Tatuoidut ihmiset ällöttää.
Onko aikuisia ihmisiä pienenä kielletty liikaa piirtelemästä ihoonsa kun aikuisena pitää sitten niitä rustata isommallakin rahalla?
Ja kun ei yksi riitä, vaan pitää olla ainakin kaksi. Ja sit niitä pitäisi ihastella, kun on niin hienoja ja uniikkeja.
En tajua.
Pelkäävätkö ihmiset unohtavansa lastensa nimet? Näitä tatuointeja meinaan on mun kaveripiirissä enemmän kuin paljon. Niitä onkin sitten kiva tiirailla peilin kautta lapaluusta.
Tai ristit, ruusut, eläimet, orjantappurat.... oi yäk.
Ja tuntuu että kun 40 v synttärit häälyy oven takana, tatuointi-into alkaa.
Kommentit (57)
Fakta on kuitenkin, että valtaosa tatuoiduista kuitenkin on alempaa kastia, mukana tietenkin poikkeuksia mutta pääasiassa niitä luusereita.
Kuvat sinällään on joskus hienoja mutta aika harvoin näkee niitä hienoja töitä. Itsellänikin oli joskus (haihtui pois) ja jälkeenpäin mietin vielä ottavani uuden, sittemmin olen kuitenkin ajatellut asiaa niin, että kenelle mä sillä viestin jotain ja mikä se mun viestini on? Enpä ole keksinyt vastausta itselleni ja pidänkin ihoni niin pitkään puhtaana kun keksin hyvän vastauksen itselleni.
[quote author="Vierailija" time="26.12.2013 klo 16:24"]
Fakta on kuitenkin, että valtaosa tatuoiduista kuitenkin on alempaa kastia, mukana tietenkin poikkeuksia mutta pääasiassa niitä luusereita.
Kuvat sinällään on joskus hienoja mutta aika harvoin näkee niitä hienoja töitä. Itsellänikin oli joskus (haihtui pois) ja jälkeenpäin mietin vielä ottavani uuden, sittemmin olen kuitenkin ajatellut asiaa niin, että kenelle mä sillä viestin jotain ja mikä se mun viestini on? Enpä ole keksinyt vastausta itselleni ja pidänkin ihoni niin pitkään puhtaana kun keksin hyvän vastauksen itselleni.
[/quote]
Haihtui pois!!??!?!?? :D :D :D :D ahahahhahaaa!!! :D
Minua ällöttää se käsivarsistaan kokonaan tatuoitu tv-kokki. Hänen tekemäänsä ruokaa en haluaisi syödä, tuskin menisi alas kurkusta. Yäk.
[quote author="Vierailija" time="26.12.2013 klo 16:29"]
[quote author="Vierailija" time="26.12.2013 klo 16:24"]
[/quote]
Haihtui pois!!??!?!?? :D :D :D :D ahahahhahaaa!!! :D
[/quote]
Fakta, kuva vain katosi muutaman vuoden kuluessa, haalistui pikkuhiljaa kunnes oli kokonaan poissa. Kuva tehtiin ammattiliikkeessa Raumalla.
[quote author="Vierailija" time="26.12.2013 klo 16:29"]Minua ällöttää se käsivarsistaan kokonaan tatuoitu tv-kokki. Hänen tekemäänsä ruokaa en haluaisi syödä, tuskin menisi alas kurkusta. Yäk.
[/quote]
No se kyseinen kokki on suomenruotsalainen ja kuuluu ylempään luokkaan. Hän tienaa enempi vuodessa kuin esimerkisi sinä tulet koskaan tienaamaan. Sinällään makunsa kullakin, sano koira, kun persettään nuoli. Eli toiset tykkää äideistä ja toiset tyttäristä. Mielestäni tälläisistä makuasioista on todella tyhmä kiistellä. Jotkut ei pidä tatuoinneista ja jotkut pitää. Mitä siis sitten? Täällä tietyt sisäänpäinvetäytyneet, yhteiskunnasta erakoituneet ja henkisesti jälkeenjääneet arvostelevat toisia ihmisiä, koulutuksen, ulkonäön ja tapojen takia. Hei arvostelijat, jos teillä ei ole muuta tekemistä, niin menkää töihin, opiskelkaa jotain, harrastakaa jotain, tai hankkikaa yleissivistystä, ennen kuin lauotte tyhmyyksiä.
