Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taas mun mieheni teki sen! Miten ratkaisen tämän?

Vierailija
02.03.2013 |

Olen valittanut aiemmin miehestäni, joka haluaa illan viimeisinä hetkinä mennä tupakalle ja iltakävelylle ennen sänkyyn menoa. Hän olettaa että mä odotan kiltisti ja kiihkeänä häntä tunnin tai pari valmiina seksiin.

Luulin jo että sain omalla esimerkilläni hänet tajuamaan että halut viilenevät kyllä totaalisesti kun mies hoitaa muut mielihalunsa alta pois. En näköjään. Eilen hän sanoi tulevansa tunnin päästä mutta lähetti viestin, että käveleekin vielä vähän aikaa kun miettii jonkun työtilauksen valmiiksi. Ja sitten ihmetteli, kun mua väsytti eikä rakastelu huvittanutkaan vaikka olin antanut ymmärtää muuta aiemmin.

Miten taon miehen päähän, että hän ei voi jättää mua odottamaan ja kuvitella, että mun tuntemukseni eivät sinä aikana muutu?

Kommentit (73)

Vierailija
61/73 |
06.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se ulos meneminen tunneiksi viestii siitä, ettei mies halua harrastaa naisensa kanssa seksiä. Tai ehkä hän saa nautintoa siitä, että ottaa sinut siilloin, kun sinä et halua. Sanot, että tämä on elämääsi eikä mitään peliä, mutta kaikki tuollainen manipulointi, että olet välinpitämätön tai sitten yrität vietellä, ettei mies lähtisi ulkoilulleen, on pelkkää peliä. Tasa-arvoista elämää olisi se, että selvittäisitte asian puhumalla ja sitten toimisitte niin kuin olette sopineet. Jos mies ei niin tee, niin aika selvää on, ettei häntä kiinnosta koko suhde.

Vierailija
62/73 |
06.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi ihan kiinnostavaa tietää, miten ap:n mies muuten käytäytyy. Onko hän ystävällinen, pitääkö hyvänä? Onko teillä hauskaa yhdessä? Teettekö asioita yhdessä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/73 |
03.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ups

Vierailija
64/73 |
03.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi kuulostaa todella oudolta tyypiltä. Hän ei selvästikään välitä seurastasi.Olet ollut idiootti kun olet antanut seksiä vaikka mies katoilee ties minne. En luottaisi tollaisiin kävelyretkiin yhtään..

Olkaa erossa. Joko mies muuttu tai sitten lopullinen ero on paras ratkaisu. 

Vierailija
65/73 |
03.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n miehellä on selvästi vähän suurempi ongelma kuin tupakalla viipyminen. Paremminkin kyseessä on miehen kyvyttömyys asettua toisen asemaan ja selvästi myös luottamus on hieman hakusessa. Kukaan järkevä, toista kunnioittava ihminen ei toimi kuten ap yllä kuvaili miestään. Vaikuttaa lähinnä itsekkäältä paskiaiselta. 

Parisuhteen tulisi perustua kunnioitukseen ja toisen huomioon ottamiseen. Ylipäätään minun oli jo siitä ensimmäisestä ap:n aloittamasta ketjusta vaikea käsittää miten tällainen voi olla ongelmana kun järkevällä keskustelulla sen saisi helposti hoidettua. Mies vain ei taida ottaa kuuleviin korviinsa puolison toiveita.

Itse toimisiin niin, että kun mies lähtee muihin puuhiin, aloittaisin lukemaan kirjaa (sitähän jo kerran yrititkin :) ja kun mies tulisi takaisin, sanoisin vain, ettei enää huvita kun olen uppoutunut kirjaan. Tai sitten alkaisin siivoamaan ja sanoisin, että haluan saada siivottua rauhassa. Meillä ainakin homma toimii noin ja toinen ihan asiallisesti ymmärtää ettei aina huvita tai vire meni pois.

Vierailija
66/73 |
03.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehes nappaa ennen kävelyä potenssilääkkeen ja odottelee sen vaikutuksen alkua.

Vierailija
67/73 |
03.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2013 klo 21:13"]

Ap:n miehellä on selvästi vähän suurempi ongelma kuin tupakalla viipyminen. Paremminkin kyseessä on miehen kyvyttömyys asettua toisen asemaan ja selvästi myös luottamus on hieman hakusessa. Kukaan järkevä, toista kunnioittava ihminen ei toimi kuten ap yllä kuvaili miestään. Vaikuttaa lähinnä itsekkäältä paskiaiselta. 

Parisuhteen tulisi perustua kunnioitukseen ja toisen huomioon ottamiseen. Ylipäätään minun oli jo siitä ensimmäisestä ap:n aloittamasta ketjusta vaikea käsittää miten tällainen voi olla ongelmana kun järkevällä keskustelulla sen saisi helposti hoidettua. Mies vain ei taida ottaa kuuleviin korviinsa puolison toiveita.

