Olen yleensa kuolemantuomiota vastaan, mutta kylla esim mies, joka raiskaa 4-v pojan joutaa kuollakin. Kunhan ensin raiskaavat sen jollakin kokoon suhteutetulla parisataa kertaa.
Miten joku voikin tehdä lapselle niin pahaa?! Ajatuskin siitä, että jollain edes seisoo pikkupojan tuskanhuudon ja itkun edessä, yököttää.
Kuuntelin (taas kerran) radiosta vastaavasta tapauksesta, ja tuli todella paha mieli. Itsellä on pojat 6 ja 3.5v, enkä voinut olla samaistumatta tuon tuntemattoman äitiin. Kauhea ajatus, lapsen viimeisten hetkien helvetti.
Kommentit (22)
joutui seksuaalisen hyväksikäyton uhriksi. Pedofiileista toinen oli 19-vuotias nainen, mies hieman vanhempi muistaakseni. Pedofilia on niin sairasta, että minä en ainakaan kykene edes ajattelemaan pedofiileja ihmisinä, ovat petoja minun mielestäni, jotka pitäisi tappaa. Jokaikinen. Tunnen niin paljon inhoa heitä kohtaan. Oma vauva on pieni, ja jos joku pedofiili koskisi häneen, niin tappaisin sen paljain käsin, repisin kappaleiksi. Heillä ei ole suojeluvaistoa lasta kohtaan, tai jos on, niin heidän perverssi himonsa tyydyttää oman sairaan mielensä halut on voimakkaampi. Oksettaa. :((((((
-Koskan uhri tietää, että tekijää ei rangaista. Miksi siis asettaa itsensä kaikkien ruodittavaksi, kun kiitoksena on vain kourallinen paskaa???