Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen 33 vuotias mies ja olen ollut ilman ketään 2585 vrk

Vierailija
04.03.2019 |

Siis yhtäkään kaveria tai naisystävää

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen 34-vuotias nainen ja olen ollut ilman 9 vuotta ja 9 kuukautta.

Vierailija
2/38 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä onkin mielenkiintoinen ketju. Tilastojen mukaan ensimmäinen seksikokemus saadaan 17-18-vuotiaana. Miehillä vanhempana kuin naisilla. Otin tuon itselleni aloituskohdaksi. Tuloksena on niinkin kova luku kuin 7598 päivää. Tässä on huomioitu karkausvuodet myös. K

Kaverittomuutta on vaikea laskea, mutta jos oletetaan, että päivä jolloin ei ole yhteydessä tuttuun tai ystävään niin tuosta samasta aloituspäivästä laskien arvioisin, että näitäkin päiviä on yli 6000.

Mitä näillä tuloksilla voittaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi ? Oletko sika joka makaa vaan sohvalla ja antaa naisen raataa?

Vierailija
4/38 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi noin?

Vierailija
5/38 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai yhtäjaksoisesti vai yhteensä? Yhtäjaksoisesti varmaa pari sataa päivää pisin jakso, mutta yhteensä toki enemmän. En pidä outona. Yksinkin on hyvä olla.

Vierailija
6/38 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alle kymmenen vuotta. Onko tuo edes paha, kun on kuitenkin joskus joku ollut?

Vierailija
7/38 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä haet tällä avauksella?

Vierailija
8/38 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä sitä kaveria tai naisystävää?

Vierailija
9/38 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tältä palstalta? Tämä on keskustelupalsta, ei deittipalsta. Ja siksi toiseksi: miksi kukaan kiinnostuisi ap:sta sillä perusteella, että hän on ollut vuosikausia yksin? Eikö kaveria tai naisystävää yleensä haeta kertomalla itsestä kiinnostavia asioita?

Vierailija
10/38 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pian 48v m ja n. 12 vuotta naisen kosketuksesta tulee kohta täyteen.

Vierailija
11/38 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen 34-vuotias nainen ja olen ollut ilman 9 vuotta ja 9 kuukautta.

Minä 36v nainen, ilman 15 vuotta. Oikeasti. Toivoisin, että tämä olisi vitsi...

Vierailija
12/38 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä onkin mielenkiintoinen ketju. Tilastojen mukaan ensimmäinen seksikokemus saadaan 17-18-vuotiaana. Miehillä vanhempana kuin naisilla. Otin tuon itselleni aloituskohdaksi. Tuloksena on niinkin kova luku kuin 7598 päivää. Tässä on huomioitu karkausvuodet myös. K

Kaverittomuutta on vaikea laskea, mutta jos oletetaan, että päivä jolloin ei ole yhteydessä tuttuun tai ystävään niin tuosta samasta aloituspäivästä laskien arvioisin, että näitäkin päiviä on yli 6000.

Mitä näillä tuloksilla voittaa?

Ha haa, tiedän milloin olet syntynyt!

Vierailija
13/38 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tältä palstalta? Tämä on keskustelupalsta, ei deittipalsta. Ja siksi toiseksi: miksi kukaan kiinnostuisi ap:sta sillä perusteella, että hän on ollut vuosikausia yksin? Eikö kaveria tai naisystävää yleensä haeta kertomalla itsestä kiinnostavia asioita?

No, sitten neuvoja miten saadaan ystävä/naisystävä? Ja ehkä ap ja muut eivät ole pelkästään kiinnostavia, koska ovat yksinäisiä, mutta ehkä he voisivat löytää jonkun joka osaisi samaistua tai sympatiseerata?

t. vastaaja nro 2

Vierailija
14/38 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, sitten neuvoja miten saadaan ystävä/naisystävä? Ja ehkä ap ja muut eivät ole pelkästään kiinnostavia, koska ovat yksinäisiä, mutta ehkä he voisivat löytää jonkun joka osaisi samaistua tai sympatiseerata?

t. vastaaja nro 2

Kannattaisi varmaan aloittaa menemällä ihmisten pariin ja olemalla kiinnostunut heistä. Rohkeutta voi kerätä vaikka FB:n yksinäisten ryhmien kautta. Ja on siellä monia muitakin ryhmiä, joihin kannattaa liittyä. Jos asuu pääkaupunkiseudulla niin kannattaa katsoa, onko Eurosinkut vielä olemassa.

