Taas mun mieheni teki sen! Miten ratkaisen tämän?
Olen valittanut aiemmin miehestäni, joka haluaa illan viimeisinä hetkinä mennä tupakalle ja iltakävelylle ennen sänkyyn menoa. Hän olettaa että mä odotan kiltisti ja kiihkeänä häntä tunnin tai pari valmiina seksiin.
Luulin jo että sain omalla esimerkilläni hänet tajuamaan että halut viilenevät kyllä totaalisesti kun mies hoitaa muut mielihalunsa alta pois. En näköjään. Eilen hän sanoi tulevansa tunnin päästä mutta lähetti viestin, että käveleekin vielä vähän aikaa kun miettii jonkun työtilauksen valmiiksi. Ja sitten ihmetteli, kun mua väsytti eikä rakastelu huvittanutkaan vaikka olin antanut ymmärtää muuta aiemmin.
Miten taon miehen päähän, että hän ei voi jättää mua odottamaan ja kuvitella, että mun tuntemukseni eivät sinä aikana muutu?
Kommentit (73)
[quote author="Vierailija" time="02.03.2013 klo 16:47"]
[quote author="Vierailija" time="02.03.2013 klo 16:26"]
[quote author="Vierailija" time="02.03.2013 klo 16:16"]
Puhu asiasta ihan asian oikeilla nimillä ja kerro että ei tuo kävelylle lähtö toimi mitenkään sinulle. Sano suoraan että sinä menetät mielenkiinnon kun toinen lähtee kävelemään silloin kun sinun tekee mieli. Pyydä häntä miettimään hetki miten hän itse reagoisi samaan tilanteeseen jos sinä lähtisit kesken kaiken kuhertelun.
Miehet eivät ymmärrä tuosta pihtaamisrangaistuksesta mitään muuta kuin sen että nainen pihtaa, miehet eivät osaa lukea naisten ajatuksia sen enempää kuin me naisetkaan miesten. Puhuminen asiasta suoraan minä muodossa ja toista syyttelemättä on ainut keino yrittää ratkaisua. Jos sekään ei toimi pitää miettiä kumpi muuttuu vai muuttuuko kumpikaan ja onko kyseessä sitten asia joka vaan kalvaa teidän kahden välejä.
[/quote]
Voi miten monet kerrat asiasta on puhuttu. Viikko sitten, tänään viimeksi... Mies sanoo, että ymmärtää, mikä on ongelma. Hän vain haluaa, että minäkin ymmärrän häntä, että hän haluaa tehdä asiat näin. Mutta enhän mä mikään romantiikan ja erotiikan automaatti ole, jonka voi napsauttaa päälle sopivalla hetkellä.
-ap
[/quote]
Sano sille miehelle, että asia selvä, hän haluaa tehdä asiat noin. Sinä hyväksyn sen, mutta miehen tulee sittenn hyväksyä se, että teillä ei ole enää lainkaan seksiä. Jos se on OK, niin asia selvä, mutta sinä et enää aio odottaa vaan käytät dildoa ja saat haluamasi.
[/quote]
Mä haluan miehen :(
-ap
Jos näyttäisit miehelle tämän ketjun?
[quote author="Vierailija" time="02.03.2013 klo 16:56"]
Jos näyttäisit miehelle tämän ketjun?
[/quote]
Haluan pitää tämän palstan omana alueenani. Jännä, miten olette ehdottaneet samoja asioita, joita olen jo kokeillut, En ole ollut siis ihan hakoteillä. Se vähän lohduttaa.
Olen miettinyt sellaistakin, että koska mies on aina pitänyt ja edelleen pitää minua seksikkäänä naisena, panostaisin aikaisempaakin enemmän olemukseeni (vaikka olenkin huoliteltu muutenkin). Jospa hän näkisi minut "paremmin" eikä haluaisi menettää tilaisuuksia. Vai olisiko se liian epätoivoista?
-ap
Ehdotan kompromissia: sekstailette kuhertelun jalkeen kun molempia huvittaa. Jos mies haluaa sen jalkeen viela tupakalle tai lenkille niin eikun vaatteet paalle ja menee, ja sina kayt nukkumaan/lukemaan.
