Paljon teillä menee rahaa kuukaudessa maitoon?
Kommentit (32)
Meillä juo nuorimmainen luomumaitoa. Keskimmäinen hyla-maitoa. Me muut tavallista rasvatonta. Maitoa menee ehkä 6-8 litraa viikossa. Ei mitään käsitystä mitä noi maidot maksaa, joten en osaa sanoa summaa, sorry.
3-4l päivässä,paljonhan se on kuussa?
N. 45€, ei se nyt niin kauhee hinta ole neljälle ihmiselle, paitsi että mies juo noista suurimman osan, mutta on iso mieskin. Kulut varmasti nousee kun pojatkin kasvavat, voin kuvitella että teinipoika vetää vähintään litran päivässä.
[quote author="Vierailija" time="02.03.2013 klo 09:46"]
Kai me juuri alle 50€ selvitään. Päivässä menee n. 2 purkkia kevytmaitoa ja pääasiassa Lidlistä haetaan. Satunnaisesti purkki muualta jos loppuu kesken enne seuraava kauppareissua.
[/quote]
Sama summa suunnilleen. Lidlistä rasvatonta maitoa 0,69€/litra. Joskus on pakko ostaa K-kaupasta Valion maitoa 1,03€/litra, hirveä ero :(
Hyi hitto, ei yhtään! :D Minähän en maitoa juo! Kahviin käytän kermaa.
40 x 0,75e, laske ite, mä en jaksa
Entä teillä jotka juotte luomumaitoa? Paljon menee rahaa?
[quote author="Vierailija" time="01.03.2013 klo 23:38"]
40 x 0,75e, laske ite, mä en jaksa
[/quote]
Sulla menee 30 e kuussa.
Olen nyt 53-v, ja lopetin maidon juomisen ollessani 4-vuotias. Jos nyt tuosta joku jaksaisi laskea, mitä sen juominen olisi kuukaudessa maksanut? No huh, en jaksa minä eikä muutkaan. Tarpeetonta.
Mitähän se maito maksaa?
Tavallista rasvatonta maitoa menee n. 20 purkkia kuussa, laktoositonta rasvatonta n. 10 purkkia kuussa.
Meillä menee 74,4 euroa kuussa maitoon :( Juodaan luomumaitoa 12 litraa viikossa.
Meillä on seittemän henkeä. ja laktoositonta maitoa menee noin 4-5 purkkia päivässä. Mitä tuo nykyään maksaa? 1,70 purkki? :D = 230 e
[quote author="Vierailija" time="02.03.2013 klo 00:01"]
Meillä on seittemän henkeä. ja laktoositonta maitoa menee noin 4-5 purkkia päivässä. Mitä tuo nykyään maksaa? 1,70 purkki? :D = 230 e
[/quote]kauheeta!!!!!!!
[quote author="Vierailija" time="02.03.2013 klo 00:04"]
[quote author="Vierailija" time="02.03.2013 klo 00:01"]
[/quote]kauheeta!!!!!!!
[/quote]
Mikä tässä on kauheeta? Ihan ok meille ainaki.
noin paljon rahaa maitoon..........taidatte olla aika rikkaita.
Ei tässä rikkaita. Mutta toimeentulevia. Ja ihan kovalla työllä tienattua rahaa, ei mittää ravattikaulassa heleposti saatua.
Ei tässä rikkaita. Mutta toimeentulevia. Ja ihan kovalla työllä tienattua rahaa, ei mittää ravattikaulassa heleposti saatua.
up