Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huomaako miehet jos laitan kaunistetun kuvan treffi ilmoitukseen?

Vierailija
06.03.2019 |

Siis silleen et kavennan kassvoja suurennan silmia ja muotoilen huulia.
Tajuaako miehet jos kuva ei ole ihan aito?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomaavat. Jos ei laita kaunisteltua kuvaa, ei pääse edes treffeille. Olen ajatellut, että vaikka miehet huomaavat suuren eroavuuden treffeillä, lopulta kuitenkin valoisa persoona ja valloittava luonne saa kiinnostumaan.

En pystyisi luottamaan naiseen joka yrittäisi huijata noin. Tapaaminen olisi hyvin lyhyt ja valoinen persoona tuskin pääsisi esiin.

Aina joku kuitenkin kiinnostuu. Ilman kaunisteltuja kuvia ei olisi sitäkään mahdollisuutta.

Eikö ihmiset muutenkin anna itsestään somessa paremman kuvan? Miehillä on usein kuvan taustalla hieno auto, purjevene tai kuva jotain extreme-lajia harrastamassa. Sitten kun kysyn, että sulla on hieno auto kuvassa, onko oma? Mies menee ihan noloksi ja vastaa, että kadulle oli parkkeerattu, piti ottaa kuva. Sama noi extreme-lajit, kuvassa sukelletaan syvämerellä. Sitten kysyn, että harrastatko sukeltamista, niin vastaus on, että kävin jossain meriakvaariossa ja taustalla on juliste.

Kyllä valehdella voi monella tapaa. Se on pientä, jos silottaa ryppyjä tai kaventaa naamaa.

Vierailija
22/25 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Feikkaajilta odotetaan seksiä korvaukseksi hukkaan heitetystä ajasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just. Mee nyt jo tumputtamaan pimeeseen peiton alle.

Vierailija
24/25 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen kuvauksellinen ja mietin joskus et onko kuvat liian hyviä, niitä ei siis ole mitenkään muokattu mutta kuitenkin valitsin myös parhaat otokset. Joka tapauksessa jokainen deittini tunnisti minut treffeillä ja halusi nähdä uudestaan joten kai ne sitten oli ihan ok.

En ymmärrä kyllä noita filttereitä yhtään, törkeää huijaamista.

Vierailija
25/25 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huijaamistahan ne on. Vaikka miyen perustelisi huijaamista silla, ettei muuten paasisi treffeille.

Pari vuotta sitten tapasin livena yhden naisen, joka oli aivan toisennakoinen kuin kuvissa.

Nainen olo ihan ok luonne, mutta tuo huijaaminen teki kumminkin sen verran huonon vaikutelman luonteesta, ettenhalunnut jatkaa tapaamista.

Sittemmin olen oppinut huaaan, mitka kuvat on kaunistettu tosin joillakin diltteroonti on niin yliampuvaa etta huvittaa.

Korreloi useimmiten myos naisen koulutustason kanssa tuo kuvien muokkaus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yhdeksän