Itse toimisiin niin, että kun mies lähtee muihin puuhiin, aloittaisin lukemaan kirjaa (sitähän jo kerran yrititkin :) ja kun mies tulisi takaisin, sanoisin vain, ettei enää huvita kun olen uppoutunut kirjaan. Tai sitten alkaisin siivoamaan ja sanoisin, että haluan saada siivottua rauhassa. Meillä ainakin homma toimii noin ja toinen ihan asiallisesti ymmärtää ettei aina huvita tai vire meni pois.

[/quote]

Kiitos sullekin viestistäsi. Osut hyivn oikeaan. Mies on tänään sanonut mulle, että on liian vanha olemaan täysin luotettava ja toimimaan millään ehdoilla, on kuulemma niin kauan ollut säntillinen. Nyt hän saa mielestään mennä, jos haluaa, vaikka olisi muuta kanssani sopinut.  Kiitin tiedosta.

Tällä hetkellä mietin, alanko valmistella eroa ja yritän luopua rakkaudestani vai alanko opetella elämään niin, että miehen valinnat eivät voi minua satuttaa. En kuitenkaan haluaisi rikkoa perhettä. Ongelma olisi vain se, että jostain on pakko sopia, koska olemme vanhempia, ja nekin sopimukset hän voi sitten rikkoa. Kaikkein isoin ongelma on se, että rakastan miestä paljon ja hänen itsekeskesiyytensä satuttaa minua.

-ap

Vierailija
68/73 |
03.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No teet seksin suhteen juuri niin kuin haluat. Jos et halua, niin et halua.

Vierailija
69/73 |
03.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin asti sen sun ukkos on oikein lähdettävä tupakalle??? Eikö se voi kävästä ihan vaan parvekkeella/takapihalla?? Miten kummassa se ehtii tupakilla käydessään törmätä naapuriin (ja päätyä tämän kanssa baariin)?? Kuulostaa aivan täysin käsittämättömältä koko touhu.

Vierailija
70/73 |
03.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No halloota. Se mies ei halua seksiä.

Vierailija
71/73 |
03.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2013 klo 22:40"]

Mihin asti sen sun ukkos on oikein lähdettävä tupakalle??? Eikö se voi kävästä ihan vaan parvekkeella/takapihalla?? Miten kummassa se ehtii tupakilla käydessään törmätä naapuriin (ja päätyä tämän kanssa baariin)?? Kuulostaa aivan täysin käsittämättömältä koko touhu.

[/quote]

No eikö? Hänellä on piintynyt tapa kävellä samalla kun tupakoi. Asumme kaupungissa, joten hän tapaa helposti tuttuja ja baari on lähellä, joten sinnekin tulee joskus eksyttyä samalla reissulla. Nytkin hän lähti 21.30 ja on vielä sillä reissulla. Soitin äsken hänelle, että meidän pitäisi sopia huomisen aikatauluista ennen  kuin menen nukkumaan. Yritän olla nyt asiallisella linjalla ja pitää tunteet sivussa. Mies sanoo, että ei halua erota, mutta ei halua muuttaa tapojaankaan.

-ap

Vierailija
72/73 |
03.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuollaisen miehen kanssa kannata jatkaa. Jatkossa tilanne ei ainakaan parane. Miten voisit jatkaa kun mies on selvästi ilmaissut, ettei sinulla ja sinun mielipiteilläsi ole väliä?

Ei se eroaminen mitään herkkua ole mutta ajan mittaan se helpottaa. Ei ole lapsenkaan hyvä saada tuollaista mallia elämästä. Sinä pärjäät kyllä ja miehiä on maailma täynnä, löydät vielä sinua arvostavan ja rakastavan kumppanin! Voimia sinulle!

Vierailija
73/73 |
03.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2013 klo 22:49"]

Ei tuollaisen miehen kanssa kannata jatkaa. Jatkossa tilanne ei ainakaan parane. Miten voisit jatkaa kun mies on selvästi ilmaissut, ettei sinulla ja sinun mielipiteilläsi ole väliä?

Ei se eroaminen mitään herkkua ole mutta ajan mittaan se helpottaa. Ei ole lapsenkaan hyvä saada tuollaista mallia elämästä. Sinä pärjäät kyllä ja miehiä on maailma täynnä, löydät vielä sinua arvostavan ja rakastavan kumppanin! Voimia sinulle!

[/quote]

Niin kuin tästä nyt huomaa, ei isoin ongelma ole läheisyys ja "seksiaikataulut" vaan luottamus ja arvostaminen. Uutta miestä tuskin koskaan löydän.  Ei minusta ole kukaan ollut kiinnostunut eikä minulla ole sellaisia ystäviä, joiden kanssa voisi käydä paikoissa, joissa voi  edes tavata miehiä. he ovat onnellisia perheenäitejä lähinnä.

-ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä neljä