Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huomaako miehet jos laitan kaunistetun kuvan treffi ilmoitukseen?

Vierailija
06.03.2019 |

Siis silleen et kavennan kassvoja suurennan silmia ja muotoilen huulia.
Tajuaako miehet jos kuva ei ole ihan aito?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu kaula-aukon avoimuudesta.

Vierailija
2/25 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tapailet sokeaa miestä niin ei huomaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeistään treffeillä.

Vierailija
4/25 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne mitään huomaa...niitä kiinnostaa vaan se, annatko pilhua jo eka treffeillä.

Vierailija
5/25 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaavat. Jos ei laita kaunisteltua kuvaa, ei pääse edes treffeille. Olen ajatellut, että vaikka miehet huomaavat suuren eroavuuden treffeillä, lopulta kuitenkin valoisa persoona ja valloittava luonne saa kiinnostumaan.

Vierailija
6/25 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Treffeille eksyy ihan vi tusti näitä filtteripossuja tekoripsiään räpsyttelemään.

Sitte ne on ihmeissään ku mies katsoo (tai jopa kysyy), että kukas sä oot?

Kerran nappasin miss piggystä kuvan ja laitoin sen ja tinderfiltteripakkelimeikki kuvan vierekkäin ja kysyin, että huomaatko itse jotain eroa/itsepetosta?

No.

Itkuhan siltä tuli.

Totuus lie kirpaisi.?

Vierailija
7/25 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomaavat. Jos ei laita kaunisteltua kuvaa, ei pääse edes treffeille. Olen ajatellut, että vaikka miehet huomaavat suuren eroavuuden treffeillä, lopulta kuitenkin valoisa persoona ja valloittava luonne saa kiinnostumaan.

En pystyisi luottamaan naiseen joka yrittäisi huijata noin. Tapaaminen olisi hyvin lyhyt ja valoinen persoona tuskin pääsisi esiin.

Vierailija
8/25 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä laittaisin rumennetun kuvan. Olis sit mukava yllätys.

Vierailija
9/25 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Treffeille eksyy ihan vi tusti näitä filtteripossuja tekoripsiään räpsyttelemään.

Sitte ne on ihmeissään ku mies katsoo (tai jopa kysyy), että kukas sä oot?

Kerran nappasin miss piggystä kuvan ja laitoin sen ja tinderfiltteripakkelimeikki kuvan vierekkäin ja kysyin, että huomaatko itse jotain eroa/itsepetosta?

No.

Itkuhan siltä tuli.

Totuus lie kirpaisi.?

Miksi sinä tykkäät niistä tekoripsitytöistä? Vieläpä ihan vi tusti. 

Vierailija
10/25 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kerran treffeilla naisen kanssa joka oli huijannut kuvallaan itsestaan kaunottaren.

Ok, olin naiivi. Enaa en meme halpaan.

Vierailija
11/25 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ole laittanut meikittömän kasvokuvan ja sitten jonku patikointikuvan. Treffeille olen mennyt nätisti meikattuna ja tyyliikkäät vaatteet päällä. Aina on ollut todella iloinen yllätys. Harmi vain ettei ole muuten sitten natsannut omalta mielestäni. 

Vierailija
12/25 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin kerran treffeilla naisen kanssa joka oli huijannut kuvallaan itsestaan kaunottaren.

Niin, nainen yritti olla hauska, kun laittoi itsestään memen. Etkä sinä lämmennyt;)

Vierailija
13/25 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Treffeille on tyylikästä saapua kuvaansa kauniimpana.

Vierailija
14/25 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne keski- ikaisten kuvat joissa kasvot on "kaunistettu" tunnistamattomiksi ovat karmean noloja.

Facebookin profiikuvissakin noita wt- kuvia nakee.

Vierailija
15/25 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen täysjärkinen mies tietää että 90 prosenttia profiilikuvista on otettu hämäävistä kuvakulmista tai sitten pakkelia on käytetty niin paljon että todellisuudessa treffeille mennessä on pakko varautua siihen yllätykseen että sieltä tulee vastaan täysin tuntemattoman näköinen treffikumppani. Kummasti osa vielä tuntuu saaneen elopainoa plus 20 kiloa sitten viime kuvien.

Vierailija
16/25 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, nainen yritti olla hauska, kun laittoi itsestään memen. Etkä sinä lämmennyt;)

Ei yrittanyt olla hauska vaan yritti nayttaa 20 vuotta nuoremmalta. Nolotti naisen puolesta.

Vierailija
17/25 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt 5treffeillä 6kk aikana. Eikä heistä kukaan ollut muokannut kuvaansa. 1näistä oli jopa paljon kauniimpi livenä enkä ole koskaan nähnyt niin viehättävän näköistä naista.

Vierailija
18/25 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokainen täysjärkinen mies tietää että 90 prosenttia profiilikuvista on otettu hämäävistä kuvakulmista tai sitten pakkelia on käytetty niin paljon että todellisuudessa treffeille mennessä on pakko varautua siihen yllätykseen että sieltä tulee vastaan täysin tuntemattoman näköinen treffikumppani. Kummasti osa vielä tuntuu saaneen elopainoa plus 20 kiloa sitten viime kuvien.

Lisään vielä sen verran, että kiloissa ei ole mitään vikaa antanut oikean kuvan itsestään. Enhän itsekään ole mikään Hunksi.

Vierailija
19/25 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta miksi sinä sitten pidät niistä pakkelikuvista tai hämäävistä kuvakulmista otetuista kuvista? Miksi täytyy matchata sellaisen kanssa?

Vierailija
20/25 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin suurin osa laittaa vain mielestään onnistuneita kuvia, ja on ihan luonnollista valita esim. kuvakulmat sen mukaan, miten näyttää edustavimmalta. Haloo nyt puhutaan treffipalstoista, joilla on tarkoitus herättää ihmisten mielenkiinto. Kuvat ovat kuitenkin vain kuvia. Niistä puuttuu ilmeet, eleet, ääni, se miten ihminen kantaa itsensä. Siksi jokainen fiksu ihminen tietää, että livenä se toinen voi olla ihan erilainen kuin kuvissaan. Kuvien muokkaaminen tai ikivanhojen kuvien käyttäminen taas on vain typerää ja kaikkien ajan tuhlaamista. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kolme