Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälainen anoppi/mummo sanoo näin??

Vierailija
02.03.2013 |

Tästä jo aikaa, mutta vieläkin tulee mieleen.
Kun tulin paksuksi, vahingossa, mies ei halunnut lasta,
ja tää tuleva mummu sitten yritti "lohduttaa"(??) mua sanomalla että
"Kyllä minäkin pärjäsin yksinhuoltajana." (Oli silloin jotain 16v ennekuin tapasi uuden miehen jonka kanssa sai sitten tämän mun miehen.)
Jep, good for you, hyvin kasvatit poikasi, ei tartte esimerkiks jutella pojan kanssa ja laittaa ottamaan vastuuta mistään!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
02.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Realistimummo sanoo noin. Olisihan se voinut sanoa, että vaikka poika pani paljaalla, niin ei ikinä olisi uskonut, että maantiekin kasvaa ruohoa.

Vierailija
2/6 |
02.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmeellistä tuossa on? Jos isä/poika ei halua isäksi, ei ketään voi siihen pakottaa. Sinä teet yksin ratkaisusi. Jos hän on pärjännyt yksinhuoltajana, joku muukin voi pärjätä. Mitä kohtaa tuossa et ymmärrä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
02.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette nyt tainnut ymmärtää pointtia. Okei, mies ei haluu lasta, normihomma, mutta se että se tuleva mummo on ihan okei sen kanssa että poikansa on vätys. Mua ainakin hävettäis.
Ja että oikein kannustaa mua yksinhuoltajaksi?

Vierailija
4/6 |
02.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

So se on itse saanut myös vahingon ja sinä saat omasi.

Ei se ehkäisy ole vain miesten ongelmaa, minä ainakin olen ehkäissyt ja voisin jälkiehkäistä, jopa abortoida. Se vauva kasvaa sinun mahassa, ei sen miehen.

Sinun kroppa. Sinun päätös loppukädessä.

Minusta mummo sanoi ihan hyvin. On miehelläkin oma oikeus tahtooko lapsen.

Tässä on nyt todella iso riski että sinustakin tulee mummo nuorella iällä ja lapsesi polkaseen jonkun raskaaksi.

Vierailija
5/6 |
02.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sellainen, jolle on itse käynyt samoin.

Vierailija
6/6 |
02.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mun mielestäni tuo anoppi sanoi että hänen mielestään lapsi on tervetullut ja hän haluaisi että synnytät lapsen vaikka poika sitten haluaisikin erota sen takia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi seitsemän