Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko löytänyt netistä asiallista ja tasokasta seuraa / seksiseuraa?

Vierailija
02.03.2013 |

Mistä?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
02.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään juuri tutkin erilaisia palveluita mutta aika toivottomilta paikoilta näyttivät. Mitä mieltä te olette sellaisesta palvelusta, jossa kotikäynnillä voisi saada Reikihoitoa ja lämpöä ja kosketusta ja mahdollisesti hellyyttäkin. Hoitaja olisi mukava, miellyttävä, kohtelias Reikikurssit käynyt mies. Funtsailen tässä olisiko tuollaisella kysyntää pääkaupunkiseudulla ja aloittaisinko toimen :)

Vierailija
2/14 |
02.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraa kyllä, mutta seksiseuraa en ole etsinyt. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
02.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi24:n seksichatista oon löytänyt kaksi miestä. (eri aikaan)
Tosin se vaati monta sammakkoa siinä välissä, mutta noiden kahden kanssa jutut synkkasi heti, siis muutkin jutut kuin vain seksiin liittyvät. 

Ensimmäisen tapasin kahvilassa päivällä, tutustumismielessä, koska joskus todellisuus on julma, mutta sen kanssa ei ollut ;)  Seuraavalla kerralla meillä oli treffit illalla, syötiin ja juotiin vähän, ja harrastettiin ihan älyttömän hyvää seksiä. Kummallakaan ei ollut tarvetta parisuhteelle silloin, joten emme seurustelleet. Seksisuhteemme kesti melkein kaksi vuotta, oli jäähyllä vuoden kun minä itse seurustelin, ja kun mulle tuli ero jatkoimme tapailua taas. Tuo loppui kun mies muutti töiden perässä toiselle puolelle Suomea. 

Toisen miehen tapasin vuosi sitten samaisella suomi24:ssa, ja aika tarkkaan samalla kaavalla tapasimme ekan kerran kuin ensimmäisenkin miehen kanssa. Eli ensin päivällä kahvit että nähtiin toisemme ns. kunnolla, sit myöhemmin viikolla tapaaminen jne. 

Mutta tosiaan noi on ollut onnenkantamoisia koska suomi24:lla käy paljon kummaa porukkaa.

Vierailija
4/14 |
02.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas olen etsinyt myös suomi24-seksichatista mutta en ole vielä löytänyt. Ei kiinnosta vehdata varattujen kanssa ja monet chatissa keskustelevat on aika tasottomia (vaikuttaa sille, että ei ole ihan kaikki ruuvit päässä).

Vierailija
5/14 |
02.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

www.city.fi löysin ihan mielettömän hyvännäköisen, älykkään, kohteliaan ja mukavan miehen. Hän etsi sieltä lähinnä harrastusseuraa ja siinä mielessä hänelle vastasin, mutta päädyimmekin toisilla treffeillä harrastamaan muun harrastamisen jälkeen jumalaista seksiä - yhden kerran. Hän ei sitten kuitenkaan halunnut kanssani mitään vakavampaa, no olen erittäin kiitollinen tuosta yhdestäkin kerrasta.

Sen jälkeen en ole mistään treffipalveluista löytänyt mitään lähellekään vastaavaa, tai oikeastaan ketään kenen kanssa voisin kuvitella ikinä pahimmassa puutteessanikaan harrastavani seksiä. Ihan ok miehiä kyllä muuten, mutta ulkonäkö ja olemus ei ole vaan kolahtanut yhtään millään muulla kuin kaveritasolla. Suurimman osan kanssa ei kyllä ole synkannut sitä vertaa, että olisin edes kaveruudesta kiinnostunut. Mitään kaheleita tai pahemmin feikkejäkään ei kyllä ole kohdalle sattunut, ihan normaalia porukkaa.

Kai noita jossain on, mutta niiden löytäminen on kyllä todella sattumankauppaa.

Vierailija
6/14 |
02.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, löysin netistä hyvin mukavan miehen ja meistä tuli hyviä kavereita ja harrastamme seksiä.

Vierailija
7/14 |
02.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi24lta aikoinaan. Tosin jotta tapasi yhden okn, saattoi välissä olla 5-6 ei mitenkään sopivaakin. Mutta ne joiden kanssa kolahti, kolahtikin sitten kunnolla. Jostain mtv3n tekstitvltäkin oon miehiä tavannut. Parin kanssa ollut tuttuja monen vuoden ajan, ja fuckbuddyina toimittu. Nyt oonkin seurustellut jo semmoiset 6 vuotta, niin ei ole ollut tarvetta :P

Vierailija
8/14 |
02.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tuolta suomi24 onnistuis parhaiten löytämään niitä helmiä sikojen joukosta, niin että tarttis nähdä mahdollisimman harvaa epäsopivaa miestä?

Vierailija
9/14 |
02.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikäryhmistä, ei seksisäteistä.

Vierailija
10/14 |
09.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä seksiseuraa on tullut netistä löydettyä. Monessa mielessä seuranhaku on netissä paljon vaivattomampaa kuin baarejen kiertely. Yleensä tykkään käydä ensin kahvilla tai lasillisella, ja siitä sitten edetä, jos kummastikin siltä tuntuu. Suoraan kotiini en ketään kutsuisi.

Useampaakin treffipalstaa on tullut kokeiltua. Laadukkainta seksiseuraa on löytynyt siihen erikoistuneilta sivustoilta. http://www.seksiseuraa.eu/ Tuolta löytyy aika hyvää tietoa asiaan liittyen.

Vierailija
11/14 |
09.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alastonsuomi.com, siellä se seksiseura on.

Vierailija
12/14 |
09.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskokaa tai älkää, Iskurista. Muutama vuosi sitten oli aika, että kaipasin läheisyyttä ennen parisuhteen löytymistä. Tapasin miehet suoraan seksin merkeissä heidän kotonaan, toisen luona piipahdin silloin tällöin töiden jälkeen, toisen kanssa vietin öitä ja aikaa kuin parisuhteessa. Molemmat loppuivat parissa kuukaudessa kun aloin lopulta seurustella, mukavat muistot kuitenkin jäi, koska seksin lisäksi puhuimme paljon  kaikesta muustakin. Näiden lisäksi tapasin kaksi, joiden kanssa juttu ei toiminut, toinen oli jotenkin vajaa joten en halunnut seksiä kun tapasin hänet, toisella taas ei seissyt. Ihan normaaleja kivoja miehiä kuitenkin kaikki tuota yhtä lukuunottamatta.

Vierailija
13/14 |
09.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huorasivustoilta Suomesta ja ulkomailta. Mmm, ihanaa vittua!

Vierailija
14/14 |
09.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aviomiehen löysin, ja siinähän se on seksiseurakin samalla. Match.comista.