Jos kerta tasta on tullut ongelma niin ei kai sita seksia tarvi viimeiseksi ennen nukkumaan kayntia harrastaa?
[quote author="Vierailija" time="02.03.2013 klo 17:49"]
Ehdotan kompromissia: sekstailette kuhertelun jalkeen kun molempia huvittaa. Jos mies haluaa sen jalkeen viela tupakalle tai lenkille niin eikun vaatteet paalle ja menee, ja sina kayt nukkumaan/lukemaan.
Jos kerta tasta on tullut ongelma niin ei kai sita seksia tarvi viimeiseksi ennen nukkumaan kayntia harrastaa?
[/quote]
Ei tarvitse, ei, siis minun mielestäni. Mies haluaa tehdä itselleen mukavasti asiat. Ei hän halua nousta sängystä enää ylös. On siis ehdotettu jo.
-ap
Onko sinulla pienikin lapsi? Miksi se seksi ei sitten suju tämän kävelyn jälkeen? Jos vaikka pyrkisit rytmittämään halusi vasta kävelyreissun jälkeen, ja silloin lapsi olisi jo sikeässä unessa ja voisitte rauhassa toihuilla.
[quote author="Vierailija" time="02.03.2013 klo 17:57"]
Onko sinulla pienikin lapsi? Miksi se seksi ei sitten suju tämän kävelyn jälkeen? Jos vaikka pyrkisit rytmittämään halusi vasta kävelyreissun jälkeen, ja silloin lapsi olisi jo sikeässä unessa ja voisitte rauhassa toihuilla.
[/quote]
Ei ole kovin pieni lapsi. Mulla on kyllä halut aika lailla huvenneet ja mieli viileä, kun olen odottanut miestä ja kello on jo reilusti yli puolen yön, 1 tai 2. Enkä haluaisi vain pikaseksiä vaan hetken mukavaa yhdessäoloa sitä ennen, läheisyyttä. Yöllä kun ei ole mitään tekemistäkään miestä odotellessa ja millä se halu pysyisikään yllä yksin istuskellessa.
-ap
[quote author="Vierailija" time="02.03.2013 klo 17:52"]
[quote author="Vierailija" time="02.03.2013 klo 17:49"]
[/quote]
Ei tarvitse, ei, siis minun mielestäni. Mies haluaa tehdä itselleen mukavasti asiat. Ei hän halua nousta sängystä enää ylös. On siis ehdotettu jo.
-ap
[/quote]
Ei kai seksiä joka päivä tarvitse harrastaa ja mies voisi silloin jättää kävelynsä väliin?
Oletko sä jotenkin läheisriippuvainen vai miksi olet miehen kanssa joka tietää milloin aiheuttaa sulle mielipahaa mutta valitsee silti oman toimintatapansa minkä lisäksi vaatii sulta vielä joustamista sen mielipahasi ohi? Siis itse en tuollaista katselisi, saati sitten sitoisi itseäni tuollaiseen itsekeskeiseen turhakkeeseen. Oletteko kovin nuoria ja onko tämä ensimmäinen suhteesi? Oletko muutenkin ovimattona?
jos lopettaisitte ees juomisen, tupakoimisen ja pään hakkaamisen lattiaan ni olisi mukavaa. Muuten ne asiat on aika yhdentekeviä
sun miehelläs mättää nyt joku asia. Oletko aivan varma että miehes ei kävele vieraisiin?
Mä en tiedä ketään joka kävelis iltaisin. Onko miehelläsi hermojen kanssa ongelmia?
Mun mielestä ongelma on jossain syvemmällä kuin seksin ajankohdassa.w
Kuulostaa todella kummalta nuo kävelyretket. Ulkoiluttaako siis samalla koiraa?
Vaikea uskoa että yksinään kävelee "iltatupakilla" tuntikausia. Todella epäuskottavaa. Tuolla loskapaskassakin, joopa joo. Taitaa olla jossain aivan muualla.
Missä asutte? Meneekö tunniksi ulos -23 C?
[quote author="Vierailija" time="03.03.2013 klo 21:10"]
Miehesi kuulostaa todella oudolta tyypiltä. Hän ei selvästikään välitä seurastasi.Olet ollut idiootti kun olet antanut seksiä vaikka mies katoilee ties minne. En luottaisi tollaisiin " yhtään..
