Kuinka maltatte olla juomatta kotona olevaa alkoholia?
No en minäkään jotain oikeasti arvokasta / laatujuomaa juo ihan noin vaan, mutta sellaista minulla harvemmin onkaan. Mutta toisilla on jotain bulkkkjuomaa kuukausia kaapeissa. Minulla ne menee viimeistään pyhinä, useimmiten jo seuraavana viikonloppuna ostosta puolet...
Kommentit (50)
Minulla on jo sisuskalut niin p*skana että se 4-6 kaljan kerta-annos tekee huonon olon ja sammumisen. Kuitenkin pitää aina olla jotain kaapeissa että on turvallinen olo jos tekee mieli alkoholia.
No kun en ole alkoholisti, niin se on helppoa. Jos kaapissa olisi karkkeja tai keksejä, niin niitä en malttaisi olla syömättä.
Helposti? Komerossa lojunut pari vuotta lahjoiksi hankittuja ylimääräisiksi jääneitä viruvalgeita.
Saunakaljaa on kellarin rappusissa pari laatikkoa mitä kuluu 1-2 pulloa viikossa.
M
Kun olen humalassa piilottelen pulloja sinne tänne,sitten juon lisää enkä aamulla edes muista pullonpiilotusta.Silloin tällöin kun sattuu siivoamaan tulee sitten vastaan palkitsevia yllätyksiä.
Alkoholia on kotona niin paljon, että sillä pysyisi kännissä varmaan kuukauden. Kun tietää kellon soivan aamulla seitsemältä, ei ole pienintäkään hinkua pilata yöunia dokaamalla. Viikonloppuiltaisin ja lomalla sitten eri asia.
Vapaata/lomaa varten ne on sinne hankittukin, kyllä mä silloin saan varastojani vajuuttaa. :)
Alkoholia pystyy säilömään kaapeissa hamaan tappiin asti, mutta jos olisi kysymys suklaasta, niin ensimmäinen virheliike tapahtuu jo siinä, jos ja kun sitä ostaa sinne kaappiin. Toinen virheliike on sitten, jos sen menee aukaisemaan, se on menoa sen jälkeen.. mies onkin sanonut, että laittaa hiirenloukun siihen suklaaseen..
Minä olen pitänyt itseäni alkoholistina. Hyvinkin menee kolmena päivänä viikossa siten, että tulee kännit. Nyt kuitenkin yli viikon ollut 12 karhua kylmässä odottamassa, eikä ole edes tehnyt mieli. Pitää näköjään tästä lähtien ostaa kaappeihin juomaa, niin sitä ei tee mieli.
Huippuluokan viskejä ja muita arvojuomia on isohko kotibaari täynnä, mutta hyvin harvoin tulee juotua mitään. Lasi viiniä joskus ruoan kanssa ja ehkä kerran kuussa pieni siemaus viskiä. Alkoholi ei houkuttele millään tavalla, eikä aiheuta sen kummempaa efektiä, että tätä pitäisi juoda lisää ja enemmän. Jos pakottaisin itseni juomaan suuria määriä, en silti varsinaisesti humallu niin, että käytös muuttuisi tms. Jos omaa toisenlaiset geenit niin silloin ei ehkä kannattaisi ostaa alkoholia lainkaan, jos ei pysty olemaan väärinkäyttämättä sitä.
Ei mitään ongelmaa. En tykkää alkoholin mausta enkä vaikutuksista.
Helposti.Mutta karkki,keksit jne...ei säily
En halua lihoa muodottomaksi palloksi. Enkä halua alkoholisoitua. Haluan nukkua pääsääntöisesti yöni hyvin ja olla virkeä ja hyvinvoiva. Tässäpä ne syyt.
Kun en ole alkoholisti, niin eipä tuossa minkäänlaista ongelmaa ole.
Kerran jouduin kaatamaan kaljaa viemäristä alas, kun oli mennyt vanhaksi ja haisi hirveälle avatessa.
Hyvin maltan olla juomatta, koska en tykkää. Välillä ihmiset silti tuo lahjaksi, kun eivät usko ettei joku todella vain pidä alkoholista, joten kaapissa on odottamassa, jos joku sattuisi huolimaan.
En välitä alkoholin mausta. Juon vain sellaisia juomia, joissa en maista alkoholia esim. todella makeita siidereitä (Somersby) tai gin&tonicia makealla sitruunatonicilla tai drinkkejä.
Joskus on mukavaa saunoa ja juoda yksi siideri, mutta mieluummin kyllä juon saunassakin joko kylmää mehua, kivennäisvettä tai limun. En pidä happamista mauista lainkaan.
Harrastan baarikaapin virittämistä, mutta en nauti kuin single malt-viskejä tai XO-calvadoksia ihan minimaalisia määriä satunnaisesti. Alkoholia on kotona siis varmaan kahden kuukauden yhtäjaksoiseen, täysipäiväiseen dokaamiseen.
M 42
Ei mitään ongelmaa. Autotallissa on pienehkö jääkaappi, joka on täynnä olutta ja lonkeroa. Silloin tällöin haen sieltä yhden tai kaksi saunajuomaa.
Sama tilanne makeisten yms. kanssa. Saattaa olla pitkäänkin kaapissa, ennen kuin tulee syötyä.
Ei vain tule mitään ylitsepääsemätöntä tarvetta näitä kohtaan.
Eihän siihen tarvita kuin pientä mielenmalttia. Syöttekö te jääkaapin/ABC:n noutopöydän tyhjäksi heti ensimmäisen suupalan jälkeen?
Ei mullakaan baarikaapissa mikään pysy. Just heräsin ja rusautin kossun auki ja nautiskelen sitä aamupalaksi tuoremehun kera. Oon sinkkumies ja lomalla. Ootko sä ap sinkku nainen?