Miksi maksatte niin järkyttäviä hintoja etelänmatkoista?
Kauhulla kuuntelen aina juttuja kuinka jotkut maksaa 600-700 euroa viikon etelänmatkasta.
Kommentit (73)
Vierailija:
ulkopuolelle, niin aika huonolta näyttää tarjonta.Juu kiitos ei. Mielummin maksan vaikka *maltaita* kun saan juuri sellaisen hotellin kun haluan.
Satanen sinne ja tänne, pikkurahoja.
Meillä oli äkkilähtö Egyptiin, jossa se halpa määrittelemätön majoitus sattuikin olemaan 5 tähden hotelli Conrad Hilton. Aurinkomatkojen opas näytti vähän myrtsiltä, me ei :)
Mutta nyt kun meillä on lapsia, niin emme kyllä enää uskalla ottaa riskiä, vaan varataan matka hyvissä ajoin etukäteen ja valitsemme sen hotellin, jossa haluamme olla.
2vk 295e. aamupala sisältyi hintaan. aika edullinen. harmitti kun itse just olin varannut englannin reissun.
Juuri, kun on jäänyt myymättä se *****-Hiltonin suurin huoneisto, mutta matkatoimisto on jo maksanut sen hotellille, niin m-toimisto laittaa sen niihin äkkilähtöihin, saadakseen edes osan omistaan takaisin.
Koita nyt painaa paksuun kalloos, että on ihmisiä, joita ei yksinkertaisesti kiinnosta lähteä Turkkiin. Esim. meidän perhe. Olen ollut siellä itse kerran ja eipä voisi vähempää kiinnostaa. Meitä ei myöskään kiinnosta loma, jossa puolet perheestä asuu toisessa hotellihuoneessa. Meitä kiinnostaa mm:
*ei-turistirysät
*omatoimilomat
*laatu
*sijainti
Minä en lähtisi minnekään turkkilaiseen murjuun, vaikka mulle maksettaisiin siitä. Hotellissa pitää olla tasoa, vaikka siellä ei paljoa oltaisikaan. Mielelläni maksan, että saan sellaista laatua kuin halua. Katsos kun kaikki eivät mene pelkästään hinnan perässä, vaan vaativat matkaltaan muutakin.
Lähtekää matkalle, halvalla tai kalliilla, aivan sama. Piristymään!
Omatoimimatka EI tarkoita samaa, kuin " mahdollisimman halpa murju" . Toimimalla itse, varaamalla lennot vaikka sitten Finnairilta ja hotellin itse netin kautta, säästää 4-henkinen perhe oikeasti niin isoja summia rahaa, että lapsiperheen lompakossa todella tuntuu.
holidayclubin pisteosake ja asutaan aina 4-5 tähden hotellissa ja maksetaan viikosta vain 105¿+pelkät lennot!
siis sen könttäsumman, jonka aikanaan olette siihen sijoittaneet?
ihmetellä miksi maksaa 700 euroa viikon matkasta johonkin turistirysään kun halvemmallakin pääsee johonkin aidompaan paikkaan.
kiinnosta Torremolinos ja Sunny Beach ja äkkilähdöt. Vaan haluaa mennä tiettyyn, ehkä uutuuskohteeseen, jotka myydään loppuun jo hyvissä ajoin.
Vaikka emme koskaan ole edes missään luxushotelleissa (vaan 2-3 torakan hotlissa), niin kyllähän nuo hyvät kohteet maksavat nykyään vähintään 500-600 euroa. Ei auta. Matkustaminen on niin hauskaa ja nautinnollista että päivääkään en ole katunut rahoja, joita siihen olen laittanut!!! Ja te, joille matkustus ei ole tärkeää, niin älkää sitten ihmeessä matkustako. Lapsethan viihtyy kyllä Puuha- ja Muumimaassa varmaan paremminkin, kuin Kanarian rannoilla!!!
Ylipäänsä mua ei seuramatkat kiinnosta, mutta kokeillaan nyt taas tänä kesänä vaihteeksi, kun löydettiin kiinnostava uusi maa ja kohde : ) Jee, pian on jo kesä!!!!!!!!!
ulkopuolelle, niin aika huonolta näyttää tarjonta.
Juu kiitos ei. Mielummin maksan vaikka *maltaita* kun saan juuri sellaisen hotellin kun haluan.
Satanen sinne ja tänne, pikkurahoja.