Hei :)
Kommentit (63)
[quote author="Vierailija" time="04.03.2013 klo 20:39"]
No sehän tässä onkin merkki siitä rikkinäisyydestä, että sanot, ettei sinulla ole kaipuuta rellestää, mutta tekosi puhuvat ihan muuta. Olet kuin laihduttaja, joka tahtoo timmin kropan mutta silti ahtaa munkkia sisuksiinsa. Hallitsematon käytös on oire jostakin, mitä et nähdäkseni halua itsessäsi ollenkaan kohdata.
[/quote]
En tiedä. En voi olla miettimättä sitäkin, että olenko vain niin itsekeskeinen enkä niin hyvä ihminen, kuin mun ihanteeni on ollut olla. Ehkä mun pitäisi pyytää lähipiirini ihmisiltä lista tekemistäni loukkauksista. Olen kuvitellut tähän asti, että lista jäisi lyhyeksi. Mä olen nyt ihan väärässä paikassa. Ympärilläni on vain ihmisiä, jotka jollain tavalla hyötyvät musta, eikä heillä ole tunnesiteitä minuun. Kukaan ei ole ns. puolellani.
ap
Mulla on taas hirveä vessahätä! Tällä kertaa syynä on laiskuus!
Väsyttää, menisin nukkuun kun jaksasin pestä hampaat.
[quote author="Vierailija" time="04.03.2013 klo 23:25"]
Mulla on taas hirveä vessahätä! Tällä kertaa syynä on laiskuus!
[/quote]
Tietääkseni vessahätä ei johdu laiskuudesta. Voin olla kyllä väärässäkin. On monia juttuja, joita ei voi tehdä hädässä, esim. rakastelu, juokseminen, ruoasta nauttiminen ja vatsalihasliikkeet. Kiitos kun kevennät mun oloani, kevennä omaasikin :)
ap
[quote author="Vierailija" time="04.03.2013 klo 23:30"]
Väsyttää, menisin nukkuun kun jaksasin pestä hampaat.
[/quote]
Älä pese. Kuvittele, että sä olet koditon.
ap
Seksikumppani on siis samassa työporukassa ja silmien alla. Hmmmm. Voi olla vaikea vastustaa jos tekee mieli.
[quote author="Vierailija" time="04.03.2013 klo 19:55"]Ei ole helppoa olla se, joka odottaa eikä saa päättää, mitä tapahtuu.
ap
[/quote]
Ei ole teillä kovin tasapuolinen suhde, jos toinen vain saa päättää mitä tapahtuu. Toivottavasti alat jossain vaiheessa arvostaa itseäsi.
moi on hirvee vessahätä!!!!!!!! en voi mennä vessaan kun muuten vauva herää.
[quote author="Vierailija" time="05.03.2013 klo 00:52"]
[quote author="Vierailija" time="04.03.2013 klo 19:55"]Ei ole helppoa olla se, joka odottaa eikä saa päättää, mitä tapahtuu.
ap
[/quote]
Ei ole teillä kovin tasapuolinen suhde, jos toinen vain saa päättää mitä tapahtuu. Toivottavasti alat jossain vaiheessa arvostaa itseäsi.
[/quote]
Tarkotti varmaan tätä nykyistä tilannetta. Mieshän se päättää antaako anteeksi.
[quote author="Vierailija" time="05.03.2013 klo 11:31"]
[quote author="Vierailija" time="05.03.2013 klo 00:52"]
ap
[/quote]
[/quote]
Tarkotti varmaan tätä nykyistä tilannetta. Mieshän se päättää antaako anteeksi.
[/quote]
Mies ei anna anteeksi. Sori vaan mutta näin on.
Hei Muru, oletko ajatellut sitä, että täällä AV:lla ennustettiin moneen kertaan, että ajaudut pettämään miestäsi ulkomailla? Onko se, että näin tosiaan kävi, sattumaa vai itseään toteuttava ennustus? Oletko tosiaan niin vaikutteille altis, manipuloitavissa ja huomionkipeä, että alat tehtailla elämääsi kriisejä ja toimintaa että pääsisit tilittämään niistä AV:lle? Onhan aivan selvää, että olet riippuvainen tästä palstasta ja saamastasi huomiosta.
[quote author="Vierailija" time="05.03.2013 klo 17:15"]
Hei Muru, oletko ajatellut sitä, että täällä AV:lla ennustettiin moneen kertaan, että ajaudut pettämään miestäsi ulkomailla? Onko se, että näin tosiaan kävi, sattumaa vai itseään toteuttava ennustus? Oletko tosiaan niin vaikutteille altis, manipuloitavissa ja huomionkipeä, että alat tehtailla elämääsi kriisejä ja toimintaa että pääsisit tilittämään niistä AV:lle? Onhan aivan selvää, että olet riippuvainen tästä palstasta ja saamastasi huomiosta.
[/quote]
Voi apua! En tehtaile kriisejä. Kyllä mä huomiosta pidän, mutta mieluummin myönteisestä, mukavissa yhteyksissä. En halua koskaan olla säälitelty raukka, jolla menee huonosti, joten mieluummin jätän paljon kertomatta lähipiirilleni ja tuttaville. Vain sydänystäväni tietää kaiken ja tietysti mieheni. Onhan mua nimitetty pettäjäksi ennenkin, vaikka itse en olekaan ollut sitä mieltä. Nyt ymmärrän heitäkin, vaikka en olekaan ollut siinä asiassa epärehellinen suhteessani. Mutta joo, myönnän, että pidän huomiosta, varsinkin nyt, kun meidän "prinsessakerho ja -illat" ovat loppuneet elämäntilanteiden muututtua. Tosin nykyään mulle riittää sekin, että vain kirjoitan.
Mulle taitaa olla nousemassa kuume. Yksin ei ole kiva sairastaa :( Lisäksi kihlattuni miettii, pitäisikö meidän pitää yhteydenpidossa tauko, jotta hän voi ajatella rauhassa eikä "sorru minuun". Minusta ei pidä, mutta mikäs mä olen sitä päättämään.
ap
Parempi olisi tavata tiheästi niin kihlattu muistaa miksi rakastui sinuun aikanaan.
en helpolla suostuisi tuollaiseen taukoon. Sen jälkeen on vain helpompi erota.
[quote author="Vierailija" time="05.03.2013 klo 19:26"]
en helpolla suostuisi tuollaiseen taukoon. Sen jälkeen on vain helpompi erota.
[/quote]
En mäkään halua olla pitämättä yhteyttä. Varsinaista eroa mies ei mieti vaan hiljaisuutta. Mutta eihän hän sillä tavalla muista, kuka mä oikeasti olen, vaan ehkä unohtaa sen, jos mielen valtaavat vain syytökset. Mä yritän olla painostamatta, mutta kyllä mä haluaisin hänet luokseni. Meillä oli kuitenkin niin läheistä silloin kun tavattiin. Hän on sanonut, että ei aio kostaa mulle, mutta kyllä mä sitäkin pelkään.
ap
Menittekö sänkyyn ennen vai jälkeen kun kerroit toisesta miehestä?
[quote author="Vierailija" time="05.03.2013 klo 20:03"]
Menittekö sänkyyn ennen vai jälkeen kun kerroit toisesta miehestä?
[/quote]
No ennen. Ja jälkeen.
ap
Hallitsematon kaytos on aina hankala asia. Toisaalta varmasti voi korjata viela monta asiaa.