Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mielestäsi karseita sisustusjuttuja jotka ovat olleet valtaisa hitti kansan keskuudessa?

Vierailija
04.03.2019 |

Esimerkiksi spottivalaisimet, sellaiset missä kepin varressa on niitä spotteja ja sitten ne kattoon upotettavat spotit. Näitä oli ihan jokaisella joskus 2000-l alkupuolella. Vallilan kelohonka. Harmaa laminaatti.

Kommentit (3977)

Vierailija
1921/3977 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heei mä keksin: artekin sanonkomiltälelultanäyttävä lamppu! Siis se, jossa helminauhan päässä tönöttää pelkistetty bulbi. Huhhuh :o Muuten olen samaa mieltä näistä korulauseista, hirvee myötähäpeä iskee. Niillä on monesti ihan hirveet överitkin vedetty niillä.

Ei ole Artekin vaan Aarikan.

Vierailija
1922/3977 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä on ihanaa, että kotona näkyy persoona. Ei haittaa viuhat, kaariovet tai muutkaan jutut menneiltä vuosikymmeniltä. Toisaalta ihailen kaikista eniten sellaisia koteja, jotka voisivat olla miltä vuosikymmeneltä hyvänsä. Sellaisia, joista näkyy, ettei kaikkea ole kannettu uutena kerralla sisälle samasta liikkeestä.

Tuollaiset kodit ovat oikeasti paljon kotoisampia kuin ne, jotka muistuttavat jotain lentokentän loungea tai julkista odotusaulaa epömukavine huonekaluineen.

Näille nykytrendeillekin nauretaan 10 vuoden päästä. Ja näitä nykyään pinnalla olevia juttujakin tullaan haukkumaan WT- ym. av-termeillä. Ihminen on siitä jännä, että se halua aina kuulua, ja sisustus on myös eräänlainen viiteryhmään kuulumisen ja vallankäytön väline.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1923/3977 |
17.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää mua aina naurattaa avokeittiöiden puolustajissa :D 

Kaikilla on koko ajan vieraita, jotka eivät voi hetkeäkään 'seurustella' keskenään ilman illan emäntää. Mies ja lapsetkin ihan hukassa kun rouva kokkaisi keittiössään gurmeeta. Onneksi on avokeittiö! :D

Miksi arvelet, että kokkaava osapuoli on nimenomaan rouva? 

Meillä ei kovin usein käy vieraita, mutta useimmissa perheissä kuitenkin kokataan monta kertaa viikossa, eli kyllä siinä erillisessä aika suuren osan vapaa-ajastaan joutuisi seisoskelemaan yksinään, jos sellainen olisi. Onneksi tosiaan on avokeittiö!

Suomalaiset ovat niin seurallisia ja sosiaalisia että kukaan ei halua olla yksin keittiössä...

Vierailija
1924/3977 |
17.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikilla on koko ajan vieraita, jotka eivät voi hetkeäkään 'seurustella' keskenään ilman illan emäntää. Mies ja lapsetkin ihan hukassa kun rouva kokkaisi keittiössään gurmeeta. Onneksi on avokeittiö! :D

Meillä ei kovin usein käy vieraita, mutta useimmissa perheissä kuitenkin kokataan monta kertaa viikossa, eli kyllä siinä erillisessä aika suuren osan vapaa-ajastaan joutuisi seisoskelemaan yksinään, jos sellainen olisi. Onneksi tosiaan on avokeittiö!

Suomalaiset ovat niin seurallisia ja sosiaalisia että kukaan ei halua olla yksin keittiössä...

Sen kerran kun meillä käy ruokavieraita (yleensä kaukaisempia sukulaisia) niin niinhän siinä käy, että minä ja naispuoliset vieraat ollaan keittiössä istumassa, kun sitä ruokaa tehdään.  Ja miehet ehkä istuu olohuoneessa.

Sen verran seurallisia ollaan, ettei tulisi mieleenkään, että hääräisin keittiössä yksin, sen kerran kun niitä sukulaisia näkee.

