Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minua ei haittaa, jos mies ulkomailla käy vieraissa.

Vierailija
28.02.2013 |

Erään toisen ketjun innoittamana haluan ottaa esiin oman näkökulmani uskollisuuteen. Mieheni käy muutaman kerran vuodessa työmatkalla ulkomailla, lähinnä Lähi-Idässä, joskus Saksassa ja  Italiassa. Jos hän noilla matkoillaan käy vieraissa, se ei minua haittaa, jos en siitä tiedä. Tietysti edellyttäen, että käytetään suojausta tauteja ym. vastaan. En usko hänen kuitenkaan vieraita harrastavan. Asiasta ei ole puhuttu, enkä ole kai kantaani hänelle kertonut.

Kotimaassa asia olisi jostain syystä eri, tuomitsisin sellaisen suhteen. Ehkä se, että yhteyttä voisi pitää yllä helpommin ja tapaamisia pystyisi järjestämään pian uudelleen. Onnistuisihan se toki ulkomaalaisenkin kanssa, mutta jotenkin minusta se ei ole sama asia. Matkoilla tapahtuneet asiat tuntuvat jotenkin merkityksettömämmiltä. Eli kyseessä olisi vain pelkkä pano, pahemmassa tapauksessa maksullinen sessio.

Olenko aivan yksin ajatuksineni? Ei ole minulta pois, jos mieheni haluaa kokeilla vielä muitakin kuin minua, ja nauttii siitä. Kun en "tiedä" asiasta, ei se haittaakaan. Itse en pystyisi olemaan uskoton.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
28.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.02.2013 klo 18:28"]

Jos miehesin pettää sinua Suomessa tai ulkomailla (ihan sama) niin sehän vaan tarkoittaa, että sinä et riitä hänelle. Ehkä et ole tarpeeksi seksikäs, tai et anna hänelle sellaista seksiä johon hän olisi tyytyväinen. Jos miehen pitää seksiä hakea vaimon lisäksi muualta niin mies ei ole tyytyväinen.

[/quote]

Iso osa miehistä ei ole ikinä tyytyväisiä. Yksi nainen EI vain riitä

Vierailija
2/17 |
28.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä se on kerrasta poikki ja tuossa on ovi! Ja tämä koskee molempia.

Lapsetkin on jo melkein aikuisia niin saa sitten vapaana pörrätä jos kerran haluaa.

Omaisuus vaan puoliksi ja hei hei!

Jos oma mies ei riitä minulle niin parempi erota ja jos minä en riitä miehelle ja pakko saada vaihtelua niin eihän meidän ole mikään pakko olla parisuhteessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
28.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omahan on elämäsi mutta ehkä haluat hyväksyä asian koska et muutakaan voi.

Mies kun pettää luvan kanssa tai ilman.

Ja kun olet oikein luvan antanut niin voit uskotella itsellesi "ettei se satu eikä loukkaa"...

Vierailija
4/17 |
28.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minunkin puolestani mies saa olla uskoton kunhan ei tuo tauteja tai pane ketään paksuksi. 

Itsekin olen ollut uskoton ja voisinpa olla uudelleenkin.

Vierailija
5/17 |
28.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

en usko, että kukaan hyväksyy puolison uskottomuutta. Kunhan kuvittelet, jotta olisi helpompaa, kun mies jää kiinni tai tunnustaa.

Vierailija
6/17 |
28.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en varmaankaan voisi hyväksyä puolison uskottomuutta, mutta jokainen pariskunta luo parisuhteessaan omat säännöt. Ehkä voi olla hyväkin, että avoimet suhteet yleistyvät, jos se vaikka auttaisi perheitä pysymään koossa. Totta kai olettaen, että käytetään kodomia.

Vierailija
7/17 |
28.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siis pettämisessähän yleensä on taustalla se,että etsitään parempaa puolisoa. Joten jos hyväksyy tälläisen "vertailun" ja uuden puolison hakemisen itsensä kustannuksella niin ok. Itse en hyväksyisi ja olen myös pettänyt miestäni.

Vierailija
8/17 |
28.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas en halua, että mies pettää...ei kotimaassa eikä ulkomailla.

Minä en halua jakaa miestäni kenenkään kanssa.

Ja mies voi ihan vapaasti ottaa eron jos haluaa paneskella muita.

Vierailija
9/17 |
28.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.02.2013 klo 15:13"]

No siis pettämisessähän yleensä on taustalla se,että etsitään parempaa puolisoa. Joten jos hyväksyy tälläisen "vertailun" ja uuden puolison hakemisen itsensä kustannuksella niin ok. Itse en hyväksyisi ja olen myös pettänyt miestäni.