Olkaa erossa. Joko mies muuttu tai sitten lopullinen ero on paras ratkaisu
"Antanut seksiä", mitä ihmettä oikein hölötät, onko seksi joku vaihdantatalouden juttu vai miten sitä oikein annetaan?
Kyllä mies menee sinne, missä tuollaista ei tarvitse katsella..
Ja aplle, miestäsi kiinnostaa hengailu pubissa, joten anna sen mennä ihan vapaasti, niin suorittamisen paineet loppuvat tuollaisesta pakko seksistä.
.
[/quote]
Sinun täytyisi yrittää kasvattaa itsekunnioitustasi ja ajatusmaailmaasi siitä, että oikeasti olet arvokas ja hyvä ihminen. Ketjun perusteella näyttää siltä, että suhteenne on yksipuolinen; sinä elät romanttisissa odotuksissasi etkä saa vastakaikua puolisoltasi - joka ei sinua myöskään kunnioita. Sitä kunnioittamista et saa, ennenkuin opit kunnioittamaan itseäsi.
Täällä moni sanoo, että lopeta keskiyön seksin antaminen, mutta sinä vaan annat. Tällä kuviolla mahdollistat miehesi ala-arvoisen käytöksen sinua kohtaan. Älä enää odota häneltä mitään. Asennoidu, kuin miehesi olisi kämppiksesi. Suuntaa romantiikannälkäsi vaikka rakkausromaanien lukemiseen ja ala haaveilla unelmiesi miehestä, joka ei todellakaan ole nykyinen miehesi. Ala suhtautua mieheesi täysin VÄLINPITÄMÄTTÖMÄSTI. Jatka välinpitämättömyyttä ainakin kuukausi, mikään parin päivän testi ei riitä. Pidä tiukka linja välinpitämättömyydelläsi - älä rakoile! Katso, miten se vaikuttaa. Jos miehesi kiinnostuu enemmän sinusta, on se viesti siitä, että olet yksinkertaisesti liikaa roikkunut hänessä ja kasannut liikaa odotuksia toiselle ihmiselle. Jos taas käy niin, että välinpitämättömyytesi ei vaikuta mieheesi mitenkään; lähde liitosta, miehesi ei rakasta sinua. Älä alenna itseäsi niin alas, että tyytyisit rakkaudettomaan, välinpitämättömään suhteeseen. Olet ansainnut parempaa!
Miehesi ylläpitää huonoa itsetuntoasi kohtelemalla sinua huonosti - olet jo alkanut uskomaan ettet ole muuta ansainnut tai pysty muuta saavuttamaan. HERÄÄ! Mikään tai kukaan muu ei voi suhteessanne muuttua kuin SINÄ! Älä kuvittele tai odota, että miehesi muuttuu - näin hän on myös itse luvannut. Joko elät katkeroituvana ja vanhenevana naisena epätyydyttävässä liitossasi, tai alat rakentamaan itsekunnioitustasi ja -arvostustasi - ja alat poimia niitä hedelmiä mitä se sato alkaa tuottamaan!
Älä keksi tekosyitä sille, miksi et voisi muuttaa asioita - itsessäsi. Lähetän sinulle paljon tukea ja voimia kasvutehtävässäsi!
Mita jos mies onkin joku tirkistelija, sen takia on ulkona niin kauan.
[quote author="Vierailija" time="02.03.2013 klo 15:27"]
Olen valittanut aiemmin miehestäni, joka haluaa illan viimeisinä hetkinä mennä tupakalle ja iltakävelylle ennen sänkyyn menoa. Hän olettaa että mä odotan kiltisti ja kiihkeänä häntä tunnin tai pari valmiina seksiin.
Luulin jo että sain omalla esimerkilläni hänet tajuamaan että halut viilenevät kyllä totaalisesti kun mies hoitaa muut mielihalunsa alta pois. En näköjään. Eilen hän sanoi tulevansa tunnin päästä mutta lähetti viestin, että käveleekin vielä vähän aikaa kun miettii jonkun työtilauksen valmiiksi. Ja sitten ihmetteli, kun mua väsytti eikä rakastelu huvittanutkaan vaikka olin antanut ymmärtää muuta aiemmin.
