Julkkiksella kaunis lapsi
Kuka on se julkkis, jolla on se äärettömän kaunis poika? Naisjulkkis siis.
Pojalla on olkapäille asti vaaleat hiukset ja todella kauniit kasvot. Naisella on myös tytär.
Kuka tämä julkkis on? en muista.
Kommentit (23)
Ei ole Meiju Suvas, kyseessä ulkomaalainen julkkis. Näyttelijä (tai ehkä laulaja) luulisin. Poika on 10-12v, tytär taitaa olla nuorempi.
Cindy Crawfordilla on ainakin todella kauniit lapset.
HYVÄ 4! Kyseessä oli näköjään Cindy Crawford! http://ic.pics.livejournal.com/nastassie/25259547/32189/32189_original.jpg
ap, joka huomasi, ettei poika enää olekaan 10-12v ja että on ulkonäöltään muuttunut paljon. mutta siis tuossa kuvassa, huhhuh. eikö olekin älyttömän kaunis pojaksi?
Onpas äitinsä näköinen poika, mutta vain vaalea versio :) Onkos pojalla muuten kauneuspilkkukin? *on näkevinään*
Todella kaunis poika :) Tuleva miesmalli.
Jessus!
En ole IKINÄ nähnyt noin kaunista lasta! En tyttöä tai poikaa...
tuosta ei paljoa enää lapsi kaunistu. toista ne suomalaiset pottunokkaiset pallinaamat, eivät miksikään muutu vaikka kuinka verhoaisi me and i:hin ja polarn o pyrettiin.
Aivan kuin äitinsä, vaaleana vain. Huippigeenit ulkonäön suhteen, niin kyllähän niitä kauniita lapsia tulee.
Tuon hiuksethan on värjätty. Nuorempana tuolla pojalla oli vaaleanruskeat hiukset, samanlaiset kuin äidillään.
Repesin tuolle suomalaiselle pallinaamalle! Niin totta!
minua ainakin tuollainen kauneus kyllästyttää. On niin tasaisen sileää.
Tullut kyllä ihan äitiinsä Cindyyn.
[quote author="Vierailija" time="03.06.2013 klo 19:24"]minua ainakin tuollainen kauneus kyllästyttää. On niin tasaisen sileää.[/quote]
Tavallaan olen samaa mieltä. Niin siloisen täydellinen. Sen sijaan Hilary Duffin Luca ja Michelle Williamsin ja edesmenneen Heath Ledgerin Mathilda ovat mielestäni suloisia, eivät kauniita mutta söpöjä.
Upea! Tulee ihan helvetin komea mies.
Virheettömän kaunis lapsi, kieltämättä. Millainenhan on luonne, pääkopan sisältö ja asenne elämään yleensä. Onkohan saanut kaiken vai miten on kasvatettu?
Poika on nyt mies. Malli ja kokki. Ihan ok, ei ihmeellinen. Tatuointi kaulassa, naamastaan poisti sanan 'Misunderstood'. Kertonee jtn.
Vierailija kirjoitti:
Repesin tuolle suomalaiselle pallinaamalle! Niin totta!
Mutta eitä samoja pottunokkaisia pallinaamoja ovat pääosin palstamammatkin.
Meiju Suvas