Mitä alkoholistit syö?
Aina kun käy alan miesten luona kylässä, niin jääkaapissa on korkeintaan voita. Sitäkö ne syö?
Kommentit (59)
Ei ne paljon syö. Satunnaisesti jotain eineksiä.
Miksi sä käyt alan miesten luona kylässä ja niiden jääkaapeilla?
Itse olen alan nainen ja tällä hetkellä on jääkaapissa juureksia, hedelmiä, maitotuotteita, rasvoja ja pakasteessa eri lihoja (broileri, nauta, sika) ja kaloja (seiti, kakapuikot, lohikuutioita) ja kuivakaapeissa perustarvikkeita leipomiseen ja ruuanlaittoon. Tänään söin aamulla puuroa ja munavoileivän, lounaaksi stir fry -jutun ja päivälliseksi kasvissosekeittoa ja pannaria iltapalaksi. Huomenna teen kaalilaatikkoa, lounaaksi ehkä paistan kanansiipiä.
Makkara on suosikki, silloin harvoin kun syövät. Hernekeittokin, yleensä suoraan purkista. Kätevää, ei tarvitse lautastakaan.
Vierailija kirjoitti:
Miksi sä käyt alan miesten luona kylässä ja niiden jääkaapeilla?
No kun niitä on kavereina työiden kautta. Käyn kaapilla kun tuon omia juomia sinne säilytykseen. Pakostihan siinä samalla näkee miten kaappi ammottaa tyhjyyttään. Mä en jaksais kyllä pitkään ilman ruokaa, mutta en olekaan alan mies.
Sitä mitä leipäjonossa sattui olemaan? Näin ainakin yksi kaverini joka on alkkis.
Vierailija kirjoitti:
Makkara on suosikki, silloin harvoin kun syövät. Hernekeittokin, yleensä suoraan purkista. Kätevää, ei tarvitse lautastakaan.
Toi on itseasiassa ihan hyvää. Hieman suolaista vaan.
No ne vetää "keittoa" nenän alta ääntä kohti.
leipäjonossa on aina herkkuja kassi täyteen 3 kertaa viikossa
Enpä juuri mitään.
Pari voileipää päivässä. Ehkä kerran viikossa intoudun tekemään salaatin tai ryyppyporukoissa joku tekee jonkin makkaravuoan tms.
Tilataan joskus pizzaa tai kebabia.
BMI 18 hujakoilla, mutta huippumallinäkyä ei ole. Mahdollisimman suolaista välillä eli vetelin salamia muutaman kunnon siivun (Espanjasta tuota kunnon kamaa) tässä aamutuimaan. Kyllä mä yritän varsinkin aamusta appelsiineja, banaaneita oksentamatta.
Mulla aika hyvä tilanne. Kävelen reippaasti. Täällä on porukkaa, jotka eivät ilman rollaattoria pääse metriäkään. Ja saman ikäisiä, jopa nuorempia.
Olen 56-vuotias nainen.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen alan nainen ja tällä hetkellä on jääkaapissa juureksia, hedelmiä, maitotuotteita, rasvoja ja pakasteessa eri lihoja (broileri, nauta, sika) ja kaloja (seiti, kakapuikot, lohikuutioita) ja kuivakaapeissa perustarvikkeita leipomiseen ja ruuanlaittoon. Tänään söin aamulla puuroa ja munavoileivän, lounaaksi stir fry -jutun ja päivälliseksi kasvissosekeittoa ja pannaria iltapalaksi. Huomenna teen kaalilaatikkoa, lounaaksi ehkä paistan kanansiipiä.
Onko sun aivot jotenkin edellä sun kehoa ja tätä maailma jos olet syönyt jo 4 kertaa vaikka kellä on vasta 13:00? Tai ehkä meillä on eri aikakäsitys. :D
Makkaraa, sipsejä, lihapiirakkaa, roiskeläppiä
Vierailija kirjoitti:
Olet harjoittelija vielä. Tosin mielenkiintoista, että olet syönyt jo iltapalan.
Mä oon vähän erilainen alkoholisti. Pämppään yleensä muutaman päivän, mutta syön erittäin hyvin ja terveellisesti. Sen takia ei ole krapulaa, eikä keho ota ehkä niin paljoa damagea, mutta kiloja tuppaa kertymään.
En suosittele, että otat alkoholistia. Syöttäminen on helppoa ja halpaa, mutta muuten hoito on haastavaa ja vie paljon aikaa ja energiaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sun aivot jotenkin edellä sun kehoa ja tätä maailma jos olet syönyt jo 4 kertaa vaikka kellä on vasta 13:00? Tai ehkä meillä on eri aikakäsitys. :D
Taitaa olla jäljessä, verhot on kiinni ja luulee, että on yö?
eri
Andymccoys kirjoitti:
leipäjonossa on aina herkkuja kassi täyteen 3 kertaa viikossa
Oikeesti? Pitäisköhän munkin ruveta spukeks. Kuulostaa helpolta ja huolettomalta elämältä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi, sanan lounaaksi jälkeen jäi "syön". Ilmeisesti oli liian vaikea ymmärtää.
Nakit, eineshampurilaiset, broilerpyörykät, uunilenkki, lihapiirakka.
Ei ne syö vaan juovat. Alkoholissa on paljon energiaa. Jos ne jotain syö niin mahdollisimman halpoja eineksiä. Roskaruokaa ns.