Meillä mies ei oikein osaa kokata, joten ainakin silloin, kun on vieraita kokkausvastuu on minulla. Mies sitten lämmittää pihasunan ja paljun.

1925/3977 |
17.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sen kerran kun meillä käy ruokavieraita (yleensä kaukaisempia sukulaisia) niin niinhän siinä käy, että minä ja naispuoliset vieraat ollaan keittiössä istumassa, kun sitä ruokaa tehdään.  Ja miehet ehkä istuu olohuoneessa.

Sen verran seurallisia ollaan, ettei tulisi mieleenkään, että hääräisin keittiössä yksin, sen kerran kun niitä sukulaisia näkee.

Meillä mies ei oikein osaa kokata, joten ainakin silloin, kun on vieraita kokkausvastuu on minulla. Mies sitten lämmittää pihasunan ja paljun.

MEILLÄ MIES MEILLÄ MIES MEILLÄ MIES 😑

Vierailija
1926/3977 |
17.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Villeroy & Boch New Wave -astiat. Hyi olkoon!

Ne ovat tyylikkäitä, minulla on :)

Vierailija
1927/3977 |
17.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa vierailla paljon, niin saa perspektiiviä kammottavista sisustuksista. Mulla itsellänihän sellaisia siis ei ole eikä tule, kun oon köyhä

Vierailija
1928/3977 |
17.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannustalot. Kalliita, paskoja. Kaikki helvetin sisustuskliseet on nimenomaan kannustalossa. Lisäksi näistä rötisköistä häviää puolet arvosta käyttöönoton jälkeen.

Vierailija
1929/3977 |
17.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korkeakiilto. Eriparituolit. En tykkää

Vierailija
1930/3977 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas rakastan niitä upotettuja spotteja, enkä edes pyydä anteeksi. Ei tarvitse tulla kylään jos on noin vaikeaa. Meillä sisustetaan oman maun mukaan, ei sillä ajatuksella että kämpän pitäisi olla jonkun ap:n kaltaisen ylimielisen tyylipoliisin mielestä katu-uskottava.

Vierailija
1931/3977 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä taas rakastan niitä upotettuja spotteja, enkä edes pyydä anteeksi. Ei tarvitse tulla kylään jos on noin vaikeaa. Meillä sisustetaan oman maun mukaan, ei sillä ajatuksella että kämpän pitäisi olla jonkun ap:n kaltaisen ylimielisen tyylipoliisin mielestä katu-uskottava.

Ei kai ap sanonutkaan, että teidän pitäisi sisustaa hänen makunsa mukaan.

Vierailija
1932/3977 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketju on täynnä kaltaisiasi mielensäpahoittajia jotka ei ole tajunneet otsikkoa.

1933/3977 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Upotetut spotit 🥰

Vierailija
1934/3977 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ylimääräinen on turhaa. Seinien pitää olla valkoiset ja niille ei tule ripustaa mitään. Kalusteita pitää olla mahdollisimman vähän ja niiden tulee olla pelkistettyjä. Millekään tasolle ei tule asettaa mitään, ei edes liinaa.

Vierailija
1935/3977 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä "mies", joka vie tilaa sohvalla. Sisustus on kauniimpi ja koti raikkaampi ilman sitä.

Vierailija
1936/3977 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mikä vttu on PILVIKUMPU?

Vierailija
1937/3977 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikean romut

Vierailija
1938/3977 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä "mies", joka vie tilaa sohvalla. Sisustus on kauniimpi ja koti raikkaampi ilman sitä.

Onko se tämä mystinen Meillä Mies? 🤣

Vierailija
1939/3977 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko se tämä mystinen Meillä Mies? 🤣

Varmaan on meillämies joo ja heillä pienetlapset 2 ja 4 vee. Heillä myös söpöt lemmikit kissa ja koira 7 ja 10 vee joilla karvanlähtöaika ja asunto aina täynnä karvaa, koska väsymys.

Vierailija
1940/3977 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies sohvalla aina viemässä tilaa ja ärsyttämässä ja lisäksi meillä pienet lapset.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yksi