Elastinen inhottaa mua.
Aina kun näen sen teennäisen naaman niin meinaa tulla oksu suuhun.
Kommentit (29)
Monesti sen keikoilla järjestäjät jakelevat ihmisille oksennusämpäreitä, jotta salin lattia ei olisi keikan jälkeen aivan oksennuksen peitossa...
Elastinen on mielettömän komea ja ihanan positiivinen. <3
Vierailija kirjoitti:
Monesti sen keikoilla järjestäjät jakelevat ihmisille oksennusämpäreitä, jotta salin lattia ei olisi keikan jälkeen aivan oksennuksen peitossa...
Hahahaha. No nyt selvisi syy miksi kukaan käy sen keikoilla :D
Vierailija kirjoitti:
Pinnallinen feikki se on.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/seiska-sisapiiri-salaseurassa-rajua…
Aika moni siitä on tykännyt, kun on kerännyt omaisuutta. Itse olen aina inhonnut. Nytkin käyttäytyy kuin olisi ainoa lapsia siittänyt uros maailmassa.
Elastisessa (ja sen hyytymättömässä hymyssä!) on kyllä jotain todella epäilyttävää. Luotaantyöntävä tyyppi.
Vierailija kirjoitti:
Tämähän on sarkasmia.
Yleensä yltiöpositiiviset julkkikset on oikeassa elämässä kaikkea muuta. Aira Samulin, Marco Bjurström, Katri Helena...
Surullista kielenkäyttöä ilmeisesti pullantuoksuisilta kotiäideiltä tuntematonta suomalaista miestä kohtaan.
Elan ja ganstaräppäreiden ero on siinä, että Elalla taitaa olla kotiin- ja nukkumaanmenoajat. Myös räp-uskottavuuden kanssa on "lieviä" eroja...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämähän on sarkasmia.
Ei todellakaan ole. Jos Elan saisin, olisin onnellinen. Kateeksi käy vaimoaan.
/5
Minusta ihan oikeesti ihana ja positiivinen. Itseä kyllästyttää monet tuskakiroilevatgansta-rapparit, joo huumeita, naisia, seksiä, bileitä ja vankilaa ihannoivaa tekstiä. Mitä vaikka oiski feikki, kuka on aitona julkisuudessa.
Minua kuvottaa Paleface. Ja hänen kepulaiset kaverinsa vasta oksettavatkin.
Oksenna rauhassa ja kirjoita kommentteja minuutin välein.
Se oli kovilla Vain elämää-ohjelmassa, kun oli pakko himmata virnettä muiden vollatessa vieressä.
Eikä osaa edes laulaa. Ihan pas ka ääni.