Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä ihan älytöntä on tapahtunut eronne jälkeen?

Vierailija
27.02.2013 |

Meillä  mm.exän sukulaiset lähettelee kortteja tänne,posti ei kääntänyt uuteen osoitteeseen,aika kornia luettavaa,olen nähnyt molemmat miehen isoveljien vaimot kotimme vieressä,toinen oli mustamassa minihameessa ja korkokengissä tämä oli viime syksynä vai oliko edellisenä samoin toinen nuoremman isoveljen vaimo tuli mustassa tuulipuvussa vastaan.Itse en ole kuuteen vuoteen ollut missään yhteydessä.Ei mulla mitään heitä vastaan ole,mutta en ole vaan saman ikäinen jne.Ja kun erottu ollaan ja kaikenlaisia hassuja juttuja tuli että kutsuttiin kun vielä yhdessä oltiin vain mies ja lapset isoveljen pojan häihin,niin en minäkään heitä kutsu enää kotiini tai yhtään mihinkään.Menevät veljen uuteen kotiin sitten haisemaan.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
27.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap jatkaa.Ex soitti mun veljelle ja valehteli minusta kaikenlaista soopaa. No käskin nyt lopettaa ne soittelut.

Vierailija
2/11 |
27.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäli ymmärsin tuosta sepustuksesta jotain niin mitä älytöntä tuossa oli? Posti ei vie vähemmän tärkeää postia perille, ellei siitä maksa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
27.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odottaa aapeeltä jatkoa...vielä ei syntynyt keskustelua...

Vierailija
4/11 |
27.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekstissä ei ole päätä eikä häntää. Mitä hullua siinä nyt on jos ne liikkuu sun kämpän lähettyvillä mustassa mekossa ja korkkareissa, tuulipuvun vielä ymmärrän..

Olethan tietoinen, että toisen posteja ei saa lukea, vaikka posti ei niitä kääntäisikään?

Vierailija
5/11 |
27.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öö tuota, mikähäntässänytseasiaoikein,oli,kunettäminätuota,jotainkoetin että ymmärtää, tuota niinkuhei

Vierailija
6/11 |
27.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikutat melko yksinkertaiselta tapaukselta... 

Vierailija
7/11 |
27.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

lääkkeet?

Vierailija
8/11 |
27.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.02.2013 klo 13:58"]

lääkkeet?

[/quote]

- lienevät hukassa tänään :D

Vierailija
9/11 |
27.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis justtollasta samaa, siis ihankäsittämätöntä!!!

ollaan varmaan aika samiksii muuteki?

Vierailija
10/11 |
27.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän miks ei ap saanut kutsua häihin. Jos on näin sekava jo ilman viinaa niin voi vaan kuvitella mitä ois tapahtunut kun se ois erehtynyt lipittää vähän boolia siellä häissä.. Ajatella sielläkin on varmaan joku ollut hameessa.

Vierailija
11/11 |
27.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitääh? Eikö se teidän oma Matti-pappane ole se perheen alkoholisti,pidähän ämmä suus kinni.Boolia siellä häissä..