Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ymmärrä uskovaisia..

Vierailija
28.02.2013 |

En ymmärrä heidän ajattelutapaansa. Varsinkin kun puhutaan homoista ja lesboista.

Jos pieni lapsi kuolee on se "Jumalan tahto" tai "tietämättömät ovat Herran tiet" vai miten se menikään. Mutta jos ihminen on homo/lesbo, on hän syntinen/sairas/yms yms yms.. Eikö tämä sitten ole jumalan tekosia? Jos hän kerta on kaikki valtias.

En ymmärrä :D

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
28.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ps. oli huono esimerkki ja huonosti selitetty. Väsyttää :D t. ap

Vierailija
2/15 |
28.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös jumala luonut ihmisen omaksi kuvakseen eli myös homoksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
28.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään ymmärrä heidän ajatusmaailmaansa. Minulla on muutama uskova ystävä, enkä voi käsittää vastuun ulkoistamista. Eivät pistä lapisaan turvaistuimiin tai vöihin kiinni autossa, koska jos jotain sattuu sillä on tarkoitus, eikä heille ylipäätään voi sattua mitään kun heitä suojellaan.

Vierailija
4/15 |
28.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä heille ylipäätään voi sattua mitään kun heitä suojellaan

Ja sitten kun kuitenkin käy joku tapaturma, niin silmät pyöreinä taivastellaan miten oli taas suojelusenkelit mukana, kuin ei käyny tämän pahemmin. Muuten olisi voinut käydä vaikka kuinka hullusti. VOI JEESUS!

Vierailija
5/15 |
28.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keitä "uskovaisia" tarkoitat? Onko heitä enemmänkin?

Jotain kristittyjä, muka-kristittyjä vai muita?

Vierailija
6/15 |
28.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi aina yleistetään kaikki uskovaiset samanlaisiksi? Mun mielestä enemmän vaikuttaa se millainen ihminen on, eikä se mihin ryhmään kuuluu, minkä värinen on, onko homo tai hetero jne. Itsekin olen uskovainen eikä mulla mitään ole homoja vastaan enkä myöskään antaisi lasteni olla autossa ilman turvavöitä vain sillä perusteella että Jumala suojelee tai että sillä on tarkoitus :) 

Ihmiset ovat erilaisia oli tausta mikä hyvänsä.

Vierailija
7/15 |
28.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskovaiset eivät ole yhtenäinen ryhmittymä. Minä olen uskovainen ja pistän turvavyöt kiinni ja pidän homoutta syntinä.

Vierailija
8/15 |
28.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän aina kaikkea voikaan ymmärtää, eikä tarvitse.

t. uskova

Vierailija
9/15 |
28.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä myös olen uskovainen. Laitan lapseni (ja itseni) turvavöihin, sillä se on yksi Jumalan keino suojella meitä. Käyn myös tarpeen mukaan lääkärissä yms. Pidän homoutta syntinä, mutta samalla tiedostan myös itse olevani yhtä lailla syntinen ja armon tarpeessa, vaikken olekaan homoseksuaali. Jumala loi ihmisen omaksi kuvakseen, mutta se kuva katosi tai ainakin vääristyi pahasti, kun ihminen lankesi syntiin.

Kun Raamatun historia ja sanoma aukeaa, on se täysin järkevä ja sananmukaisesti "valo kansalle, joka pimeässä vaeltaa". Valitettavasti useimmat meistä/teistä tuomitsevat sen kummallisuutena ennen kuin kunnolla ottavat selvää, mistä siinä on kysymys. Jos ap:n on vaikea ymmärtää uskovaisia, niin on minunkin vaikea ymmärtää, miksei ap:lle kelpaa ilmainen armo.

Vierailija
10/15 |
28.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten muutkin on jo sanonut, niin on niitä uskovaisiakin erillaisia. On noita Herran haltuun ihmisiä, en sitä kiistä ja itse en voi myöskään niitä ymmärtää. Olen siis itsekkin uskovainen. Lakia noudatetaan noudatetaan yhtä lailla, kuin ne ei uskovaiset, jotka sitä noudattaa. Ja kanta homo asiaan. Homous ei ole syntiä. Näin Raamatussakin sanotaan. Mutta ne homoudelliset teot kuten homoavioliitot, samaa sukupuolta välinen seksi yms. on syntiä. En tuomitse homoja. Ne ovat yhtälailla ihmisiä kuin heterotkin, Jumalan luomina. 

Vierailija
11/15 |
28.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.02.2013 klo 16:37"]

Minä myös olen uskovainen. Laitan lapseni (ja itseni) turvavöihin, sillä se on yksi Jumalan keino suojella meitä. Käyn myös tarpeen mukaan lääkärissä yms. Pidän homoutta syntinä, mutta samalla tiedostan myös itse olevani yhtä lailla syntinen ja armon tarpeessa, vaikken olekaan homoseksuaali. Jumala loi ihmisen omaksi kuvakseen, mutta se kuva katosi tai ainakin vääristyi pahasti, kun ihminen lankesi syntiin.

[/quote]

Aatamillakin on voinut olla homoseksuualisia fantasioita ennenkuin hän lankesi.

Vierailija
12/15 |
28.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.02.2013 klo 15:18"]

En minäkään ymmärrä heidän ajatusmaailmaansa. Minulla on muutama uskova ystävä, enkä voi käsittää vastuun ulkoistamista. Eivät pistä lapisaan turvaistuimiin tai vöihin kiinni autossa, koska jos jotain sattuu sillä on tarkoitus, eikä heille ylipäätään voi sattua mitään kun heitä suojellaan.

[/quote]

No sen takia, että ne haluaa, että ne lapset kuolee. Mieti nyt jotain lestaa jolla 10 lasta. varmaan sitä tulis ittellekin mieleen, että jumala vois korjata niistä muutaman veks. Tunnen yhdenkin 'äidin joka vihaa lastaan ja on aina tyrkyttämässä sille vaarallisia harrastuksia ja on sitä mieltä, että ei täällä mitään susia ole ja kyllä se itse osaa tulla koulusta kotiin tienpiennarta kävellen. Joka kerta kakara-parka jää vielä auton alle.

Vierailija
13/15 |
28.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.02.2013 klo 16:43"]

[/quote]

No sen takia, että ne haluaa, että ne lapset kuolee. Mieti nyt jotain lestaa jolla 10 lasta. varmaan sitä tulis ittellekin mieleen, että jumala vois korjata niistä muutaman veks. Tunnen yhdenkin 'äidin joka vihaa lastaan ja on aina tyrkyttämässä sille vaarallisia harrastuksia ja on sitä mieltä, että ei täällä mitään susia ole ja kyllä se itse osaa tulla koulusta kotiin tienpiennarta kävellen. Joka kerta kakara-parka jää vielä auton alle. 

[/quote]

Tuskin kovin moni haluaa lapsensa kuolevan. Uskomaton väite.

Vierailija
14/15 |
28.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.02.2013 klo 17:08"]

[quote author="Vierailija" time="28.02.2013 klo 16:43"]

[/quote]

[/quote]

Tuskin kovin moni haluaa lapsensa kuolevan. Uskomaton väite.

[/quote]

Tuskin kovin moni jättää turvavöitä laittamatta. 

Vierailija
15/15 |
28.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaako ap sotkea uskontojen uskomuksia Raamatun opetuksiin? Lue itse niin erotat ihmisten höpinät omaan kastiinsa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kahdeksan