Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

19 vuotta yhdessä, mies petti.

Vierailija
06.03.2019 |

Kävi panemassa toista naista. Meillä on lapsia. Miten tästä eteenpäin? Eikä edes kertonut asiasta itse, vaan sain sen selville myöhemmin muuta kautta.

Pitääkö mun niellä tämä hirveä pettymys ja koittaa antaa anteeksi, lähinnä lasten takia. Muuten en edes harkitsisi asiaa, mutta kun on noi lapset.

Kommentit (205)

Vierailija
121/205 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa lähteä suoraan terapeutille. Soita väestöliittoon tms.

Kyllä, koska lapset, niin ihan suoralta kädeltä ei kannata pakata laukkuja. Ensin selvitettävä, miten pitkäkestoista, katuvaa, vahinkoa, tarkoituksellista se oli.

? Vahinko? MITEN se VOISI olla VAHINKO? 

Vierailija
122/205 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, koska lapset, niin ihan suoralta kädeltä ei kannata pakata laukkuja. Ensin selvitettävä, miten pitkäkestoista, katuvaa, vahinkoa, tarkoituksellista se oli.

Välillä elämä yllättää!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/205 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sattuuhan sitä jos mies ja nainen kohtaa ja kemiat vai natsaa. Avioliitto on luonnoton tila ihmiselle.

Vierailija
124/205 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhyy, pelastakaa edes lapset!!! Ai niin ja ne vuodethan on ehdottoman merkityksellisiä? Eli jos olisi pettänyt heti parin vuoden sisään, niin ei olisi tuntunut missään?

Vierailija
125/205 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sattuuhan sitä jos mies ja nainen kohtaa ja kemiat vai natsaa. Avioliitto on luonnoton tila ihmiselle.

Ei se avioliitto ole luonnoton tila, vaan ne omituiset lupaukset ja oletus toisen omistamisesta.

On täysin normaalia etsiä vierelleen ihminen, jonka kanssa on hyvä olla, jonka tuntee ja joka tuntee sinut, se antaa elämälle turvaa ja vakautta. Mutta milloin tähän yhtälöön on tullut mukaan jotkut omistamislupaukset ja se, että puoliso saa päättää toisen täysin henkilökohtaisista asioista ja tarpeista?

Vierailija
126/205 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästähän tulikin pitkä ketju.

Lapset ovat 11, 7 ja 2 v.

Olen edelleen kaikkien näiden vuosien jälkeen ihan hyvän näköinen, hoikka ja pidän itsestäni ja ulkonäöstäni huolta. Vaikeita aikoja on näin pitkään parisuhteeseen tietysti mahtunut, mutta pääosin meidän elämä on ollut ihan suht. hyvää. Seksiä on ollut toisinaan enemmän, toisinaan vähemmän.

Hektinen lapsiperhe-elämä työkiireineen on väkisinkin ajanut meidän suhdetta arkipäiväiseksi "suorittamiseksi".

Mies on muuten kunnollinen. En olisi ikinä uskonut että pettää.

En tiedä miten päästä yli pettämisen aiheuttamasta surusta, pettymyksestä. Tavallaan haluaisin vielä yrittää yhdessä, mutta miten, kun joka toinen hetki miehen koko olemus ahdistaa, enkä siedä häntä, kun tiedän miten kamalan tempun hän pystyi tekemään.

Ap

Vierailija
127/205 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mies sanoi asian tullessa ilmi?

Vierailija
128/205 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yksinkertaisesti ymmärrä ihmisiä, jotka edes harkitsevat jäävänsä huonoon suhteeseen lasten takia. Ei ole kiva ympäristö lapsillekaan kun isä ja äiti murjottavat ja tappelevat. Yksi elämäni parhaista ratkaisuista oli ottaa ero ex-vaimosta, joka riehui ja rähisi ja syytti pettämisistä, joita ei koskaan tapahtunut. Elämä oli todella ahdistavaa päivästä toiseen ja ihan selvästi lapsemmekin kärsi. On se vaan mahtavaa olla harmonisessa uudessa avioliitossa ihanan naisen kanssa.

Vierailija
129/205 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi myös muiden kanssa on luonnollista, hyväksyttävää ja jopa kaunista. Ei meistä kukaan voi omistaa ketään. Minun mies saa luvan kanssa käydä "vieraissa" se ei ole minulta pois. Päinvastoin olen onnellinen kun hän on tyydytetty joko minun tai jonkun muun toimesta.

