Game Of Thrones kausi 8 OFFICIAL
Joko näitte uuden trailerin 8 kaudesta? Mitä ajatuksia trailerista? Toivoisin keskustelua täällä uudesta kaudesta ja kertokaa teidän teorioita mitä voisi tapahtua viimeisellä kaudella!
Kommentit (3140)
Noniin. Vieläkö joku pystyy vilpittömästi puolustamaan käsikirjoitusta?
Vierailija kirjoitti:
oikeesti, kuunnelkaa targaryen teemamusiikki ja ajatelkaa kuinka hieno kaari danyn muuttumiseen "hirviöksi" (lohikäärmeeksi) olisi voinut olla TT.TT tai epätoivoinen taistelu jonia ja kaikkia vastaan kun se soi taustalla...! mutta kun ei, naiset ikään kuin pimahtaa kun miehet ei rakasta niitä
On se varmaan rankkaa kun näkee naisia vastaan tehtyjä salaliittoja joka puolella. Huutista
Se mikä tökki ja pahasti oli Tyrionin ja Jonin loput.
Kumpikaan ei ansainnut mitä sai.
Vierailija kirjoitti:
Noniin. Vieläkö joku pystyy vilpittömästi puolustamaan käsikirjoitusta?
Onhan se jonkinlainen saavutus sekin että kahdeksan vuoden huippusarjan saa päätettyä sellaisella jaksolla ... joka ei herätä minkäänlaisia tunteita.
Ensin rakennetaan vuosikausia hahmoille tarinankaarta ja sitten ne muutamassa viimeisessä jaksossa latistetaan 0-ulotteisiksi mitättömyyksiksi.
Vierailija kirjoitti:
Olisikohan Tamzin Merchant eli alkuperäinen Danyn roolin näyttelijä ollut sittenkin uskottavampi roolissa?
Kukaan ei saa epäuskottavaa käsikirjoitusta uskottavaksi.
Ihan hyvä viimenen jakso. Ottaen huomioon että tuollaiseen jaksoon on jo vuosikymmenen ajan ollut älyttömät, lähes epäinhimilliset odotukset niin aika hyvin saivat pakettiin.
Vähän yllätti tuo että Starkit ovat noinkin selvästi Georgen lempilapsia, Bran ja Sansa saivat kruunut uhraamatta itse juuri mitään. Tietysti kummallakin on ollut pitkä ja traumaattinen matka mutta kahdessa ratkaisevassa sodassa kumpikaan ei tehnyt tai menettänyt mitään - sitten vaan tullaan noukkimaan hedelmät. Samoin Jon ja Arya saivat kumpikin oikeastaan juuri sen mitä jo lapsina halusivat, kumpikaan ei kokenut oloaan kotoisaksi Winterfellissä.
Vaikka olin valmis sarjan loppumiseen niin silti kuitenkin siinä lopussa kun Tyrion johti neuvoston kokousta tuli olo että no voisin mä tuota neuvostoa vaikka vaan katsella vielä pari kautta :D
Vierailija kirjoitti:
Vähän yllätti tuo että Starkit ovat noinkin selvästi Georgen lempilapsia, Bran ja Sansa saivat kruunut uhraamatta itse juuri mitään.
Georgen? Kirjat loppui ajat sitten, tämä on Dumb&Dumberin tarinaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähän yllätti tuo että Starkit ovat noinkin selvästi Georgen lempilapsia, Bran ja Sansa saivat kruunut uhraamatta itse juuri mitään.
Ei, kyllä tämä loppu, se mihin nuo päähenkilöt päätyvät taitaa olla ihan Georgea itseään. Eikö se ole hyvin selväksi tehty ihan Georgen omin sanoin tässä kauden alla että samaan paikkaan päädytään vaikka matka on eri?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse voisin kyllä nähdä, että myös kirjoissa Danysta tulee mad queen ja pystyn ehkä myös kuvittelemaan Branin valtaistuimelle, jos käy ilmi, että hän olisi esim. aiheuttanut mad kingin hulluuden, Targaryenien hulluuden ja kaikki on vain tuon kolmisilmäisen korpin grand plan ottaa valta pois ihmisiltä (koska se three eyed raven on joku children of the forestin paras ystävä tms? en muista). Sarjassa kaikki on vain niiin huonosti toteutettu. Dany muuttuu mielipuoleksi kahdessa jaksossa (sitä ei rakennettu/pohjustettu tarpeeksi, älkää yrittäkö) ja Bran on viettänyt useamman kauden istuen tuolissaan eikä ole tehnyt mitään muuta, joten hänen nousemisensa valtaistuimelle on taas vain yksi sUbvErTinG eXpecTaTiONs by D&D.
