Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vihjeeksi! Täällä kirjoittelee aika usein alaikäisiä.

Vierailija
27.02.2013 |

Siksi juttujen taso on huonoa.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
27.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset helvettiin aikuisten palstalta!

Vierailija
2/13 |
27.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei esim lukioikäiset voisi seurata tätä palstaa? Jos itse olisin aikoinani löytänyt tällaisen palstan, olisin pystynyt jonnekin purkamaan mieltä painavia juttuja, joista en osannut puhua / kysellä keneltäkään. 

Ei tämä tietysti kovin nuorille ole sopiva paikka. Mutta monilla voi olla tarve tietää asioista, kun ei niistä muuten puhuta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
27.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettikää miten nekin alaikäiset ovat kasvatettu, kun viitsivät pyöriä mammapalstalla. =D

Vierailija
4/13 |
27.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ap selvänäkijä kun pelkän kirjoitetun tekstin perusteella voi päätellä kirjoittajan iän? Mitä muuta ap näet meistä kirjoittelijoista?

Vierailija
5/13 |
27.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olisin varmasti käynyt tällaisella palstalla, jos näitä olisi ollut teiniaikoinani. Olin innokas kirjoittelemaan tarinoita niihin aikoihin, ja olisin varmaan hyödyntänyt tätä paikkaa siinä hommassa.

Vierailija
6/13 |
27.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylilaudan teinit täällä välillä käyvät uhoamassa. Hyvä on teinienkin muistaa, että noin 15 vuoden päästä he ovat itse täällä vinkumassa hoitorahan pienuutta, vittumaista päivähoitoa ja yberlaiskaa miestä. Lisäksi vaimo ei anna pillua :D

Vierailija
7/13 |
28.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.02.2013 klo 19:52"]

Onko ap selvänäkijä kun pelkän kirjoitetun tekstin perusteella voi päätellä kirjoittajan iän? Mitä muuta ap näet meistä kirjoittelijoista?

[/quote] Ap voi olla vaikka itse teini joka käy kavereittensa kanssa täällä. Siitä tietää.

Vierailija
8/13 |
28.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teinivanhempia syrjitään aina. :(

Vierailija
9/13 |
28.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meitä miehiä syrjitään aina :(

Vierailija
10/13 |
28.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuota, ei välttämättä niin huono asia ollenkaan. Minun mielestäni on hyvä ottaa asioista itse selvää eikä vaan uskoa johonkin kaunisteltuun hubbabubbaan jota esim. vanhemmat saattavat yrittää suoltaa.

On ärsyttävää jos lapsille/nuorille lässytetään ja kaunistellaan asioita.

Palstalta käynee ilmi, että elämä on hyvin monimuotoista ja mielipiteitä riittää joka lähtöön.

terv. yli-ikäinen (yli 40-v) joka kirjoittelee tänne ja joka on sitä mieltä että asioista pitää puhua suoraan ja että kunnon antagonistinen debatti (= vastarannankiiskeily) on silloin tällöin on varsin piristävää

Vierailija
11/13 |
28.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällähän on paljon keskusteluja, jotka varmasti kiinnostavat teinejä. Eivät teinit täällä varmaankaan käy kommentoimassa äitiyden arkea koskevia juttuja, kun ne eivät ole heille ajankohtaisia, mutta paljon on sellaista, mihin heilläkin voi olla sanottavaa. Ja nettipalsta on turvallinen paikka osallistua keskusteluun sekä ottaa kantaa ilman pelkoa, että tulee heti nolatuksi, tai syrjityksi ikänsä puolesta. Ottakaa huomioon, että kun mammat juttelevat tuolla kaduilla ja toreilla keskenään, harva siinä jaksaa kuunnella mitä teini-ikäisellä on mielen päällä. On myös niitä teinejä, jotka turhautuvat jutellessaan netissä oman ikäluokkansa kanssa ja ihan tämänkin takia hakeutuvat "aikuisemmalle" palstalle. Pahaa-aavistamaton teini saattaa (pääosin) äideille suunnatulle palstalle tullessaan luulla, että on saapunut suvaitsevaan ja avoimeen keskustelujoukkoon.

Ja nykyään teinit kirjoittavat pääosin tosi fiksusti. (unohdetaan feissarimokat, irqit yms. hetkeksi) Lukija ei voi aina huomata, että kyseessä on teini-ikäinen kirjoittelija. Joskus ala-arvoisimpien juttujen takaa paljastuukin kolmekymppinen, akateemisen koulutuksen saanut hirmumamma, jolla on huono päivä. Minutkin on kerran tällä palstalla leimattu teiniksi, kun erehdyin jossain ketjussa sanomaan, että tunnen silloin tällöin olevani henkisesti lähempänä 5-vuotiasta kuin oikeaa ikääni. Eipä enää uskotukaan, että numerot on jo 20 toisella puolella, teini minä olin.:D (olisiko neljääkymppiä kolkuttelevan hyväksyttävämpää puhua noin? voi olla)

Ja vielä se perustavanlaatuinen kysymys: Kenelle palstalaiselle on ihan oikeasti henkilökohtaista haittaa siitä, että palstalla käy teini-ikäisiäkin?

Vierailija
12/13 |
28.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.02.2013 klo 10:03"]

No tuota, ei välttämättä niin huono asia ollenkaan. Minun mielestäni on hyvä ottaa asioista itse selvää eikä vaan uskoa johonkin kaunisteltuun hubbabubbaan jota esim. vanhemmat saattavat yrittää suoltaa.

[/quote]

Oikein! Tällaiselta palstalta teinit saavat ehkä hieman parempaa infoa asioista kuin keskenään arvailemalla.:D

Vierailija
13/13 |
28.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hih, kun näin otsikon, ajattelin että joku vanhempi kehottaa kirjoittamaan siivommin kun paikalla on alaikäisiä. =)

Onneksi näin ei ollut.

Alaikäiset sopivat joukkoon oikein hyvin. Jos tulee tyhmempää teksiä, se on erittäin helppo ignoorata. Kyllä lasten pitää saada kokeillakin, ja täällä se käy turvallisesti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kaksi