Miehen mielestä ei ole mikään syy lopettaa tapailua, että hän hylkää minut milloin mihinkin!
Jätti baariin, luulin että meni kuselle mutta ei tullut takaisin. Jätti Prismaan, katosi vain leipähyllyllä viereltäni. Tuon Prisma-keissin jälkeen menin loukkaantuneena, bussia vaihtaen kissanhiekkapussi sylissä kotiin ja mies oli ihmeissään, etten mennytkään hänen luokseen. En tiedä onko tämä miehelle jotain peliä, vai onko vain tyhmä.
Kommentit (38)
Jättikö kerran Jyväskyläänkin? Vai onko näitä jätättäviä miehiä oikeasti useampi?
Joo hei ei jatkoon. Mikä lie sosiopaatti kyseessä.
Onko tää yhä se sama äijä kuin viime kerralla?
Miten mies perustelee nuo hylkäämiset? Ihan mielenkiinnosta kysyn, sillä joka tapauksessa tuollainen käytös on syvältä hanurista enkä itse ainakaan katsoisi moista hetkeäkään.
Ei sun tarvii sen lupaa kysyä tapailun lopettamiseen.
Vierailija kirjoitti:
Jättikö kerran Jyväskyläänkin? Vai onko näitä jätättäviä miehiä oikeasti useampi?[/quot
Asuin joskus Jyväskylässä, mutta emme ole käyneet siellä yhdessä.
Ap
No näitä jättäjiä ja harhauttajia on nähty täällä palstalla kuin tuttavapiirissä. Yksi ukko jätti perheensä bensa-asemalle lomareissulla. Pääsi unohtumaan matkaseura ja vissiin matkanpää myös. Lopeta vaan tapailu ennen kuin menee yhtään pidemmälle.
Minulla oli joskus poikaystävä (joo siis ihan oikeasti poika, alle 20 v), joka teki ohareita ja jätti minut hakematta mukaan, mutta ei sentään koskaan jättänyt mihinkään.
Vierailija kirjoitti:
Miten mies perustelee nuo hylkäämiset? Ihan mielenkiinnosta kysyn, sillä joka tapauksessa tuollainen käytös on syvältä hanurista enkä itse ainakaan katsoisi moista hetkeäkään.
Niinkin älykkäästi kuin " en tiiä!".
Kuulostaa ihan teiniltä, jolta kysytään miksi varasti kaupasta eikä +30 mieheltä, jolta kysytään miksi jätti naisystävänsä kauppaan.
Ap
Miksi edes kyselet sen mielipiteitä jättämisen syihin? Senkun jätät, ei se siitä muutu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinkin älykkäästi kuin " en tiiä!".
Kuulostaa ihan teiniltä, jolta kysytään miksi varasti kaupasta eikä +30 mieheltä, jolta kysytään miksi jätti naisystävänsä kauppaan.Ap
Mä aina sanon, että totuus on tarua ihmeellisempää. Monet normaalinkin oloiset ihmiset saattavat tehdä temppuja, joissa ei tunnu olevan mitään logiikkaa. Ihan niin kuin eläisivät jonkin vaiston varassa.
Miehelläs taitaa olla toinen nainen jonka luokse aina häipyy.
Sä et tarvitse miehen suostumusta suhteen päättämiseen.
Outoja pelejä tuollaiset. Noista jättäjistä oli joskus täällä koko ketjullinen. Silloin kuulin tuollaisesta ensimmäistä kertaa ja niitä esimerkkejä oli useita.
En tiedä mikä on motiivi. Mielelläni kuulisin.
Jättäisin jo ensimmäisen hylkäämisen jälkeen. Ap jalat alle ja juokse.
Henkistä väkivaltaa. Nauttii siitä, kun eksyttää sinut ja hätäännyt/alat ihmettelemään mihin mies katosi. Jätä se.
Testailee kuinka helposti olet pompotettavissa ja alistettavissa. Tulee pahenemaan koko ajan. Todennäköisesti empatialtaan jotenkin vajaa tuo mies, muut ihmiset on vaan pelinappuloita hänen elämässään.
Jos ei tiedä miksi tekee, ei myöskään tiedä miten sen lopettaisi. Ei todellakaan jatkoon tuollainen tyyppi.
Ps oikeastihan en tiedä = en halua kertoa. Todennäköisesti halusi kiusata, kontrolloida, testata... Vielä vähemmän jatkoon.
Onko Vaasasta? Hu@raa tuo äijä nykyään Oulun suunnalla. Etsi ”opistolta”.
No, onneksi sinä voit lopettaa tapailun joka tapauksessa.