Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Järkytys! Kävin Hesessä

Vierailija
01.03.2013 |

ja paikka oli kuin törkykasa. Vessassa roskikset täynnä paperia. Ties milloin on siivottu. Oli vaikea löytää paikkaa mihin istua kun lähes joka toinen pöytä oli likainen edellisen asiakkaan jäljiltä. Ketsuppia, dippikastikkeita pöydillä ja roskia lattioilla.

Ja mikä suurin ihmetys! Joka toinen asiakas jätti roskat viemättä roskikseen. Siis mistä asti take away paikoissa ihmiset on alkaneet jättää roskat viemättä? Eikös jutun idea ole se, et asiakkaat vie itse roskat roskikseeN?

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
01.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutenkin mua ihemtyttää et mihin suomi on menossa. Ei käytöstapoja enää kellään. Myöhästellään työpaikoista, eikkä välitetä paskaakaan yhtään mistään. Tiuskitaan ja negataan koko ajan. Ei mitään hauskaa tai iloa kellään. Ainoa ilo on vahingonilo.

Vierailija
2/39 |
01.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

take away ei tarkoita, että vie roskat mennessäs.

jkun mä maksan ruoasta, niin en todellakaan ala roskiakin roudaamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
01.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatteleeko ihmiset nykyisin ihan tosissaan noin? Eiks ideana ole just se et voidaan tarjota halpaa ruokaa, jos asiakkaat jelppaa roskien viemisessä.

Siis järkytys. Ei missään muualla maailmassa ole näin itsekkäitä ihmisiä.

Miten ois et veisit ne roskat vaikka ihan vaan kanssaihmisten viihtyvyyden parantamiseksi.

Ei ennen jätetty roskia lojumaan. Miten noi paikat pystyy tarjoomaan sujuvasti ees ruokaa, jos ne joutuu ravaamaan rätti kädessä salin puolella koko ajan.

Ettekö te ihmiset oikeesti ajattele muita kuin itteänne?

Vierailija
4/39 |
01.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä jätän välillä ihan hyvällä omallatunnolla roskat viemättä. Olen ajatellut, että maksan ruoasta ja palvelusta, mitä ideaa mun olisi itse sitä palvelua tehdä? Palkkaisivat lisää jengiä töihin.

Vierailija
5/39 |
01.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.03.2013 klo 21:17"]

[/quote]

Itse asiassa. Sä maksat vaan siitä ruoasta, et siitä kun joku muu sen siivoaa.. Eli vieppäs sinäkin ne vaan kiltisti sinne roskikseen, jos tuollaisen ruoka-annoksen syöjä edes kykenee liikkumaan.. Erikseen on ala carte- ravintolat joissa se pöytien siivoaminen on hinnoissa...

Vierailija
6/39 |
01.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.03.2013 klo 21:22"]

[/quote]

Itse asiassa. Sä maksat vaan siitä ruoasta, et siitä kun joku muu sen siivoaa.. Eli vieppäs sinäkin ne vaan kiltisti sinne roskikseen, jos tuollaisen ruoka-annoksen syöjä edes kykenee liikkumaan.. Erikseen on ala carte- ravintolat joissa se pöytien siivoaminen on hinnoissa...

[/quote]

vittu te vanhukset alatte aina selittää

Vierailija
7/39 |
01.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä jätän välillä ihan hyvällä omallatunnolla roskat viemättä. Olen ajatellut, että maksan ruoasta ja palvelusta, mitä ideaa mun olisi itse sitä palvelua tehdä? Palkkaisivat lisää jengiä töihin.

[/quote]

Ja hinnat nousee, kun jengiä palkataan töihin...

Vierailija
8/39 |
01.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Mistä palvelusta? Eihän se pihvin paistaminen tai kassalla seisominen ole mitään varsinaista palvelua. Jos paikassa olisi tarjoilija, se olisi palvelua.

Miten itsekkäitä te oikein ootte? Ettekö te koskaan ajattele muita? Mikä on oikein, mikä on väärin? Mistä voisi tulla jollekin hyvä mieli?

Vai neganillitättekö joka asiasta ja etsitte vaan omaa etua?

Vierailija
9/39 |
01.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.03.2013 klo 21:23"]

Kannattaisko vaan sunkin kasvaa jo aikuiseksi? 20-30 v. on jo aika vanha tuollaiseen teineilyyn.

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Vierailija
10/39 |
01.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai ajattelen muita, nimenomaan niitä työntekijöitä. Työllistettynä pysyminen on kaikin tavoin heidän etunsa, usko tai älä.

Vierailija
11/39 |
01.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa maksetaan itsepalvelusta- siis mistä maksetaan- siinäpä kysymys

Vierailija
12/39 |
01.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.03.2013 klo 21:29"]

Tottakai ajattelen muita, nimenomaan niitä työntekijöitä. Työllistettynä pysyminen on kaikin tavoin heidän etunsa, usko tai älä.

[/quote]

Ootko tosiaan noin idiootti? Siis ihan oikeesti ootko?

Mietippä sitä hetken aikaa mielessäs, että ootko ihan oikeasti noin kakara?

Vierailija
13/39 |
01.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.03.2013 klo 21:21"]

Eiks ideana ole just se et voidaan tarjota halpaa ruokaa,

[/quote]

Eihän ne heshet ja muut oo edes halpaa :(

Vierailija
14/39 |
01.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkä vanhukset? ?

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Vierailija
15/39 |
01.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä muuallakin maailmassa esim. mäkkäreissä on palkattu väkeä jotka vie vaan niitä roskia roskiin...

Vierailija
16/39 |
01.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Niin paljon että eivät sitten kerkiä niitä paikkoja siivoamaan. Kiitos pissisten!

Vierailija
17/39 |
01.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

[/quote]Mitkä vanhukset? ?

Vierailija
18/39 |
01.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

take away tarkoittaa, että vie roskat mennessäs.

[/quote]

juu, sitähän minäkin. kielten opiskelu kannattaa, niin ymmärtää ottaa garbitsipussin käteen ulos poistuessaan. ja kultatason asiakkaat hakee myös vessan roskapussin. platinatason asiakkaat kaivaa pönttöön tippuneet tekohampaat sinne pussiin.

Vierailija
19/39 |
01.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, eipä tarvi mennä Länsi-Eurooppaa kauemmas Mäkkäriin, kun sieltä löytyy jo tuplasti enemmän työntekijöitä yhdestä ravintolasta. Siellä on ihan erikseen roskien kerääjät, pillien jakelijat yms. Vaan miten Suomessa, ruoka on kalliimpaa ja asiakas siivoaa omat jälkensä... kohta varmaan pyydetään pyyhkimään pöytä ja lakaisemaan lattia syömisen jälkeen.

Vierailija
20/39 |
01.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos ne eivät kerkeä siivota paikkoja, niin silloinhan työnantajan asia on palkata sinne lisää ihmisiä? Eikä niin, että asiakas siivoaa ilmaiseksi.

[quote author="Vierailija" time="01.03.2013 klo 21:35"]

[/quote]

Niin paljon että eivät sitten kerkiä niitä paikkoja siivoamaan. Kiitos pissisten!

[/quote]

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yhdeksän