Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hävettääkö sinua kertoa ammattisi/työsi?

Vierailija
05.03.2019 |

Saa myös kertoa tarkemmin vastauksestasi ja mikä ammattisi/työsi on.

Hävettääkö sinua kertoa ammattisi/työsi?

Vaihtoehdot

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hävetä. Olen kuitenkin sellaisessa tehtävässä, mitä en mielelläni mainosta. Tuttavani tietävät, mitä teen.

Vierailija
22/41 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastasin äänestyksessä että hävettää, mutta ei mua oikeastaan hävetä. Olen jo yli 40, suorittanut 3 ammattitutkintoa ja nyt opiskelen neljättä. Kaikenlaisissa hanttihommissa olen ollut mutta ei niistä mitään elämän uraa ole auennut. Koen olevani suht. menestynyt tyhjäntoimittaja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan hävetä, päinvastoin!

Rakastan työtäni, olen eläinten hoitaja.

Minulla on "eläinhotelli"

Vierailija
24/41 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ammattiurheiluvedonlyöjä. Myös psykologia (etenkin urheilu-) menee kuin vettä vaan. 

Vierailija
25/41 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hävetä, vaikka monet pitävät työtäni "pelkkänä excelien pyörittelynä". Olen kirjanpitäjä.

Vierailija
26/41 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kesällä opettaja, talvisin olen sisävesilaivan kapteeni.

Vierailija
27/41 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kesällä opettaja, talvisin olen sisävesilaivan kapteeni.

Tarjanteella?

T. Laivaduunari

Vierailija
28/41 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo mutta välttää työkkärin ahdistavat ristikuulustelut.

Vierailija
29/41 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hävettää kirjoitti:

Kyllä hävettää, olen siivooja.

Tätä olen kuullut paljon, joskaan en ymmärrä miksi sitä pitäisi hävetä. Siivoojan työ on fyysisesti raskasta ja kuinka moni täällä pärjäisi ilman heitä? Kuinka moni haluaisi käydä pask*isessa ostoskeskuksen vessassa tai kulkea rappukäytävässä jossa roskat ja lika peittävät portaat? Niin, siivoojille kuuluu kiitos siitä että paikat ovat siistinä ja että meillä on mukava käyttää julkisia paikkoja. 

Vierailija
30/41 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hävetä. Olen lastenhoitaja päiväkodissa. Mulle riittää, että sain jonkun ammatin ja elätän sillä itseni. En ole hirveän kiinnostanut esim. Muiden ammatista, rahasta ym. Arvoni ovat muualla. En lokeroi ihmisiä ammattien perusteella. Meillä jokaisella on oma historia.

Vierailija
31/41 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hävettää, varsinkin kaikille korkeakoulutetuille sukulaisilleni. Pitävät jo tarpeeksi luuserina kun ei ole miestäkään. Olen ainoa suvussani, jolla ei ole korkeakoulututkintoa.

Vierailija
32/41 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä

Vierailija
33/41 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei hävetä. Olen lastenhoitaja päiväkodissa. Mulle riittää, että sain jonkun ammatin ja elätän sillä itseni. En ole hirveän kiinnostanut esim. Muiden ammatista, rahasta ym. Arvoni ovat muualla. En lokeroi ihmisiä ammattien perusteella. Meillä jokaisella on oma historia.

Minä arvostan teidän työtä todella paljon! On ihanaa kun voi jättää lapsen päiväksi hoitoon luottavaisin mielin ja mahtavia juttuja tehdään nykyään päiväkodeissa! Olen teille kiitollinen

Vierailija
34/41 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Asianajaja.

Vierailija
35/41 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, olen laitoshuoltaja.

Tietäisitpä miten paljon arvostan työtäsi. Äitini kuoli sairaalabakteeriin. Se että sinä viitsit ja jaksat parhaasi mukaan, voi pelastaa jonkun hengen. Muista tämä ja arvosta työtäsi.

Vierailija
36/41 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hävetä kertoa, en sitä silti yleensä mainostele. Harvinainen ammatti mistä seuraa aina jatkokysymyksiä.

Vierailija
37/41 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisinaan kyllä hävettää. Koulutukseltani olen opettaja, mutten ole saanut oman alan hommia ja olen baarissa tarjoilijana. Työ sinänsä on ihan ok, mutta joillekin hävettää silti sanoa mitä teen ja aina tulee sellainen ”puolustustelu”: ”koulutukseltani oon kyllä opettaja, mut en ole nyt saanu oman alan töitä, ni oon tarjoilijana...” Välillä itseänikin harmittaa, miksen voi vaan sanoa olevani tarjoilija ilman tuota selittelyä, muttamutta... ehkä joskus, jossei tästä ikinä oman alan hommiin pääsekään.

Vierailija
38/41 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hävetä. Kovien tieteiden puolella tohtoriksi väitellyt ja kovatuloinen.

Vierailija
39/41 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hävettää, koska olen lähihoitaja. Ammatin arvostus ei ole koskaan ollut mikään erityisen korkea, mutta nyt se on leimattu wt-tyyppien perusammatiksi, johon kaikki pääsee (niin kuin pääseekin). Mutta minkäs teet? :/

Vierailija
40/41 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hävettää, olen koulutukseltani kokki ja työpaikkana abc.