Vierailija
130/205 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

komppaisin aloituslausettasi  pitääkö minun niellä

ehkä pitäisi ja vähän useamminkin imaista nesut tuubista niin ei olisi tarvetta läteä mihinkään

vanha kunnon sananlasku mies ei tyhjillä kasseilla petä pitää vieläkin paikaansa vaikke naiset sitä ymmärrä että luulevat seksittömyysliitossa eläen kun on kesämökit uusi auto ja ulkomaanmatka että kaikki on kunnossa

mutta se joka antaa pilluaan vaikka liiterissä  ja imee munaa saunassa joka päivä on vahvoilla

Vierailija
131/205 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sait selville??

Helpottaisi vastaamistä kysymykseen. Miten kauan varmisti asiaa tietotaholtasi? Kuulostaa kerrassaan rumalta tempulta.

Vierailija
132/205 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vahinko? Ai niinku silleen että mies kompastui maton reunaan, ja kaatui sohvalla olevan naisen päälle?

Näen sieluni silmin, miten tämä on tapahtunut. Naisella on ollut jokin vaiva alapäässä jota on pyytänyt miestä vilkaisemaan. Ottanut sitten alapään paljaaksi. Mies ollut tulossa vessasta sepalus auki ja kompastunut. Ihan helposti voi käydä noin. Eiku...

Vierailija
133/205 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tästähän tulikin pitkä ketju.

Lapset ovat 11, 7 ja 2 v.

Olen edelleen kaikkien näiden vuosien jälkeen ihan hyvän näköinen, hoikka ja pidän itsestäni ja ulkonäöstäni huolta. Vaikeita aikoja on näin pitkään parisuhteeseen tietysti mahtunut, mutta pääosin meidän elämä on ollut ihan suht. hyvää. Seksiä on ollut toisinaan enemmän, toisinaan vähemmän.

Hektinen lapsiperhe-elämä työkiireineen on väkisinkin ajanut meidän suhdetta arkipäiväiseksi "suorittamiseksi".

Mies on muuten kunnollinen. En olisi ikinä uskonut että pettää.

En tiedä miten päästä yli pettämisen aiheuttamasta surusta, pettymyksestä. Tavallaan haluaisin vielä yrittää yhdessä, mutta miten, kun joka toinen hetki miehen koko olemus ahdistaa, enkä siedä häntä, kun tiedän miten kamalan tempun hän pystyi tekemään.

Ap

Jos pettäminen on tullut vasta esille, on ihan selvää että mies ahdistaa sinua. Ehkä vähän klisee, mutta aika parantaa. Yritä selvitä alkujärkytyksestä ja tee päätöksiä vasta kun pahin tunnekuohu on ohitse. Itse ainakin näkisin, että hätiköidysti tehty päätös erosta jota myöhemmin katuu on pahempi kuin se että odotat vaikka muutaman kuukauden ja päätät sitten erota jos edelleen vain ahdistaa. Oletteko pystyneet juttelemaan asiasta miehen kanssa ja miten mies suhtautuu?

Joka tapauksessa paljon voimia ap:lle kamalassa tilanteessa

Vierailija
134/205 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko teillä ollut seksiä? Jos ei, niin eikö asia ole ihan ymmärrettävää?

Meillä oli seksiä. Mies petti. Sitten en enää halunnut seksiä hänen kanssaan. Kauhea vinkuna ja syyllistys - mieheltä.

Vierailija
135/205 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksi myös muiden kanssa on luonnollista, hyväksyttävää ja jopa kaunista. Ei meistä kukaan voi omistaa ketään. Minun mies saa luvan kanssa käydä "vieraissa" se ei ole minulta pois. Päinvastoin olen onnellinen kun hän on tyydytetty joko minun tai jonkun muun toimesta.

Parisuhteessa kyse ei ole omistamisesta vaan vapaaehtoisesta omistautumisesta ja toisen kunnioittamisesta. Siksi se on nimeltään parisuhde, ei esim. kolmisuhde.

Vieraissa käyminen luvan kanssa voi toki tehdä muuten paskan yhteiselon siedettäväksi vieraissakävijälle, mutta kun meillä ihmisillä on tunne-elämä, tuohon lähteminen murentaa sen kauniin ja aidon läheisyyden vieraissakävijän ja elämänkumppanin väliltä. Jos tykkää jakaa kumppaninsa niin siitä vaan, mutta rehellisesti: ansaitset parempaa.

Vierailija
136/205 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kertahairahduksia tulee kelle tahansa. Näin se vain on. Silti tapahtunut pitää käsitellä, jottei se toistu.

Kello vaan?

Jopas vetäisit ison aivopierun.

