Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Supernanny Suomi - OFFICIAL

Vierailija
05.03.2019 |

Aijotko katsoa? Tänäänhän se alkaa Avalla klo 21:00.

Kommentit (2250)

Vierailija
1121/2250 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi sanoa Erityislapsi eikä apina, kuten ADHD äiti haukkui tytärtään sanoessaan sen. Ei taida tajuta äiti tytön, että hänenkin suku on täynnä menneisyydessä apinoita.

Vierailija
1122/2250 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan raivopäisiä poikia tässä uusimmassa jaksossa. Huutoa ja tappelua. Lyömistä. Tuli yhdestä tilanteesta mieleen oman lapsen päiväunille laittaminen. Lapsi on muuten todella kiltti ja tottelee. Mutta päiväunille meno on hullua. Lapsi vaan riehuu. Yrittää potkia ja läpsiä. Raapia. Minä teen kaikkeni pitääkseni lapsen paikallaan ja lopuksi uni tulee. Mutta olisi mukava jos lapsi menisi hyvillä mielin nukkumaan. Ilman taistelua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1123/2250 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Isä aika mörrikkä. Epäkohteliasta röhnöttää sohvalla kännyn kanssa, kun Pia tuli taloon ensimmäistä kertaa.

No joo tätä itsekin ihmettelin. Myös monessa jaksossa vanhemmat on ihan hiljaa eivätkä sano lapselle mitään jos lapsi ei tervehdi tai tule edes huoneesyaan ulos. Siis isommatkin lapset. Mä olin ujo lapsi ja oli aivan sanomatta selvää että piti mennä eteiseen vastaanottamaan vieras ja kättelemään vaikka se oli tuttu.

Tuo mitä kutsut normaaliksi käytöstavaksi on keskiluokkaista käytöskultuuria.

Ei meillä lähiössä tuollaisia juttuja opetettu ja edes hyvällä katsottu.

Koulussa ihmeteltiin aina alta kulmain että mitä "ihmeen huomenta"????

Kun kaverilla olin yökylässä niin tosiaan nämä aamulla sanoivat vanhemmilleen "huomenta". Ihmettelin että mitä helvettiä. Näähän on kuin jostain helvetin Suomisen Ollista.

Ei mun alueella naapureitakaan tervehditty.

Vieraille ei pitänyt puhua ollenkaaan. Lähellä oli majoitettu rikollisia ja vakavista rikoksista kärsineitä tyyppejä. Piti aina kiertää kaukaa ja kyllä välillä oikaistiin talojen kautta, mutta äitille ei kerrottu.

Eli ei tuollaisia tapoja suurin osa normaalista kansasta tiedä.

Nuo on juuri niitä mille aikoinaan naurettiin porukassa, Suomisen Ollin pokkurointia.

Pitää ymmärtää että Suomessa on aika paljon erilaista käytöskultuuria ja tuollainen keskiluokkaisten tapojen tuputus loukkaa meikäläisiä.

Sitä on varmasti aika hankala tajuta, mutta mua kiukuttaa se että kutsutaan juntiksi, kun ei kuulu mulle noi tavat. Pidä sinä kättelys ja pokkurointis. Minä en sitä tee ja se ei tarkoita että olisin paha tai huono ihmisenä.

Tulen vähän  erilaisista lähtökohdista kuin sä tuut. Nää tavat kulkee mun lapsille ja äiti saa opettaa huomenet jos haluaa. Lapset saa itse valita tapansa sen sanon. Koulut pitää käydä, mutta huomenia ei oo pakko toistella Suomisen Ollin tapaan. Että kyl mä katon aika kylmäävästi sellaista tyyppiä tossa pihassa joka tervehtii. Siinähän tervehtii. Mä en.

Tajuutko?

Oh so edgy! "Suomisen Ollin pokkurointia", "tuollainen keskiluokkaisten tapojen tuputus loukkaa meikäläisiä", voi hyvää päivää. Ei, en tajuu enkä haluakaan tajuta.

Vierailija
1124/2250 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa symppis pari uusimmassa jaksossa. Ja miten kauniita ihmisiä! Kasvatustaidoissa oli toki isoja puutteita, mutta hyvin äiti avasikin asiaa Pialle: hän ei tiennyt, miten lapset saadaan tottelemaan, kun hänet oli itsensä kasvatettu esim. tukkapöllyllä, mitä hän ei halunnut käyttää. Pia antoi hyvät ohjeet ja vanhemmat alkoivat noudattaa niitä ja tuloksia tulla. Tosi kiva jakso!

Vierailija
1125/2250 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olipa symppis pari uusimmassa jaksossa. Ja miten kauniita ihmisiä! Kasvatustaidoissa oli toki isoja puutteita, mutta hyvin äiti avasikin asiaa Pialle: hän ei tiennyt, miten lapset saadaan tottelemaan, kun hänet oli itsensä kasvatettu esim. tukkapöllyllä, mitä hän ei halunnut käyttää. Pia antoi hyvät ohjeet ja vanhemmat alkoivat noudattaa niitä ja tuloksia tulla. Tosi kiva jakso!

En ole itse katsonut kyseistä jaksoa, mutta painin saman ongelman kanssa: en tiedä miten saada lapset tottelemaan, kun itseni on kasvatettu tukkapöllyllä. Erona se, että itse kyllä kamppailen vielä lisäksi sen kanssa että tukkapölly on välillä todella lähellä, ja olen liian kovakouraisesti hoitanut tilanteita. Uskon että oma tarinani on varsin yleinen Suomessa.

Vierailija
1126/2250 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kiva tämä uusin jakso. Vanhemmilla oli vaan keinot kadoksissa miten toimia.

