Mielestäsi karseita sisustusjuttuja jotka ovat olleet valtaisa hitti kansan keskuudessa?
Esimerkiksi spottivalaisimet, sellaiset missä kepin varressa on niitä spotteja ja sitten ne kattoon upotettavat spotit. Näitä oli ihan jokaisella joskus 2000-l alkupuolella. Vallilan kelohonka. Harmaa laminaatti.
Kommentit (3976)
Vierailija kirjoitti:
En jaksa koko valtaisaa ketjua lukea, mutta ne valopalleroketjut. Siis pampulat, jotka yhdistetty toisiinsa ja sisällä lamput.
Kyllä, nää on ihan hirveitä. La case de cousin paul tai joku halpis. Kökköä massaa kaikki.
"Hänen" kanssaan tuli lopulta elämää isompi riita minun puhelinkopin kokoisista kaiuttimista. Minä en niistä luovu. Mutta jostain se viimeinen riita piti tehdä. Hän lähti äidin luokse.
GoggiBoika kirjoitti:
"Hänen" kanssaan tuli lopulta elämää isompi riita minun puhelinkopin kokoisista kaiuttimista. Minä en niistä luovu. Mutta jostain se viimeinen riita piti tehdä. Hän lähti äidin luokse.
Oman vai sun?
Valopallerorakastaja käyny mieli paskottuneena alapeukuttamassa. Ottiko lujillekin? =)
Vierailija kirjoitti:
Lapsuudessani tosi monilla oli ryijy seinällä. Ihan kamalia, oli silloin ja ovat nyt.
Oi mä rakastan ryijyjä ja "seinämattoja" niinkuin lapsina sanottiin :D juuri ihailin kun äidillä ja isällä oli uusi, oikein värikäs. Haluan sellaisen myös omaan kotiini, mutta vielä en ole löytänyt sitä oikeaa ;) kaipa se pölyä imee itseensä kuin sieni ja hermot sen kanssa menee kun en sitten viitsi viedä sitä ulos tuulettumaan, kun en vie lattiamattojakaan....
Kolmiosainen kirjahylly täynnä valokuvia, matkamuistoja ja TYHJIÄ viinapulloja. Ei vahingossakaan kirjoja.
Kaikki pyökki. Etenkin ne pyökkikirjahyllyt jossa on metalliset tolpat ja sitten se pirun lasivitriini. Minullakin oli joskus tämä kauhistus.
Pyökki ja kirsikka väreinä huonekaluissa. Ysärin hirvityksiä. Mullakin oli sellainen kirsikkainen tv-taso ekassa kämpässä. Yyh.
Vierailija kirjoitti:
Pyökki ja kirsikka väreinä huonekaluissa. Ysärin hirvityksiä. Mullakin oli sellainen kirsikkainen tv-taso ekassa kämpässä. Yyh.
Ne värit ovat tulossa taas... Kirsikka varsinkin. 🙄
Törmäsin kerran sellaiseen asuntoilmoitukseen etuovessa, että ensimmäisten kuvien perusteella luulin sinne on lipsahtaneen vahingossa musta-valko-versiot kuvista. Mutta sitten jossain kuvassa näkyi, että ei, on vaan pinnoissa käytetty pelkkää valkoista, mustaa ja harmaita, että silmä hämääntyi. Sohva tai joku tekstiili sitten sisälsi "oikeeta väriä" ja rikko illuusion...
Vierailija kirjoitti:
Kaitaliinoista ruokapöydässä tulee mieleen suomalaiset junttihäät. Organzaa, pitsiä, juuttia, kuitua, Duni-rullat :P
Minun kaitaliinastani on junttius kaukana. Sopii oikein mainiosti puiseen baaripöytään.
Minusta valopallot on oikein hienot paikassaan, sanotaan vaikka parvekkeella tai lapsen huoneessa. EI heinäseivästikkaisiin kieputettuna. 😄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaitaliinoista ruokapöydässä tulee mieleen suomalaiset junttihäät. Organzaa, pitsiä, juuttia, kuitua, Duni-rullat :P
Minun kaitaliinastani on junttius kaukana. Sopii oikein mainiosti puiseen baaripöytään.
Totta, kaitaliina on jo herraskainen verrattuna baaripöytään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne värit ovat tulossa taas... Kirsikka varsinkin. 🙄
Se on jännä miten silmä tottuu muotiin. Minulla oli omassa ekassa kämpässäni 90-luvulla just pyökkinen keittiön ruokailuryhmä. Silloin aivan ihana. Tuolit on tallessa vintillä, ne on muodoltaan kauniit, italialaista designia, odottelen että pyökki tulisi uudestaan muotiin...voihan ne tietysti maalata.
Siihen aikaan koivu näytti kamalan vanhanaikaiselta ja tunkkaiselta. Ja nyt se näyttää raikkaalta ja tuoreelta, ainakin jos vertaa kirsikkaan.
Vierailija kirjoitti:
Siihen aikaan koivu näytti kamalan vanhanaikaiselta ja tunkkaiselta. Ja nyt se näyttää raikkaalta ja tuoreelta, ainakin jos vertaa kirsikkaan.
Totta, koivu oli ihan nounou. Itsellä vaikutti Aallon huonekalut tähän.
Valkoinen televisio. Aivan kammottava.
Vierailija kirjoitti:
Peili makuuhuoneen katossa
Ei kai nämä ole koskaan ollut valtaisa hitti? Vaikka nyt kun mietin, harvan makuuhuoneeseen n päässyt kurkkamaan. Mistäpä sitä tietää, mitä siellä on katossa ollut.
Tunnetteko oikeasti ketään ihmistä, jonka kodin sisutus olisi säilyttänyt hohtonsa vuosikymmenestä toiseen? Kyllä taitaa alati mennä niin, että muotivirtaukset tulevat ja menevät, ja kymmenen vuoden päästä näille nykyisillekin "hirvityksille" naureskellaan.
En jaksa koko valtaisaa ketjua lukea, mutta ne valopalleroketjut. Siis pampulat, jotka yhdistetty toisiinsa ja sisällä lamput.