Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka maltatte olla juomatta kotona olevaa alkoholia?

Vierailija
05.03.2019 |

No en minäkään jotain oikeasti arvokasta / laatujuomaa juo ihan noin vaan, mutta sellaista minulla harvemmin onkaan. Mutta toisilla on jotain bulkkkjuomaa kuukausia kaapeissa. Minulla ne menee viimeistään pyhinä, useimmiten jo seuraavana viikonloppuna ostosta puolet...

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin maltan odottaa enkä maltakkaan

Vierailija
22/50 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En malta minäkään olla juomatta. Vedellä täytettyjä vodkapulloja enää kaapissa. Täällä ei kukaan muu juo kuin minä (salaa) niin vesipullot saa lojua kaapissa. Pakko kai ne on aitoihin vaihettava.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pullot ja tölkit kaapissa on minulle kuin kirjat hyllyssä tai vaatteet komerossa. En lue kaikkia kirjoja koko ajan, enkä pue kaikkia vaatteitani päälle. Silloin kuin on sen aikaan, otetaan käyttöön mitä tarvitaan. Ei siinä sen kummempaa. Sama koskee suklaata tai muita ruokia.

Vierailija
24/50 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kakskyt vuotta vanha konjakkipullo avaamattomana, viisitoista vuotta vanhoja sampanjapulloja muutama, (ylioppilasjuhliin ostettuja, jäi yli). Viskiä ja Koskenkorvaa avaamattomat pullot, en edes tiedä kuinka vanhoja. Lahjoina saatu. Kauankohan muuten säilyvät? Kumpikaan meistä ei juo, emme pidä alkoholin mausta. Emme tarvitse alkoholia mihinkään. Ilman kahvia ei sitten pärjätäkään muutamaa tuntia enempää.

Vierailija
25/50 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ihan samoin kuin kykenen olemaan syömättä kaikkia ruoaksi katsottavia tuotteita, joita minulla on kotona kaapeissa. En minä niitä puurohiutaleitakaan sieltä kaapista vetele vain sen takia, että ne siellä ovat. Tai kananmunia syö jääkaapista, koska olen vain kaksi käyttänyt paketista ja muut ovat jääneet jäljelle. En kyllä syö herkkujakaan kaapista, vaikka niitä olisin sinne itse ostanut tai lahjaksi saanut, ihan vain siitä ilosta, että ne siellä kaapissa ovat. Tällä hetkellä (kävin ihan tarkistamassa) jääkaapissa on neljä olutta, joista kaksi on ollut siellä vähintään joulusta asti ja kaksi muuta pari viikkoa. Viinikaapissa on vissiin noin 12 pulloa valkkaria ja 10 pulloa punkkua sekä 3 shampanjapulloa ja vitriinikaapissa aika monta pulloa väkevämpiä juomia (viskiä, jeneveriä, giniä, katkeroita...). Niitä juodaan, jos tilaisuus tulee, eli tulee vieraita tai on muu syy juhlaan. Toisinaan viedään tuliaisiksi. Muun ajan saavat olla ihan rauhassa pakoillaan. 

Vierailija
26/50 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein hyvin. Ei mitään ongelmaa. Olutta meillä on ehkä 1-2 pulloa kuukaudessa, mies joskus juo ruuan kanssa. Viiniä tällä hetkellä 8 pll, avataan ehkä 1 pullo joka toinen viikko. Se riittää 2 hengelle 2 päivän aterioille. 

Muuten kaapissa on äkkiseltään laskettuna n 40 pll kaikkea muuta - jälkiruokaviinejä, pari likööriä, rommia,, grappaa, viskejä, konjakkia, giniä jne. Ei ole käyttöä, mies ottaa ehkä kerran talvessa flunssaan jonkun lasillisen ja pari kertaa tarjotaan vieraille. 

Vierailija
27/50 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leningradista tuli ostettua litran stolichnaya vuonna 1973. Korkkasin sen noin 2005. Tyhjäksi meni noin 2015.