Offtopic: En kestä näitä kilttimiehiä :') Taas niin ihana, komea, rakastava ja kiltti mies. Täydellinen. Olet onnekas nainen kun tod.näk luet tämän ja itsekin vaikutat mukavalta ohjelman perusteella!

Vierailija
1127/2250 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaksossa 8 onkin sitten taas yh ja tummaihoiset väkivaltaiset lapset, isä ei kuvioissa ...

Vierailija
1128/2250 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaiken joka tuutista tulevan koronainfon lomassa on melkein rentouttavaa alkaa seurara Supernannya 🤗

Vierailija
1129/2250 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa kaunis perhe uusimassa jaksossa!

Vierailija
1130/2250 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ohjelma on hyvää ehkäisyä. Olen niin onnellinen ettei tarvitse sietää tuollaista, hermot kireällä jo kun 10 minuuttia katsoo tuota riehumista ja kuuntelee märinää. 😅

Lähden kyläilypaikoistakin heti jos meno menee tuollaiseksi.

MITEN joku vanhempi sietää tuollaista? Joka päivä?

Vierailija
1131/2250 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

KYllä, kaunis ja jutteleva perhe tässä jaksossa. Isäkin osasi puhua.

Vierailija
1132/2250 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aijaa!?

Kauneus on todellakin katsojan silmissä, koska mun mielestä ei yhtään kauniita. Vanhemmilla tosi rumat hampaat ja nainen käyttää liikaa meikkiä ja rumia silmälaseja. 

Onkohan tuokin nainen joku "bloggaaja", kun kaikki perinteiset nykysisustushömpötykset kodissa ja mainospaidat pelissä. Siksi varmaan pojat käyttäytyy miten käyttäytyy, kun äiti "bloggaa" ja tällää naamaansa aamusta iltaan. Ei siinä ehdi kasvattaa lapsia. Isä nössöilee jossain nurkassa ja vapisee poikien edessä.

Paska jakso.

Vierailija
1133/2250 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä on taas vanhemmat jotka ei osaa kasvattaa lapsiaan. Noi pojat on ihan sekaisin ja tyrannisoi kotia ja kaikkia ketkä siellä edes haluaa käydä. Huh. Aina ihmettelen, että miten voi tollasia lapsia ja vanhempia olla. Joka päivä kauhea taistelu. Lapsi räkii lattialle ja hakkaa vanhempia. Isä vaan hymyilee ja äiti ei mahda mitään.

Vierailija
1134/2250 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa. Kerrankin perhe, jossa ei ole eläimiä rääkättävinä.

Vierailija
1135/2250 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moneen muuhun verrattuna vanhempien kasvatustyyli aiemmin oli kuitenkin jotenkin järkevää ja normaalin oloista. Jos olisivat saaneet pari seesteisempää lasta, homma olisi toiminut ihan hyvin. Mutta noi kajopäät tarvitsee kyllä jotain muuta...

Vierailija
1136/2250 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi pienin poika oli kyllä harvinaisen ärsyttävä. Viimeiseen asti yritti pieni poika pomottaa näyttämällä kieltä ja huutamalla räävittömästi. Kyllä vaan ne lapset tarvii auktoriteettia.

Vierailija
1137/2250 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aijaa!?

Kauneus on todellakin katsojan silmissä, koska mun mielestä ei yhtään kauniita. Vanhemmilla tosi rumat hampaat ja nainen käyttää liikaa meikkiä ja rumia silmälaseja. 

Onkohan tuokin nainen joku "bloggaaja", kun kaikki perinteiset nykysisustushömpötykset kodissa ja mainospaidat pelissä. Siksi varmaan pojat käyttäytyy miten käyttäytyy, kun äiti "bloggaa" ja tällää naamaansa aamusta iltaan. Ei siinä ehdi kasvattaa lapsia. Isä nössöilee jossain nurkassa ja vapisee poikien edessä.

Paska jakso.

Luoja, oletko noin katkera kenties omasta ulkonäöstäsi kun pitää noin alkaa arvostelemaan vieraita ihmisiä? Kannattaa aina hetki miettiä sanoisitko noita asioita jollekin kasvotusten? No, sinulla taitaa olla aika pahaolo niin ehkä tämä helpotti sinua :)

Vierailija
1138/2250 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aijaa!?

Paska jakso.

Veikkaan, että olet maalainen ja ylipainoinen. Vanhemmat olivat todella hyvännäköisiä ja hymyileviä.

Vierailija
1139/2250 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan munattomia miehiä tuollaiset "iskät" ei mitään auktoriteettia. Itse en koskaan saanut ruumiillista kuritusta, mutta kunnioitin isääni ja hän olikin oikea mies verrattuna tuollaiseen vässykkään.

Vierailija
1140/2250 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu että monella tähän kirjoittaneella ei itsellään ole lapsia? Tai jos on, ovat jo vanhempia. Mulla itsellä kotona pari, joista toisella uhmaikä menossa. Jos yhtään siitä kehitysvaiheesta on perillä, tuo on aika perus uhmaikäisen käytöstä. Isoja tunteita pienellä ihmisellä. Ei tietenkään ketään saa lyödä ja se pitää lapsille opettaa, mutta musta nuo nannyn ohjeet on pääpiirteittäin aika kovia..”tulet sitten tänne kun osaat olla kiltisti/olet rauhoittunut!!”anteeksi, mutta sun tehtävä aikuisena on opettaa sitä tunteiden säätelyä, ei pakko pitää kiinni tai kääntää selkää että pärjäileppäs yksin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi neljä