Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naimisissa oleva ystäväni suree ja itkee minulle sitä

Vierailija
30.03.2013 |

kun hän ihastui johonkin nuorempaan mieheen ja nyt olikin tajunnut tämän miehen seurustelevan jonkun kauniin tytön kanssa. Itkee sitten minulle että miksi mies ei ollutkaan häneen ihastunut, vaikka ystäväni niin luuli. Miten voi aikuinen naimisissa oleva retkahtaa noin täysillä johonkin ja miksi ihmeessä suree kun itsekin on naimissa? ymmärtäisitkö sinä tällaista käytöstä?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
30.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska tunteille ei mitään voi? Etkö ole koskaan itse rakastunut mahdottomaan? Oletpa huono ystävä, kun sinulle ei voi kertoa tällaista asiaa niin että tajuaisit miltä ystävästäsi tuntuu. Ei se naimisissa oleminen tee ihmisestä kyvytöntä ihastumaan. Se on eri asia mitä niillle tunteille tekee. Usein riittää kun käy ihastuksen läpi vain oman päänsä sisällä ja juttelee luotettavan ystävän kanssa.

Vierailija
2/3 |
30.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän tuollaista käytöstä oikein hyvinkin, BTDT. Tuollainen mitään ymmärtämätön moralisti ystävänä... ei, ei kuulosta kovin hyvältä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
30.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.03.2013 klo 11:19"] Ei se naimisissa oleminen tee ihmisestä kyvytöntä ihastumaan. Se on eri asia mitä niillle tunteille tekee.[/quote]

Eiköhän tuo vastarakkauden kaipaaminen kerro, että on valmis myös käytännön tekoihin.