Vierailija
28/50 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholin kanssa ei ongelmaa, mutta annas olla jos tiedän että kaapissa on suklaata.....

Vierailija
29/50 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei ole koskaan juotavaa kotona, koska mieheni ei juo lainkaan ja minäkin harvoin. Sitten jos ajattelen, että voisin juoda pitkästä aikaa, ostan kaupasta juomat, yleensä 3-4 pientä siideriä ja yhden Breezerin ja juon ne sitten kun siltä tuntuu, yleensä samana iltana. Pakastimessa tosin on taitanut olla jo miltei 2 vuotta kossupullo, jota tarvittiin valkovenäläiseen, eipä ole mitään hinkua sitä juoda, säilyköön siellä seuraavaan tarpeeseen.

Vierailija
30/50 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säilyvät vuosikausia, hiljattain avasin valkoviinipullon jonka sain yli 3 vuotta sitten, kaadoin viemäriin.

Näyttää olevan lahjaksi saatuja konjakkipullojakin muutama, ei ole mieskään avannut .

Vierailija
31/50 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri heitimme pois 80-luvulla avattuja pulloja. Ongelmasi nimi on alkoholismi.

Vierailija
32/50 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole alkoholia kotona. En kyllä joisi vaikka olisikin. En pidä alkoholijuomista yhtään.

Vierailija
33/50 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei säily. Ei millään! Sen vuoksi ostankin sitä vaan juomis tarkoituksessa. Noin kerran kuussa. Skumppaa tai punkkua.

Vierailija
34/50 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan helposti. Ei houkuta "tippaakaan". Viikonloppuna laitan kuohuviinin kylmenemään ja nautiskelen ruuan kanssa, eli kyllä mulle maistuu, mutta ei mikä hyvänsä alkoholi, ei milloin hyvänsä, eikä missä lämpötilassa hyvänsä.

Vierailija
35/50 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ongelma, hyllyssä paljon harvinaisempi pulloja mitä tuskin koskaan tullaan avaamaan. Perus kaljaa kaatelin juuri viemäristä alas kun oli päiväyksen menny melkein 2 vuotta sitten.. Suurempi ongelma on olla ostamatta sitä alkoholia, aina kun on joku hyvä tuote/tarjous niin on mukamas pakko ostaa varalle kaappiin, en juo kumminkaan.

Vierailija
36/50 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan ainoastaan silloin alkoholia, kun aion juoda sitä. Jos jotakin jää, ne menee sitten krapulaan.

Mutta olenkin alkoholisti.

Vierailija
37/50 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeiset 20 vuotta on viinakaapissa ollut n. 4-5 litraa viinaa. Vaihtuvuus on ollut todella surkeaa, olisko puoli litraa tiukkaa viinaa tullut juotua? Rommitoti tai pari voi syksyssä mennä, ja ehkä lasi tai pari viskiä vuodessa? Ei vaan maistu. Olutta hupenee sitten ihan eri tahtiin.

Vierailija
38/50 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siita asti kun olen ollut 14 on mulla ollut joitakin litroja vakevia kaapissa.

Nyt varmaan

50 litraa viskeja

20 litraa rommeja

20-30l muuta vakevaa

Viinia 70l

Kaljaa 11 tolkkia.

Karkki kaapissa on 6 kg M&M mantelia ja 15 kpl fazrein suklaa levya

Olen vain seksi addikti ja tyo narkomaani

M45

Vierailija
39/50 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkan 

Kallein viskini on Johnnie Walker King George V  a 450£

Koska sita voi juoda. 

Tai vanhimmat viinit on 60 luvulta :O. Mika tialisuus on tarpeeksi ainut laatuinen jotta noita viittii kiskoa.

M45

Vierailija
40/50 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhaks menee ja viemäristä alas :D hyi en voi sietää humalaista oloa ja varsinkaan seuraavan päivän pöhnää

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yksi