Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mielestäsi karseita sisustusjuttuja jotka ovat olleet valtaisa hitti kansan keskuudessa?

Vierailija
04.03.2019 |

Esimerkiksi spottivalaisimet, sellaiset missä kepin varressa on niitä spotteja ja sitten ne kattoon upotettavat spotit. Näitä oli ihan jokaisella joskus 2000-l alkupuolella. Vallilan kelohonka. Harmaa laminaatti.

Kommentit (3985)

Vierailija
3981/3985 |
30.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokobeige koti marmoritasoineen ja pöytineen.

Vierailija
3982/3985 |
30.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Korkea, kaikuva olohuone, semmoinen kahden kerroksen korkuinen. Minulla on aina tunne kuin olisin tullut siunauskappeliin, varsinkin jos on paljon valkoista. Vihkikirkkoni oli tuollainen, siitä ehkä mielikuva 😀 

Ja kuka ne neljän metrin korkuiset ikkunat pesee? Minä vaan kysyn! 

Automaattipesuri.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3983/3985 |
30.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Korkea, kaikuva olohuone, semmoinen kahden kerroksen korkuinen. Minulla on aina tunne kuin olisin tullut siunauskappeliin, varsinkin jos on paljon valkoista. Vihkikirkkoni oli tuollainen, siitä ehkä mielikuva 😀 

Ja kuka ne neljän metrin korkuiset ikkunat pesee? Minä vaan kysyn! 

Ikkunanpesurobotti? Todella kätevä laite.

Vierailija
3984/3985 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilla samat sisustusjutut ja maljakot ja kokobeige koti.

Vierailija
3985/3985 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marimekko-koti. Kaikki tekstiilit ja esineet marimekkoa.

Vierailija
3986/3985 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua hämmentää sisustajat, jotka esittelevät somessa kotiaan ja lääsäävät kuinka on tehnyt ajattomia kalliita hankintoja ja haluaa klassista desingia jne. Silti kämppä näyttää joka vuosi päivittyvän uusimpiin trendeihin? Mihin nämä niin hartaudella ja pitkillä selityksillä hankitut desing kamat tungetaan uusien "taas kerran elämässä hankinnan" tieltä? Myydäänkö ne eteenpäin vai kuskataanko kaatopaikalle?? Tosi ekologista, ajatonta  ja kestävää 😂 

Ja toinen juttu on tokmanni/ minimani krääsällä sisustajat, nämä kamat lentää varmaan vaan suoraan roskikseen uusien kausituotteiden tieltä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi neljä