-eri
Miten tulkitsitte tuon Jonin lopun? Itse jotenkin tulkitsin että saattoi myös kuolla, että vartijat mestasi muurilla (kuoli jo kerran sielä ja nyt tarkoitus täytetty tappamalla dany) ja tuonpuoleisessa ratsasti villien kanssa. Vai jäikö oikeasti eloon?
Vierailija kirjoitti:
Miten tulkitsitte tuon Jonin lopun? Itse jotenkin tulkitsin että saattoi myös kuolla, että vartijat mestasi muurilla (kuoli jo kerran sielä ja nyt tarkoitus täytetty tappamalla dany) ja tuonpuoleisessa ratsasti villien kanssa. Vai jäikö oikeasti eloon?
Eiköhän se elossa ole. Tai miksi Ghost jne. olisivat myös siellä?
Miksi Drogon jätti Jonin eloon? Tappoi kuitenkin äiti-Danyn. Jossain joku yritti runoilla, että tuhosi vain tuolin, koska se loppujen lopuksi Danyn tappoi, mutta kai siinä olisi yksi yrmy mennyt samalla.
Ei edes mitään loppukohtausta missä löytävät muurin pohjoispuolelta merkin whitewalkereilta että nähdään taas muutaman tuhannen vuoden päästä?
Supertylsä loppu.
Spoilereista toteutui vain tylsimmät kohdat.
Vierailija kirjoitti:
Nyt on kyllä vähän ylitulkintaa pelissä.
Joo, mä jo heti ekalla kaudella ajattelin ett kai kun noi Starkit on niin mussukoita ne tän tulee voittamaan. Ja niinhän siinä kävi, tylsää.
Dothrakit ikäänkuin unohtivat taas että he olivat kuolleita.
Tahrattomat ikäänkuin unohtivat myöskin joukolla että suurin osa heistä oli kuolleita.
Arya ikäänkuin unohti mur.ha.ta ketään.
Kaikki ikäänkuin unohti että oikeastaan Bran ei tehnyt yhtään mitään merkityksellistä koko sarjassa. Loppupeleissä hän oli kuutamolla oleva vammainen jonka suurin saavutus on lähteä korppimielivaelluksille joilla ei ole merkitystä.
Noin muuten the best season everrrrrr...
Viimeinen jakso oli parempi kuin muut viimeisen kauden jaksot. Rima ei siis kyllä ole korkea. Aika tylsä jakso. Parasta oli rautaistuimen tuhoaminen.
Olisi mahtavaa kyllä, jos olisi sarja Aryasta tutkimassa maailmaa :D
Oliko Tyrion siis Branin juonessa mukana? Sumpliko ne tän kahdestaan?
Ärsytti kun Cersei ja Jaime kivikasan päällä. Miten sekin on mahdollista? Muutenhan tää meni kuten spoilereissa.
Vierailija kirjoitti:
Oliko Tyrion siis Branin juonessa mukana? Sumpliko ne tän kahdestaan?
Oletat että näissä juosten kustuissa viimeisissä kausissa oli mitään järkevää juonta?
Kuka katsoi jo vikan jakson? Mielipiteitä? Mun mielestä jopa ihan hyvä siihen nähden miten "huono" tää vika kausi on ollut. Oon tyytyväinen siihen miten sarja päättyi. Bran oli hyvä valinta kuninkaaksi ja Tyrion kouraksi. Sansa hallitsee pohjoista ja Arya lähti luonteelleen ominaisesti tutkimaan tuntematonta. Jonin ympyrä sulkeutuu myös. Jätettiin myös mahdollisuus jatkaa sarjaa joskus, vaikka uskonkin ettei jatkoa ole enää luvassa.