Kyllä. Jopa sinä: kun on poikkeavat olot, vähäinen tai olematon kärähtämisen mahdollisuus, joku avoimesti pitää sinua kiinnostavana ja kenties vielä hiukan alkoholia tukanjuuressa, niin on kovin mahdollista, että sinäkin mokaat. Eri tilastojen mukaan 30 - 60 prosenttia ihmisistä pettää joskus. Mikä olisi syy, miksi minun pitäisi uskoa, että sinä et tee niin?

Vierailija
137/205 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ehkä pitäisi ja vähän useamminkin imaista nesut tuubista niin ei olisi tarvetta läteä mihinkään

vanha kunnon sananlasku mies ei tyhjillä kasseilla petä pitää vieläkin paikaansa vaikke naiset sitä ymmärrä että luulevat seksittömyysliitossa eläen kun on kesämökit uusi auto ja ulkomaanmatka että kaikki on kunnossa

mutta se joka antaa pilluaan vaikka liiterissä  ja imee munaa saunassa joka päivä on vahvoilla

Tuollaisia naisia on vähän. Syy: ei hotsita antaa, kun ei itse saa kuin mällit ja tarpeen alapesulle, mieheltä kun unohtuu naisen tyydyttäminen. Tärkeintä, että oma muna on tyytyväinen.

Vierailija
138/205 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

P.skapuhetta. Seksiriippuvainen tarvitsee 10 partneria eikä siltikään ole tyytyväinen. Ihan naurettavaa kukkua syyllistää vaimoa/miestä siitä että toinen päättää pettää.

On olemassa ryhdikäskin tapa hoitaa ongelmia ja jos ei muu auta sen nimi on ero.

Vierailija
139/205 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vahinkopettäminen on ihan tuubaa. "Ajaudutaan" ja ties mitä. Minäkin niinsanotusti ajauduin kerran, mutta taustalla olin silti tietoinen asianlaidasta, eikä yhdyntä ollut kyllä millään tasolla vahinko. Ihan yhteistuumin se tehtiin.

Vierailija
140/205 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko teillä ollut seksiä? Jos ei, niin eikö asia ole ihan ymmärrettävää? 

Tätä sitä miettii aina ekana. Samoin myös sitä minkälaisessa kunnossa arvon rouva oikein on nykyään. 19 vuoden jälkeen ei välttämättä viitsi enää samoilla suksilla hiihtää, vaan kaipaa jo jotain hieman enemmän ja päivitettyä versiota rouvasta. Jos miehellä vientiä riittää, niin se kertoo jo omaa kieltään rouvasta ja kodin ilmapiiristä.

Sama se on meillä naisillakin. Ei sama kulli ja mies jaksa enää noin pitkän ajan jälkeen kiinnostaa.

Muutenkin on biologinen fakta että nainen kyllästyy mieheen parissa vuodessa. Sitten biologia määrää hakemaan parempia geenejä seuraavalle lapselle.

Voi jeesus mitä pas*aa !

Yli 20 v naimisissa saman miehen kanssa, onnellinen ja seksiäkin on ! Ei ole edes käynyt pienessä mielessäkään, että joku muu äijä kiinnostaisi ! Te ketkä petätte puolisoitanne, olette lapsellisia ettekä kunnioita ja rakasta kumppanianne. Jos näin tekisitte, ette pettäisi.

Ei kunnioita myös seksin kieltänyt puolisokaan. Ihan oikein antaa samalla mitalla takaisin. Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan. 

Kakarat ne toimii kirjoittamallasi tavalla ja aikuiset puhuvat ja tarvittaessa hakevat apua ongelmiinsa. 

Missään pitkässä liitossa ei seksi jatku vuodesta toiseen samanlaisena vaan väkisinkin tulee hiljaisia aikoja jostain syystä. Ei silloin ruveta juoksemaan vieraissa ja kostamaan toiselle kuivia kausia. Tämä palsta on pullollaan tollaisia yksinkertaisia kakaroita kuin sinä joilla ei ole mitään hajua rakastavasta , toista kunnioittavasta parisuhteesta jonka mahdollisuudet kestää kunnes kuolema erottaa. Elämässä on muutakin kuin pillu ja paneminen, tulet varmaan joskus huomaamaan.

Koska ne kuivat kaudet olisivat tulossa? Olen ollut mieheni kanssa yhdessä yli 20 vuotta ja hyvää seksiä on vieläkin 2-3 kertaa viikossa.

Hei, ajatella: me ihmiset ollaan erilaisia. Toinen kumppaneista voi vaikka sairastua esim syöpään ja seksi voi olla sivuosassa silloin. Tai makaa teholla. Miten yksinkertainen pitää olla ettei tuollaisia asioita ymmärrä ?? Ehkä kivuissa ja sairaana ei ole niin olennaista, että on hyvää seksiä 2-3 kertaa viikossa.