Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskaltaako läppärin näppiksen purkaa?

Vierailija
28.02.2013 |

Mulla ei kaikki kirjaimet oikein tottele, varsinkin e-kirjain jää helposti pois.

Kyse ei tietystikään ole siitä, että muka minä tekisin kirjoitusvirheitä, ne on näppiksen syytä kaikki. Pätkivät ajatuksetkin ovat näppiksen syytä :D

Siis, toimiiko homma, jos puran, putsaan ja kokoan uudestaan?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
28.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lähtisi riskeeraamaan. Itselläni yhdessä koneessa oli tuuletin skeidana ja pari tuntia leikin koneen kanssa. Lähes 50 ruuvia sai irrottaa, yrittäen muistaa oikeat paikat takaisinlaittovaiheessa ja osia irtosi joku 10-15. Siis aivan kaikki oli kytköksissä toisiinsa. Wlanin antenni kulki näytön saranoiden kautta ja akut, muistit ja kamerat piti kanssa irrottaa. Oli suoranainen ihme, että sain koottua ja ehjänä käynnistyi.

Vierailija
2/6 |
28.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo erityisen hankalaa ole. Useamman ruuvin joutunet avaamaan. Suosittelen ensin kuitenkin Googlaamaan kyseisen mallin korjausmanuaalin netistä ongelmien välttämiseksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
28.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä uskallakaan.. Muistelin vaan, että kavei lapsi (ihan pieni siis) olis ottanut kirjaimet pois ohimennen. Emmä mitään ruuvailemaan ala, hui.

Kiitos vastauksista

ap

Vierailija
4/6 |
28.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskaltaa, jos tietää, mitä tekee. Veikkaan, ettet tiedä, joten ei kannata.

Vierailija
5/6 |
28.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvitä ensin mitä uusi näppäimistö maksaa ja arvioi riskiä sen pohjalta. Jos se ei toimi kunnolla niin sekin on niin ärsyttävää että mielummin sen sitten vaikka rikkoo puhdistaessaan ja hankkii uuden.

Voihan sitä ensin yrittää väähän ravistella ylösalaisin tai imuroida tms.

Vierailija
6/6 |
28.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla irtosi yksi kirjain Dellin työkoneesta. Siinä oli neljä hemmetin pientä muoviosaa ja ne piti koota tietyssä järjestyksessä. Vaikka olen hienomekaanikko, meni pari tuntia saada yhden näppäimen osat paikoilleen. Yritä katsoa, onko sinne alle jumittunut jotain.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä yksi