Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä alkoholistit syö?

Vierailija
05.03.2019 |

Aina kun käy alan miesten luona kylässä, niin jääkaapissa on korkeintaan voita. Sitäkö ne syö?

Kommentit (59)

Vierailija
41/59 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen alkoholisti ja syön aamulla puuroa ja maitorahkaa, lounaaksi ja päivälliseksi lautasmallin mukaisesti lihaa/proteiinia, hiilihydraatteja ja kasviksia, iltapalaksi jotain kevyttä. Suosin salaatteja ja kaikin puolin kaikkea terveellistä ruokaa. Tosin olen ollut raittiina jo yli 10 vuotta. 

Vierailija
42/59 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi alkoholismi houkuttelee mua? Tiedän, että se on kauhea elämäntapa, mutta jokin sisimmässäni glorifioi yhtämittaista ryypiskelyä elämäntapana.

Kun kattoo vaikka Kumman Kaatakin, niin tulee mieleen, että oispa hauskaa bilettää jatkuvasti. En kumminkaan oikeasti kestäisi olla töissä krapulassa ja monesta paikastahan saisi kyllä jo potkut tuolla menolla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/59 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi alkoholismi houkuttelee mua? Tiedän, että se on kauhea elämäntapa, mutta jokin sisimmässäni glorifioi yhtämittaista ryypiskelyä elämäntapana.

Ei tarvitse stressata, vetää viinaa vaan.

Vierailija
44/59 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä tunnen yhden pariskunnan. Nauttivat maittavia ja kalliita illallisia, ja viiniä nautitaan lähes aina ruoan kanssa. Ja aika paljon sen jälkeenkin... he ovat aikamoisia alkoholisteja kummatkin.

Mistä niillä on rahaa?

Töissä ne käyvät. Mutta vapaa-aikana juovat vaan.

Vierailija
45/59 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään krapulassa pizzaa, muuten ihan kormaalia kotiruokaa.

N30

Vierailija
46/59 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun kattoo vaikka Kumman Kaatakin, niin tulee mieleen, että oispa hauskaa bilettää jatkuvasti. En kumminkaan oikeasti kestäisi olla töissä krapulassa ja monesta paikastahan saisi kyllä jo potkut tuolla menolla.

Sarjahan on pelkkää fiktiota ja aika kärjistettyä välillä.

Vierailija
47/59 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alkoholistin elämä on yhtämittaista stressiä. Oispa kaljaa, onkohan tarpeeksi palautuspulloja että saisi pari kaljaa, yrittäiskö Penalle kylään jos sillä vaikka olis kaljaa, oho, kaljat käy vähiin ja en ole edes tarpeeksi humalassa.

Vierailija
48/59 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön ja oksennan. Mulla on lisäks bulimia.

Vierailija
49/59 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painostaan tarkka alkoholisti-äitini syö pieniä annoksia, ihan sellaisia teelusikallisia, vaikkapa kasvissosekeittoa. Hän säästää päivän kalorit alkoholiin. Lisäksi hän lenkkeilee, myös kännissä. Kännilenkkeillessään saattaa mennä aivan ojanpientareita pitkin, käydä paikoissa joissa ei jälkikäteen muista käyneensä tai vaihtaa kuulumisia vastaantulijoiden kanssa, tästäkään ei jää muistikuvaa seuraavalle päivälle.

Vierailija
50/59 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alkoholistin elämä on yhtämittaista stressiä. Oispa kaljaa, onkohan tarpeeksi palautuspulloja että saisi pari kaljaa, yrittäiskö Penalle kylään jos sillä vaikka olis kaljaa, oho, kaljat käy vähiin ja en ole edes tarpeeksi humalassa.

Ei meidän jengillä. Aika hyvät eläkkeet, teimme aikoinaan kovasti töitä. Aina löytyy hakija, kalja ei lopu koskaan. Taksi hakee viinat, kaljat ja röökit, jos kukaan muu ei kykene.

Vierailija
51/59 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Painostaan tarkka alkoholisti-äitini syö pieniä annoksia, ihan sellaisia teelusikallisia, vaikkapa kasvissosekeittoa. Hän säästää päivän kalorit alkoholiin. Lisäksi hän lenkkeilee, myös kännissä. Kännilenkkeillessään saattaa mennä aivan ojanpientareita pitkin, käydä paikoissa joissa ei jälkikäteen muista käyneensä tai vaihtaa kuulumisia vastaantulijoiden kanssa, tästäkään ei jää muistikuvaa seuraavalle päivälle.

Sori mut :D Lenkkeilee kännissä...

Vierailija
52/59 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon alkoholistit hakevat ruuan ruokajonosta ja käyttävät kaiken rahan alkoholiin. En tiedä mitä niissä ruokakoreissa on, mutta luultavasti perus elintarvikkeita ja kenties kausittaiset elintarvikkeet näkyvät sisällössä. Osalla alkoholisteista lisäksi on ainakin jossainvaiheessa rahaa, mikä saattaa helposti olla syy sairauden eskaloitumiseen. Heillä ruoka voi olla monipuolisempaa ja pizzat yms ravintola ruuat korostuvat.

Itse join jossainvaiheessa hyvinkin runsaasti päivittäin. Silloin pyrin varaamaan leipää, salaattia, pizzaa yms ruokaa jota ei tarvitse lämmittää. Kovassa kännissä pitkällä tähtäimellä ruuanlaitto nimittäin on paloturvallisuuden kannalta aika merkittävä riskitekijä.

Vierailija
53/59 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sukulaisellani anoreksia muuttui drunkoreksiaksi. Kauheaa katsoa esim. sukujuhlissa kun näkee sukulaisen keräävän lautaseen syömättä jäävää ruokaa, jota hän levittelee lautasella laittamatta muruakaan suuhunsa. Sen sijaan alkoholia menee enemmän kuin miehillä ruokajuomina. Kyseessä on ihminen, jonka BMI on noin 16.

Vierailija
54/59 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tavallista kotiruokaa laitteli salaatteineen ja jälkiruokineen joka päivä ja söi hyvällä ruokahalulla. Lihavakin vielä oli. RIP.

Vierailija
55/59 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pierunhajuisia lihapullia ja muuta teurasjätteestä valmistettua "makkaraa".

Vierailija
56/59 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pierunhajuisia lihapullia ja muuta teurasjätteestä valmistettua "makkaraa".

Yhden tuntemani kiljukeisarin jääkaappi haisi lähes paskalle kun siellä oli säilytettyä ainoastaan kaupan einespullia, pihvejä ja makkaroita. Varmaan haisee vieläkin paskalle. Ei tuntunut haittaavan.

Vierailija
57/59 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalapuikot ja hernekeitto ai niin ja makaronit.Ne on katos halpoja ruokajuomat sitä vastoin on kalliita.

Vierailija
58/59 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt oot kyllä aika metsässä, eihän ne pahimmat alkoholistit humaltumisen takia juo, kännin hauskuus on kadonnut aikoja sitten. Ne juo, jotta saa olonsa "normaaliksi" ja pystyy edes jotenkin toimimaan

Vierailija
59/59 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on nokare voita, yksi sitruuna ja chilisoosia. Kyllä noista jonkun iltapalan tekee.