Mitä alkoholistit syö?
Aina kun käy alan miesten luona kylässä, niin jääkaapissa on korkeintaan voita. Sitäkö ne syö?
Kommentit (59)
Kaikkea helppoa makkaraa/nakkeja, eines jauhelihapihveja valmisruokia, leipää jne -alan mies
67-v alkoholistifrendini syö omien sanojensa mukaan aamulla "kaksi voileipää ja kupin kahvia". Lopun päivää juo kaljaa 10-14 kpl JOKAIKINEN päivä. On laiha kun mikä mutta maha on kivikova iso tynnyri. Voita käytetään reilusti, ja sen laittoon leivän päälle käytetään juustohöylää eli syö pikemminkin voin leivällä kuin leivän voilla.
Vierailija kirjoitti:
En suosittele, että otat alkoholistia. Syöttäminen on helppoa ja halpaa, mutta muuten hoito on haastavaa ja vie paljon aikaa ja energiaa.
:) Aivan totta. Ja hajukin on aika järkyttävä, ei meinaa millään tottua.
Vierailija kirjoitti:
67-v alkoholistifrendini syö omien sanojensa mukaan aamulla "kaksi voileipää ja kupin kahvia". Lopun päivää juo kaljaa 10-14 kpl JOKAIKINEN päivä. On laiha kun mikä mutta maha on kivikova iso tynnyri. Voita käytetään reilusti, ja sen laittoon leivän päälle käytetään juustohöylää eli syö pikemminkin voin leivällä kuin leivän voilla.
Pelkkää kaljaa? Pyh. Ei se mene kunnon spugella edes päähän. Ja juustohöylä on todella kätevä voiveitsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pelkkää kaljaa? Pyh. Ei se mene kunnon spugella edes päähän. Ja juustohöylä on todella kätevä voiveitsi.
Kaljaako ei nykyään lasketa alkoholiksi? Eli jos litkii pelkkää kaljaa 40 vuotta jokaikinen päivä, ei ole alkoholisti? Huh huh.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen alan nainen ja tällä hetkellä on jääkaapissa juureksia, hedelmiä, maitotuotteita, rasvoja ja pakasteessa eri lihoja (broileri, nauta, sika) ja kaloja (seiti, kakapuikot, lohikuutioita) ja kuivakaapeissa perustarvikkeita leipomiseen ja ruuanlaittoon. Tänään söin aamulla puuroa ja munavoileivän, lounaaksi stir fry -jutun ja päivälliseksi kasvissosekeittoa ja pannaria iltapalaksi. Huomenna teen kaalilaatikkoa, lounaaksi ehkä paistan kanansiipiä.
Onko sun aivot jotenkin edellä sun kehoa ja tätä maailma jos olet syönyt jo 4 kertaa vaikka kellä on vasta 13:00? Tai ehkä meillä on eri aikakäsitys. :D
Anteeksi, sanan lounaaksi jälkeen jäi "syön". Ilmeisesti oli liian vaikea ymmärtää.
En mä osaa oikolukee pienessä känässä. Ei halunnut loukata. <3
Minä ajattelin ostaa illaksi hyvät pihvit ja parsaakin on jo myynnissä. N45
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaljaako ei nykyään lasketa alkoholiksi? Eli jos litkii pelkkää kaljaa 40 vuotta jokaikinen päivä, ei ole alkoholisti? Huh huh.
Harjoittelu vasta menossa. Tuo on lipitystä.
Eksän ruokailu:
- aamulla kahvi mustana ja satunnaisesti mikrokaurapuuro
- töiden jälkeen leipää juustolla, lihapullia ja makkaraa (kaikki mikrossa lämmitettynä) ja lautasen reunalle kasa perunasalaattia
Tuon lämpimän ruuan jälkeen viinaa yöhön asti.
Kai ihan samoja ruokia kuin muutkin? Aika vääristynyt kuva monella täällä alkoholisteista. Kaikki alkoholistit eivät seiso leipäjonossa tai syö ainoastaan eineksiä.
Vierailija kirjoitti:
Minä ajattelin ostaa illaksi hyvät pihvit ja parsaakin on jo myynnissä. N45
Niin minäkin ajattelin. Ja ajattelin eilenkin.
n55
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En suosittele, että otat alkoholistia. Syöttäminen on helppoa ja halpaa, mutta muuten hoito on haastavaa ja vie paljon aikaa ja energiaa.
Kaikkihan eivät ole sisäsiistejäkään ainakaan 100%!
Omani söi todella olemattomasti. Kun mentiin ravintolaankin, niin saattoi ihan oikeasti syödä vain jokusen lusikallisen ja oli jo täynnä. Jääkaappi oli täynnä ruokaa, mutta ne olivat vanhaksi menneitä, kun hän oli jotakin ostanut ja hieman nurkasta suuhunsa nyrhäissyt. Edes herkut eivät maistuneet. Eli se ravinto ihan todella tuli suurimmilta osin kaljasta.
Vierailija kirjoitti:
Kai ihan samoja ruokia kuin muutkin? Aika vääristynyt kuva monella täällä alkoholisteista. Kaikki alkoholistit eivät seiso leipäjonossa tai syö ainoastaan eineksiä.
Ap kysyi alan miehistä, ei tissuttelijoista.
Minä tunnen yhden pariskunnan. Nauttivat maittavia ja kalliita illallisia, ja viiniä nautitaan lähes aina ruoan kanssa. Ja aika paljon sen jälkeenkin... he ovat aikamoisia alkoholisteja kummatkin.
Ei ne syö mitään. Siksihän niillä on puutoksia ja jos sattuvat jonku syyn takia joutua sairaalaan, niin isketään vitamiinia suoraan suoneen.
Miksi alkoholismi houkuttelee mua? Tiedän, että se on kauhea elämäntapa, mutta jokin sisimmässäni glorifioi yhtämittaista ryypiskelyä elämäntapana.
Vierailija kirjoitti:
Minä tunnen yhden pariskunnan. Nauttivat maittavia ja kalliita illallisia, ja viiniä nautitaan lähes aina ruoan kanssa. Ja aika paljon sen jälkeenkin... he ovat aikamoisia alkoholisteja kummatkin.
Mistä niillä on rahaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikkihan eivät ole sisäsiistejäkään ainakaan 100%!
Vaippoja saa hakea tk:n varastosta pahvilaakon kerrallaan (2 päivää kohti).
Niin sanoo naapurikin. Pyytää tuomaan sitä lihaisampaa hernekeittoa ja 10 kaljaa, kun pistää niin janottamaan. Uskon kyllä, juo kirkasta kun känni pitää saada.