Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkälainen äiti päästää 14-vuotiaan tytön poikakaverin luo yöksi?

Vierailija
04.03.2019 |

Niin, poika seurustellut nyt samanikäisen tytön kanssa reilun kuukauden. Meillä ovat melkeen joka päivä, usein tulevat suoraan koulusta, ja on tosi ookoo että ovat kotona valvonnan alla. Nyt poika kysyi että voiko tyttö jäädä viikonloppuna yökylään. Enempää ajattelematta sanoin että ok, jos tytön vanhemmat lupaavat, Olen vanhemmat tavannut ja ihan normi aikuisilta tuntuivat, paitsi nyt sitten lupasivat tytön yökylään tulla. Itse olin ihan varma että lupaa ei tule, eikä asiasta minun tarvi vänkätä enempää mutta, mitäs nyt, itsestään selvää on että vierashuoneessa saa tyttö nukkua. Mielestäni turhan vakavalta alkaa tuommoinen seurustelu tuntumaan.

Kommentit (116)

Vierailija
1/116 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti joka ei nipota.

Vierailija
2/116 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olit kuitenkin tuon ikäisenä jo jakanut persettäsi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/116 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti joka haluaa tulla mummoksi.

Vierailija
4/116 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välinpitämätön äiti.

Tunnen tuollaisen äidin ja tyttären joka alkoi samoihin aikoihin viettää öitä pois kotoa- Äiti tuntui olevan vain hyvillään kun kapinoiva tyttö ei ollut silmissä. Vaikka nalkuttikin tytölle kaikesta.

Vierailija
5/116 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mun vanhemmat antoi. Ihan tavallisia työssäkäyviä ihmisiä olivat. Seurusteltiin 4v, erottiin. N. vuotta myöhemmin tapasin nykyisen aviomieheni. Tosin naimisiin mentiin vasta 9v tästä, kun opiskelut oli puskettu. Eka lapsi syntyi kun olin 30v. Nyt on kolme teini-ikäistä lasta, edelleen ollaan yksissä. Että ihan en tajua, miten mä siitä yökyläilystä teininä pilaannuin...

Vierailija
6/116 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki mikä voi tapahtua yöllä voi tapahtua myös päivällä. Mutta olisi hyvin tärkeää käydä keskustelu ehkäisystä. 

Vierailija
7/116 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono äiti. Yökyläily poikakaverin luona ei kuulu vielä 14-vuotiaalle, on liian nuori. Pari vuotta ainakin ikää lisää. Itse en päästäisi vielä 16-vuotiastakaan.

Vierailija
8/116 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta itse annoit pojallesi luvan? Niin, mahdollinen vahinkoraskaushan on yksin tytön vika? Tulepa tähän päivään sieltä 40-luvulta ja kanna vastuuta poikasi tekemisistä.

Vierailija
9/116 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs tuosta, minäkin tulin mummoksi 25-vuotiaana.

Vierailija
10/116 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen äiti lupaa 14-vuotiaan tytön tulla saman ikäisen poikansa luokse yökylään? Ja voi taivas, ajatelkaapa vaikka partioleirejä, joilla tytöt ja pojat aloittavat suhteita, eivätkä partionjohtajat millään ehdi valvoa kaikkien edesottamuksia. Minäkin nukuin 14-vuotiaana yön tytön kanssa sylikkäin. Taisimme jopa vähän pusssata.

Minusta yökyläily on jees, kuitenkin tietyin ehdoin: eli eri huoneissa nukutaan ja yöllä ei hiippailla. Kun 14-vuotiaitakaan ei joka hetki ehdi valvoa, kannattaa heille tehdä selväksi, mitä vanhemmat heiltä edellyttävä. Eli joko sanotaan, että seksi ei tule kuuloon tai sitten painotetaan seksiin liittyviä turvallisuusasioita: kondomin käyttöä ja sitä, että molemminpuolisen kunnioituksen tulee vallita.

Vierailija
11/116 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono WT äiti, mahdollisesti teiniäiti itsekin.

Vierailija
12/116 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälainen äiti lupaa 14-vuotiaalle pojalle, että tyttöystävä saa tulla yöksi? Ihan samalla tasolla sinä lupauksinesi olet kuin se tytön äiti.

Vierailija
13/116 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä, luvan annoin väsyneenä silkkaa laiskuuttani ja halusta päästä helpolla ilman riitaa ja tiukkaa keskustelua. Koska luulin ja olin sata varma että toiset saavat tiukan vanhemman kultaisen kruunun.

ap

Vierailija
14/116 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitää mennä ylipäätään mihinkään yökylään nukkumaan johonkin vierashuoneeseen? Yöllä ollaan tajuttomina eli unessa, päivä tapaamiset tuon ikäiselle riittävät ja oma sänky.

Vierailija
15/116 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinpä, luvan annoin väsyneenä silkkaa laiskuuttani ja halusta päästä helpolla ilman riitaa ja tiukkaa keskustelua. Koska luulin ja olin sata varma että toiset saavat tiukan vanhemman kultaisen kruunun.

ap

Jos itse pakoilee vastuuta, ei pidä inistä jos muutkin niin tekevät. Sinä ja vain sinä olet vastuussa pojastasi. Et voi sälyttää vastuuta hänestä muille vanhemmille.

Vierailija
16/116 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ihan nuorellekin lupa yökyläilyyn tyttö/poikakaverin luona viestii vanhemmilta silkkaa välinpitämättömyyttä. Etenkin jos muutenkin paljon aikaa voivat yhdessä viettää ihan päiväaikaan.

Vierailija
17/116 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ap

Toivottavasti poika ei ole perinyt äitinsä vastuuttomuutta. Muuten on pian tyttöystävä yh-teiniäitinä.

Vierailija
18/116 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo partioleirit on pahimpia;) oikeen odotettiin kavereiden kanssa leirejä että päästään poikien telttaan.

Vierailija
19/116 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs tuosta, minäkin tulin mummoksi 25-vuotiaana.

Oletko aisha muhammedin morsian?

mies60v

Vierailija
20/116 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhukaa kaikki yhdessä seksistä, ehkäisystä ja sukupuolitaudeista