Minä olen lakannut tuntemasta myötätuntoa yksinäisiä kohtaan, kun olen keskustelu toisensa jälkeen kuullut sen miljoona tekosyytä, miksi ei voi aloittaa uusia harrastuksia, tutustua uusiin ihmisiin, liittyä some-ryhmiin, lähteä matkoille ja retkille, tehdä vapaaehtoistyötä, osallistua yhteisölliseen toimintaan jne jne. Väitän vakavissani, että tuollainen ystävättömyys edellyttää jo ihan tietoisia valintoja välttää muita ihmisiä

Vierailija
15/38 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. vastaaja nro 2

Kannattaisi varmaan aloittaa menemällä ihmisten pariin ja olemalla kiinnostunut heistä. Rohkeutta voi kerätä vaikka FB:n yksinäisten ryhmien kautta. Ja on siellä monia muitakin ryhmiä, joihin kannattaa liittyä. Jos asuu pääkaupunkiseudulla niin kannattaa katsoa, onko Eurosinkut vielä olemassa.

Minä olen lakannut tuntemasta myötätuntoa yksinäisiä kohtaan, kun olen keskustelu toisensa jälkeen kuullut sen miljoona tekosyytä, miksi ei voi aloittaa uusia harrastuksia, tutustua uusiin ihmisiin, liittyä some-ryhmiin, lähteä matkoille ja retkille, tehdä vapaaehtoistyötä, osallistua yhteisölliseen toimintaan jne jne. Väitän vakavissani, että tuollainen ystävättömyys edellyttää jo ihan tietoisia valintoja välttää muita ihmisiä

No ap ei kertonut mitään tuollaisia, eikä valittanut. Totesi vain faktat kylmästi, Lisäksi tiedän, että aikuisena on vaikea saada uusia ystäviä. Ehkä hyvänpäiväntuttuja harrastuksista, mutta todelliset ystävät saadaan nuorempana jolloim ihmisillä ei ole perheitä, töitä, uria ja suuria vastuita.

Vierailija
16/38 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. vastaaja nro 2

No ap ei kertonut mitään tuollaisia, eikä valittanut. Totesi vain faktat kylmästi, Lisäksi tiedän, että aikuisena on vaikea saada uusia ystäviä. Ehkä hyvänpäiväntuttuja harrastuksista, mutta todelliset ystävät saadaan nuorempana jolloim ihmisillä ei ole perheitä, töitä, uria ja suuria vastuita.

Ok. Todelliset ystävät saadaan nuorempina, aikuisena on vaikea saada uusia ystäviä, joten mitäpä tässä enää siis keskustellaan.

Tuota juuri tarkoitin, kun sanoin kyllästyneeni näihin ketjuihin. Tulit heti kertomaan, että turha yrittää, todellisia ystäviä ei enää voi saada.

Vierailija
17/38 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. vastaaja nro 2

Ok. Todelliset ystävät saadaan nuorempina, aikuisena on vaikea saada uusia ystäviä, joten mitäpä tässä enää siis keskustellaan.

Tuota juuri tarkoitin, kun sanoin kyllästyneeni näihin ketjuihin. Tulit heti kertomaan, että turha yrittää, todellisia ystäviä ei enää voi saada.

Kyllä tässä sinä kerroit, että turha valittaa, koska jokainen voi saada ystäviä kunhan vain vähän yrittää. Mitätöit yksilön kokemukset ja tunteet syyllistäen samalla häntä saamattomuudesta ja tunteistaan. Tämä on sama juttu kuin esimerkiksi työttömyyden kanssa: toiset uskovat, että töitä saa, kun vain käy kysymässä. Kun taas toiset ovat yrittäneet vuosia ilman tulosta ja tuntevat siitä syystä itsensä epäonnistujiksi ja eivät vain enää jaksa yrittää. 

Vierailija
18/38 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut ilman ketään, ilman kenenkään kosketusta 9125 tai 15330 päivää. Riippuu kuinka haluaa laskea.

Vierailija
19/38 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pian 48v m ja n. 12 vuotta naisen kosketuksesta tulee kohta täyteen.

Mikset ala etsiä MIEHEN kosketusta? Jos vastaat että "en ole homo, hyi v" niin ole sitten suosiolla ilman. Kellekään naiselle et enää kelpaa kuin pilkan kohteeksi.

Vierailija
20/38 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellasta se häviäjän elämä on.