Kumma etta taalla alapeukutetaan ihmisille jotka ei tykkaa tatuoinneista. Eiko ihmisilla saisi olla oma maku siita mista pitaa ja mista ei? Vetaako kaikki tatuoidut ihmiset herneen nenukkaan kun heidan "taiteestaan" ei tykata?
Ammattiliikkeessä tehty kuva ei "haihdu" pois ellei se ole tehty kämmeneen tai jalkapohjaan. Itselle tulee äkkiä mieleen tutuista yli 30 akateemisesti korkeastikoulutettua ihmistä, joilla on paljon tatuointeja. Itse olen tohtori ja "täyteen" tatuoitu..ja nainen. Kukaan ei ole koskaan menettänyt halujaan mun kanssa, päin vastoin tatuoinnit tuntuu vetävän puoleensa varsinkin niitä kilttejä perheen isiä..valitettavasti :) Ja mikäli tatuoinnit ovat white trash merkki, niin mitenkäs tämän tyyppisillä ihmisillä olisi varaa ottaa paljon kuvia? Tiedättehän mitä tatuoinnit maksavat (sikäli kun niitä ei oteta siellä kaverin kellarissa)? Joka tapauksessa olen sitten mielelläni white trash beautiful, jos joku minut siihen kategoriaan laittaa. Luultavasti se ihminen on kuitenkin lähempänä sitä kategoriaa kuin minä :D
Toi 40 vuotiaiden tatuointi-into on tuttua. Tai vähän päälle 30-vuotiaana mennään ja otetaan eka tatuointi esim. "eron kunniaksi".
En tajua.
[/quote]
Täällä tietyt sisäänpäinvetäytyneet, yhteiskunnasta erakoituneet ja henkisesti jälkeenjääneet arvostelevat toisia ihmisiä, koulutuksen, ulkonäön ja tapojen takia. Hei arvostelijat, jos teillä ei ole muuta tekemistä, niin menkää töihin, opiskelkaa jotain, harrastakaa jotain, tai hankkikaa yleissivistystä, ennen kuin lauotte tyhmyyksiä.
[/quote]
Ei ole arvostelua vaan tosiasioiden toteamista jos sanoo, etta tatuoinnit ovat yleisia tietyissa yhteiskuntaluokissa. Olen toissa terveydenhoidon piirissa ja tapaan tyossani paivittain ihmisia joka yhteiskuntaluokasta. Tapaan tatuoituja ihmisia ja tapaan alempien yhteiskuntaluokkien ihmisia ja jostain syysta nama ryhmat koostuvat suurimmaksi osaksi samoista henkoloista.Tama on tosiasia. Ei arvostelua.
[quote author="Vierailija" time="26.12.2013 klo 16:29"]
Minua ällöttää se käsivarsistaan kokonaan tatuoitu tv-kokki. Hänen tekemäänsä ruokaa en haluaisi syödä, tuskin menisi alas kurkusta. Yäk.
[/quote]
Jos tarkoitat Tomi Björkmania, niin hänen ravintolansa Farang, Gaijin ja Boulevard Social ovat Suomen parhaimmistoa tällä hetkellä. Ei ole mikään pakko mennä syömään niihin. Saadaanpahan me hyvän ruuan ystävät helpommin pöytä niistä.
Siis mikä ihmisillä on ongelma siinä, onks jollain muulla tatuointeja:D? Ei teiän tarvi ottaa niitä mut antakaa muiden ottaa mitä haluu. Elämästä voi tehdä helpompaa ilman turhia huolia! Ite oon. 20 v ja mul on 3 tatuointia. Tykkään!
tatuointi on rumaa. ruskea frotee myös. makuasioita, ei ahdasmielisyyttä.
useimmiten tatuointiasiat menee ihan yli ja sitä mustetta on kaikkialla. sydän pakarassa ei haittaa, kokovartalo on mautonta ja rumaa.
[quote author="Vierailija" time="26.12.2013 klo 16:42"]
.Hän tienaa enempi vuodessa kuin esimerkisi sinä tulet koskaan tienaamaan.
[/quote]
Kas kun ei ollut puhetta tienauksista. Sanoin, etten saisi alas hänen kokkaamaansa ruokaa. Jos joku toinen saa, fine, mutta minä en voisi edes maistaa.
