Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olin viikon yksin lomalla ulkomailla

Vierailija
11.08.2026 |

En puhunut kenellekään juuri mitään. Ravintolassa näytin sormella ruokalistalta mitä tahdoin ja sanoin kiitos. Kaupoissa nyökkäsin päällä kiitoksen tai kiitin ääneen. En jutellut kenenkään kanssa. Kadulla kulkevat sanoivat minulle joskus jotain, mutta punoin päätäni tai levittelin käsiäni viestien, että en ymmärrä. Välillä ymmärsin kyllä mitä sanoivat, mutta koin parhaaksi näyttää siltä, että en ymmärtänyt, jotta pääsin heistä nopeasti eroon. 

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
11.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo no onhan se irtiotto. Olen minäkin ollut yksin reissussa pari kertaa.

Vierailija
2/11 |
11.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin matkustan paljonkin yksin, mutta pyrin antamaan itsestäni jokseenkin täyspäisen vaikutelman. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
11.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai. Minä aina ulkomailla yksin keskustelen paikallisten ja turistien kanssa.

Vierailija
4/11 |
11.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti häpeät käytöksessäsi jotain, kun piti tämä aloitus tehdä.

Vierailija
5/11 |
11.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, aika samanlaisia munkin yksin lomat on. Ja siis lomailen aina yksin. Olen erakkoluonne, ja en halua kommunikoida ihmisten kanssa kuin ehdottoman minimin. Mutta tykkään silti välillä varsinkin talvella lähteä lämpimään ja valohoitoa saamaan, joten matkoilla sitten ihmisiä vältellen.

Vierailija
6/11 |
11.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

N 15 viikkoa vuodessa olen yksin ulkomailla. Eipä kielitaito karttuisi jos vain sormella näyttäisi mitä haluaa. Muutenkin on kiva tutustua uusiin paikallisiin, joka viikko yritän käydä parissa uudessa paikassa

Vierailija
7/11 |
11.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän ettei halua kälättää ylimääräistä satunnaisten vastaantulijoiden kanssa, mutta miksi ei voi tilata ravintolassa ääneen vaan osoittelemalla?

Vierailija
8/11 |
11.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina yksin pattayalle, siellä on seuraa enemmän ku riittävästi.

T. setämies

Vierailija
9/11 |
11.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen matkustanut 10+ x yksin ja samat kokemukset mulla, ei ihmiset lähesty rumaa naista jolla resting bitch face. Kerran kaupassa joku mies sanoi "you are beautiful", sanoin vaan "hi" ja jatkoin matkaani. Itse olen niin ujo etten lähesty ihmisiä.

Vierailija
10/11 |
11.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti häpeät käytöksessäsi jotain, kun piti tämä aloitus tehdä.

Ilmoitus luontoinen asia.  Ei vissiin ole Facebookia missä laittaa selfiet joka kadun kulmasta.

Vierailija
11/11 |
11.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on kivaa joskus matkustaa yksin. Voi vaan hävitä joukkoon ja haahuilla. Juuri ruokailut hoidan vaikka katukeittiössä tai käyn kaupasta jotain ja syön puistossa. Hermot lepää. Puhun toki jos kenellä on asiaa, mutta en tee aloitteita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yksi