mitä tunnen. Luuletko, että suunnittelin tapahtuneen tai että hyväksyn sen? En.
ap
Liittyykö naimisiinmeno ja sulkeutuneet rahahanat yhteen?
[quote author="Vierailija" time="05.03.2013 klo 21:15"]
[/quote]
Niin, vielä puhuu. Kyllä mä itse tiedän, mitä tunnen. Luuletko, että suunnittelin tapahtuneen tai että hyväksyn sen? En.
ap
[/quote]
Et hyväksy sitä että panit toista?
Interesting..
Eikä sinulle ole muuta kuin tyhjät sanat rakkaudesta, tekosi kyllä puhuvat puolestaan.
[quote author="Vierailija" time="05.03.2013 klo 21:24"]
[quote author="Vierailija" time="05.03.2013 klo 21:15"]
[/quote]
ap
[/quote]
Et hyväksy sitä että panit toista?
Interesting..
Eikä sinulle ole muuta kuin tyhjät sanat rakkaudesta, tekosi kyllä puhuvat puolestaan.
[/quote]
Pitäisikö hyväksyä? Olla sinut asian kanssa? Vähän ylpeäkin? Olet outo.
ap
Teit ihan tietoisen päätöksen. (Eiku olit niin kännissä ettet tiennyt mitä teit ja mies käytti sinua hyväkseen??)
Missä kohtaa olen sanonunut että asian hyväksyminen tarkoittaisi sitä että asiasta pitäisi olla ylpeä? Itse olet outo.
Sinä petit, Et voi kieltääkään sitä, joten sinun on pakko hyväksyä että mokasit, ja että suhteenne kriisi johtuu sinusta.
Kyllähän sinun kannattaisi löytää joku tapa olla sinut asian kansa, jotta voisit selvittää näitä asioita. Miksi käyttäydyt niin kuin teet?
Vai eikö virheesi ole niin vakavia niin kauan kun kieltäydyt hyväksymästä niitä?
Älä väitä ettet nauttinut siitä. Sanoit että mies hoiti hommansa.
[quote author="Vierailija" time="05.03.2013 klo 21:44"]
Teit ihan tietoisen päätöksen. (Eiku olit niin kännissä ettet tiennyt mitä teit ja mies käytti sinua hyväkseen??)
Missä kohtaa olen sanonunut että asian hyväksyminen tarkoittaisi sitä että asiasta pitäisi olla ylpeä? Itse olet outo.
Sinä petit, Et voi kieltääkään sitä, joten sinun on pakko hyväksyä että mokasit, ja että suhteenne kriisi johtuu sinusta.
Kyllähän sinun kannattaisi löytää joku tapa olla sinut asian kansa, jotta voisit selvittää näitä asioita. Miksi käyttäydyt niin kuin teet?
Vai eikö virheesi ole niin vakavia niin kauan kun kieltäydyt hyväksymästä niitä?
[/quote]
Tässä on nyt sanoja ymmärretty kahdella tavalla :) Tarkoitan, että en hyväksy sitä eli en salli sellaista itselleni. Tiedostan kyllä, mitä olen tehnyt ja mitä siitä on seurannut.
Toiselle vastaajalle: En väitäkään. Se tuntui helvetin hyvältä tauon jälkeen. Vaikka en mitään ajatellutkaan niin se tuntui silti järkeenkäyvältä sillä hetkellä. Samalta kuin hyttysenpureman raapiminen tai vessaan pääsy, kun on kauhea pissahätä. Ei niitäkään ajatella järjellä. Mutta oliko se sen arvoista? Ei ollut. Jos nyt saisin harkita uudelleen, en tekisi niin. En harkinnut hetkeäkään mitään.
Mulla on 38 astetta kuumetta :(
ap
Et salli sellaista itsellesi mutta silti teit sen?'
En osaa päättää oletko hahmona huvittava, surullinen vai pelkästään säälittävä.
Kun aloit käydä terapiassa, siellä ilmeni heti aluksi, että olet seksiriippuvainen. Oletko miettinyt sitä?