Onko tämä sitten sitä suomenruotsalaisuutta, että heti ensimmäiseksi tulee mieleen raha... Voi voi, sääliksi käy. :(
[quote author="Vierailija" time="26.12.2013 klo 16:55"][/quote]
Täällä tietyt sisäänpäinvetäytyneet, yhteiskunnasta erakoituneet ja henkisesti jälkeenjääneet arvostelevat toisia ihmisiä, koulutuksen, ulkonäön ja tapojen takia. Hei arvostelijat, jos teillä ei ole muuta tekemistä, niin menkää töihin, opiskelkaa jotain, harrastakaa jotain, tai hankkikaa yleissivistystä, ennen kuin lauotte tyhmyyksiä.
[/quote]
Ei ole arvostelua vaan tosiasioiden toteamista jos sanoo, etta tatuoinnit ovat yleisia tietyissa yhteiskuntaluokissa. Olen toissa terveydenhoidon piirissa ja tapaan tyossani paivittain ihmisia joka yhteiskuntaluokasta. Tapaan tatuoituja ihmisia ja tapaan alempien yhteiskuntaluokkien ihmisia ja jostain syysta nama ryhmat koostuvat suurimmaksi osaksi samoista henkoloista.Tama on tosiasia. Ei arvostelua.
[/quote]
Törkeätä yleistämistä! Edelleenkään vähävaraisilla ei ole varaa tatuointeihin, koska tatuoinnit maksavat paljon. Tulitikkuaskin kokoinen tatuointi laadukkaassa ja palkitussa tatuointiliikkeessä maksaa 120€. Siksi toisekseen tuolla samalla yleistävällä ajatusmallilla voidaan sanoa että kaikki lävistetyt ihmiset ovat alemmasta yhteiskuntaluokasta!Ja näihin lävistyksiinhän kuuluu korvalävistykset,napalävistykset,kielilävistykset,kulmalävistykset, huulilävistykset, nenälävistykset, genitaalilävistykset, nännilävistykset jne. Tai että kaikki koruja käyttävät ihmiset ovat alemmasta tuloluokasta.
Ihmisten täytyy olla jotenkin vanhanaikaisia ja vanhakantaisia, sekä todella kateellisia muille ihmisille, jos niin hirveästi jonkin ihmisen tatuointi, lävistykset tai muut asiat noin hirveästi jaksaa vaivata. Kannattaisikohan teidän arvostelijoiden ensin tarkastella omia vikojanne ja puutteitanne, ennen kuin arvostelette muita ihmisiä. Kohta täällä varmaan aletaan arvostelemaan muslimeita, afrikkalaisia, kiinalaisia jne ihmisiä, jotka ovat erinäköisiä ja joiden kulttuuri on erilaista kuin meillä täällä pohjolassa.
Eli täällä on mielestäni liiankin rasistista porukkaa.
[quote author="Vierailija" time="26.12.2013 klo 17:00"]
Siis mikä ihmisillä on ongelma siinä, onks jollain muulla tatuointeja:D? Ei teiän tarvi ottaa niitä mut antakaa muiden ottaa mitä haluu. Elämästä voi tehdä helpompaa ilman turhia huolia! Ite oon. 20 v ja mul on 3 tatuointia. Tykkään!
[/quote]
Mulle ei ainakaan ole mikaan ongelma jos sulla on tatuointi. Jos joskus tavataan, niin mielessani ajattelen etta onpa tytto rumistanut itsensa tatuoinnilla. Mutta aaneen en sano mitaan. En pida tatuoinneista mutta olen kohtelias.
Itsekin inhoan yli kaiken tatuointeja. Saan niistä suorastaan fyysistä pahoinvointia. Koen ne todella epäesteettisiksi. Ihmisruumis ja kasvot ovat kauneimmillaan aitona ja luonnollisena ilman mitään ylimääräisiä merkkejä, voimakkaita maaleja tai töherryksiä.
Tatuoinnit ovat vielä yleensä kuvina tai fontteina niin käsittämättömän tökerösti tehtyjä että ihan hävettää kantajan puolesta.
Kuin myös. Menee ruokahalu kun näkee karseen räikeitä tatuointeja..