Onko mun miesmaku outo jos tykkään Edward Nortonista!
Siinä on vain sitä jotain....ujoutta, herkkyyttä ja miehekkyyttä samassa persoonassa. Katsoin netflixistä sen elokuvia ja nam....😀
Kommentit (17)
Se on just sellanen hintelä, ei kovin lihaksikas mies, josta ei av-asiantuntijoiden mukaan voi yksikään nainen olla kiinnostunut.
Vierailija kirjoitti:
Oletko outo jos tykkäät miehestä jota sadattuhannet muutkin naiset kuolaavat?
Mutta ei ole lainkaan perinteinen macho...
Ap
Siinä rajoilla. Ainakin sinun on helppoa löytää ulkonäöltään samantyyppinen mies.
Joko olet katsonut Birdmanin?
Vierailija kirjoitti:
Siinä rajoilla. Ainakin sinun on helppoa löytää ulkonäöltään samantyyppinen mies.
Joko olet katsonut Birdmanin?
En ole katsonut, mutta Kirjava huntu, Valtikka, Punainen lohikäärme ja Alaston pelko, be oken katsonut.
Ap
Onko miesmakusi outo, kun tykkäät yhdestä Hollywood -tähdestä? Vaikea sanoa. Jos hänen lisäkseen miesmakuusi kuuluvat kodittomat puistokemistit, voisin pitää miesmakua outona.
Edwardin valtti on hurmaavan aseista riisuva ujohko hymy.
On se kuuma. Tuossa paras sen leffa ja tosi miehekkäässä roolissa! <3<3<3
N30
Jos pitää Nortonia kuumana, Birdmanista saa runkkumatskua.
Tavallaan ymmärrän tuon ihastuksen, mutta itseäni häiritsee jokin Nortonin poskissa. Olen niin pinnallinen. Bruce Willisin roastissa Norton oli yllättävän hauska ja ironinen.
Vierailija kirjoitti:
Poikamainen ihanuus :)
Naiset oikeesti tykkää poikamaisista, mutta silti parrakkaista ja mukavista miehistä? Tämä nostatti galaksiaalisesti mun itsetuntoa. Kiitos. :)
M30
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset oikeesti tykkää poikamaisista, mutta silti parrakkaista ja mukavista miehistä? Tämä nostatti galaksiaalisesti mun itsetuntoa. Kiitos. :)
M30
Mikä yllätys... kaikki kuumimmat filmistarat ovat juurikin poikamaisia, lempeänoloisia miehiä, parroilla tai ilman.
Sä et ole ainoa. Nykyään taitaa olla jo vanhempi herra, mutta itse tykästyin häneen fight clubissa ja american history x:ssä. Niissä Norton on oikein hyväkuntoinen nuorimies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M30
Ujohko poikamainen mies on just paras!
Oletko outo jos tykkäät miehestä jota sadattuhannet muutkin naiset kuolaavat?