[/quote]

Olen kyllä aika eri mieltä pettämisen syistä! Monethan pitää sivusuhdetta/suhteita vuosikausia vailla aikomustakaan erota kumppanista! Luulenpa, että tavallisimpana motiivina on ennemminkin vaihtelunhalu kuin uuden kumppanin katselu.

5

Vierailija
10/17 |
28.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä ainakaan ajattele, että pettäjä "etsii uutta, parempaa puolisoa"! Eiköhän siinä etsitä kokemuksia ja ehkä tärkeimpänä testataan omaa viehätysvoimaa ja markkina-arvoa. Jos itse olisin pettävää sorttia, etsisin varmaan sillä jotain säpinää tylsään arkeen. Olisi kiva haaveilla jostain ihanasta tyypistä, joka viestittelisi ja soittelisi ja rakastaisi minua pyyteettä! Toisaalta en tosissani ikinä haluaisi mitään sellaista, se olisi varmaan yhtä helvettiä, koska omatunto ei antaisi rauhaa.

Vierailija
11/17 |
28.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno homma jos teillä toimii noin. Meillä molemmat on järjettömän mustasukkaisia,varmaan laittaisin miehelle siveysvyön jos kävisi ulkomailla ilman minua.

Vierailija
12/17 |
28.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän ajatuksesi. Minäkin olen joskus ajatelkut, että pettäköön, kunhan ei jatkuvasti ja kunhan tajuaa suojautua. Jos en siitä tietäisi, niin mitäpä se minulta olisi pois. Vaimoa ei varmasti ole vaihtamassa ja kyllähän sitä itsekin joskus haaveille jostakin jännitystä tuovasta panosta. Tuskin voisin itse sitä koskaan tehdä mutta haavelilla saan.

T. 14v. yhdessä onnellisesti

Vierailija
13/17 |
28.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suojautuminen taudeilta ei ole niin yksinkertaista. Ensinnäkin kondomi voi aina mennä rikki. HIV on ikävä tuliainen, samoin joku antibioottiresistentti tippuri. Täytyy muistaa, että esim. kestää 3kk tartunnasta ennen kuin HIVin voi luotettavasti testata ja sen 3kk:n aikana tautia voi tartuttaa eteenpäin.

Sitten on tauteja joilta kondomi ei anna täydellistä suojaa kuten herpes, kondylooma ja kuppa. Herpeksen ja kondylooman huono puoli on siinä ettei niitä voi mitenkään testata ja ne saattavat piileskellä elimistössä oireettomina mutta tarttumiskykyisinä. Kuppahaava taas ei ole kipeä joten se voi jäädä huomaamatta ja varsinkin jos haava on emättimessä, sitä voi olla vaikea huomata. Lääketiede tuntee tapauksia jossa kuppa on saanut tehdä tuhojaan vuosia ennen kuin kukaan on edes epäillyt kummallisten oireiden johtuvan siitä.

On ihan puppua sanoa, että pettäköön kunhan ei tuo tauteja kun sitä tautien tuomista ei käytännössä mitenkään pysty estämään. Eihän ap pysty edes valvomaan käyttääkö mies kondomia. Tai no, ehkäpä ap ei harrasta miehensä kanssa seksiä. Tai sitten ap:lla on jo kaikki taudit.

Vierailija
14/17 |
28.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asia ei muutu miksikaan siita, etten (muka) tieda siita tai etta se tapahtuu ulkomailla.

Vierailija
15/17 |
28.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tässä.

Mieheni on todellinen tehohygieenikko, pelkkä hampaiden hoitokin kestää iltaisin puolisen tuntia! :) Hän tosiaan on siistein tuntemani ihminen, ilman, että se kääntyy neuroosin puolelle. Hän mm. huoltaa itse vaatteensa, kenkänsä, pukunsa, hoidattaa hiuksensa, partansa jne. ilman ,että minun tarvitsee edes ajatella moisia asioita (exiä piti aina patistaa parturiin). Siksi luulen, että tarpeen tullen hän kyllä osaisi huolehtia suojautumisesta.

Mustasukkaisia emme kumpikaan ole, luojan kiitos. Erosin edellisestä miehestäni hänen sairaalloisen mustasukkaisuutensa takia, enkä enää ikinä halua olla sen asian kanssa tekemisissä.

Vierailija
16/17 |
28.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos haluat kuvitella noin, niin mikäs siinä. 

Vierailija
17/17 |
28.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehesin pettää sinua Suomessa tai ulkomailla (ihan sama) niin sehän vaan tarkoittaa, että sinä et riitä hänelle. Ehkä et ole tarpeeksi seksikäs, tai et anna hänelle sellaista seksiä johon hän olisi tyytyväinen. Jos miehen pitää seksiä hakea vaimon lisäksi muualta niin mies ei ole tyytyväinen.