Miten taon miehen päähän, että hän ei voi jättää mua odottamaan ja kuvitella, että mun tuntemukseni eivät sinä aikana muutu?
[/quote]
Sano miehelle, että siirtää sen tupakointireissunsa illan viimeiseksi tapahtumaksi. Tai että sinä siirrät sen. Anna miehen kävellä ja tupakoida sydämensä kyllyydestä, mutta ilmoita, että siitä kohtaa missä hän lähtee ulos, alkaa teidän molempien oma aika, ja sitten ei enää lemmiskellä.
Niin ja pidä siitä kiinni.
Kun mies ilmoittaa lähtevänsä ulos, mitä teet/sanot? Näytätkö marttyyriltä? Mökötät? Vai puhutko asiat suoraan?
Esim. mies vetää takkia ylle, vaikka juuri äsken on puhuttu seksistä. Sano suoraan ja selvästi heti ja välittömästi, että odotit seksiä, eikö miestä kiinnosta. Jos mies sanoo, että vain pikaisesti käy, toteat suoraan ja selväsanaisesti, että et todellakaan pysty odottamaan vire päällä häntä, vaikka kyse olisi minuutista ja että tänään ei sitten ole seksiä tiedossa. Ilmoitat hänelle, että seksiä saa, jos on valmis siihen panostamaan enemmänkin kuin tupakkakäynnin verran. Sitten otat näkyville vibran ja toivotat kivaa kävelyretkeä.
Veikkaan, että kovin monta kertaa mies ei jätä vaimoaan oman kivan pariin.
Ap, mies ei tajua, kun höpötät läheisyydestä. Hän ajattelee, että juurihan sitä oli ja kohta on seksiä. Ei tajua, että ne ovat yhteydessä toisiinsa. Nyt siis laitat miehen tajuamaan, että sinun vireesi ei pysy yllä ja että voit pitää omaa kivaa sinä aikana, kun mies on kävelyllä. Sinä saat tarpeesi tyydytettyä, mies ei. Kuinkahan kauan jaksaa sitä? Ja juu, et vingu mitään siitä läheisyydestä, koska se on juuri se osuus, jota mies ei vaan tajua. Seksin tarpeen hän kyllä ymmärtää.
[quote author="Vierailija" time="02.03.2013 klo 16:26"]
[quote author="Vierailija" time="02.03.2013 klo 16:16"]
Puhu asiasta ihan asian oikeilla nimillä ja kerro että ei tuo kävelylle lähtö toimi mitenkään sinulle. Sano suoraan että sinä menetät mielenkiinnon kun toinen lähtee kävelemään silloin kun sinun tekee mieli. Pyydä häntä miettimään hetki miten hän itse reagoisi samaan tilanteeseen jos sinä lähtisit kesken kaiken kuhertelun.
Miehet eivät ymmärrä tuosta pihtaamisrangaistuksesta mitään muuta kuin sen että nainen pihtaa, miehet eivät osaa lukea naisten ajatuksia sen enempää kuin me naisetkaan miesten. Puhuminen asiasta suoraan minä muodossa ja toista syyttelemättä on ainut keino yrittää ratkaisua. Jos sekään ei toimi pitää miettiä kumpi muuttuu vai muuttuuko kumpikaan ja onko kyseessä sitten asia joka vaan kalvaa teidän kahden välejä.
[/quote]
Voi miten monet kerrat asiasta on puhuttu. Viikko sitten, tänään viimeksi... Mies sanoo, että ymmärtää, mikä on ongelma. Hän vain haluaa, että minäkin ymmärrän häntä, että hän haluaa tehdä asiat näin. Mutta enhän mä mikään romantiikan ja erotiikan automaatti ole, jonka voi napsauttaa päälle sopivalla hetkellä.
-ap
[/quote]
Sano sille miehelle, että asia selvä, hän haluaa tehdä asiat noin. Sinä hyväksyn sen, mutta miehen tulee sittenn hyväksyä se, että teillä ei ole enää lainkaan seksiä. Jos se on OK, niin asia selvä, mutta sinä et enää aio odottaa vaan käytät dildoa ja saat haluamasi.